Camping Polleur

Met jonge kinderen

Nooit meer

MM
9-9-2018

Omgeving is geweldig,de caravan viel enorm tegen wat betreft onderhoud en hygiene,12 jaar geleden geweest in dezelfde caravan en toen was alles prima in orde.Helaas deze keer was de caravan vies,overal een dikke laag stof en dode vliegen,douche,wasbak en toilet niet schoon.De koffiepot eerst een half uur in de bleek laten staan omdat deze gitzwart was van binnen.gasstel en fluitketel ook vies en onder de groentenlades in de koelkast lagen mensen en hondenharen.Het matras was ook vies met vlekken er in.Contact opgenomen met de eigenaar en kreeg 35,- als tegemoetkoming voor de schoonmaak.De eigenaar vond het erg vervelend voor ons.

Wij hebben ons vakantieplezier hierdoor niet laten bederven maar toch is het niet voor herhaling vatbaar.

Nooit meer

Annette
28-8-2018

Stacaravan classic geboekt. Deze zag er erg slecht onderhouden uit. Stonk ontzettend naar rook. Kregen een kussen mee met bloedvlekken. Na ons beklag konden we een andere caravan bekijken. Deze stonk naar de lijm. Bleek vanuit de douchebak te komen. Deze was "gemaakt". Zat een laag lijm op en plakte ontzettend. Weer beklag gedaan. Gevraagd om de eigenaar te mogen spreken. Die was niet aanwezig. We wilde echt niet blijven in een vieze, armoedige caravan. Uiteindelijk zijn we op de dag van aankomst weer huiswaarts gekeerd. Voor ons nooit meer.

Matig

Timo
14-8-2018

erg vol, sanitair smerig niet erg klantvriendelijk personeel.

Erg compacte camping, genoeg te doen.

Zeester
8-8-2018

Alles staat heel dicht op elkaar, tenten en chalets. Elke vierkante meter wordt benut. We hadden een chalet met tuintje en terras. Geen beschutting bij het chalet, dus wel echt heet in deze warme zomer. Naast en tegenover waren ook chalets, daardoor hadden we geen enkele privacy. Het zwembad is heel erg klein en ook daar is weinig beschutting en er is geen ligweide. Mijn kinderen waren er elke dag te vinden, wij niet. Je loopt zo het bos in en de beek is ook superleuk. Klimpark was uitdagend voor ons en de kinderen van 9 en 10. De animatie is prima, iedere dag komen de leidsters langslopen om de kinderen op te halen. Douche in het chalet was echt niet goed. Het idee is: waterbesparende douche=beter voor het milieu. Maar je staat er zo lang onder voor je een beetje schoon bent, dat het uiteindelijk niets uitmaakt. Kijk goed welke chalet je boekt, er zijn mooie van 40 m2 en heel erg oude die echt een interieur uit de jaren 70 hebben.

Smits
4-8-2018

Mooie camping en zeer vriendelijk personeel alleen jammer dat je voor sommige outdoor evenementen flink in de biudel moet tasten maar daar om laten we de pret niet drukken we komen er zeker nog eens terug

Fijn maar prijzig

Brouwer
2-8-2018

Nette camping met zwembad, is wel aan de prijs oor grote gezinnen. Dit omdat er per persoon 5 euro bijbetaald moet worden (in ons geval 25,- per nacht bijbetalen bovenop de 2 inbegrepen personen bij een tent. De totale kosten waren hiermee 90,- per nacht wat best absurd veel is boor een tent met bijzettentje.

De camping is verder top in orde met nette sanitair(gratis douches) en veel faciliteiten op de camping zoals zwembad, klimpark(apart betalen) en een beekje om in te scharrelen.

Spetterend!

Heerlijke vakanties gehad
24-7-2018

We hebben net heerlijke vakanties gehad op camping polleur. We verbleven in een “Lodge” deze was spik en span! Alles nieuw alsof nog niemand eerder in verbleven was.

Camping is klein maar charmant , personeel is zeer vriendelijk.

Een klein min punten toch , wij vonden het een beetje jammer dat alles zo nederlands was, zelfs op menu kaart geen belgische specialiteit en ook niet in het winkeltje.

We zijn nu vaak uit geweest eten 😊

De honden zijn welkom , we moesten uiteraard poep opruimen maar er stond nergens prullenbak 😂

we hebben lekker genoten van onze vakanties 👍👍👍

Super

Vivian
21-7-2018

Noodgedwongen hier moeten overnachten ivm autopech maar wat een superleuke camping! Vriendelijk en behulpzaam personeel mooi zwembad, heerlijke ruime douches en nette toilets. Een echte aanrader

Goed, maar met opmerkingen

Linda
26-5-2018

Een prima camping, maar ook met wat opmerkingen. WiFi is 15 euro voor een week, niet de beste kwaliteit. 1 sanitair gebouw is verouderd en oogt daardoor al snel ‘niet schoon’ Tijdens hoogseizoen (Pinksteren) waren alle faciliteiten aanwezig, supermarkt-restaurant-animatie en outdoor activiteiten. Na het pinksterweekend was dit niet aanwezig en is camping op wat senioren na leeg. Jammer, we hadden graag een biertje gedronken op het terras ‘s avonds. Speeltuintjes zijn klein en geschikt voor kleine kinderen. In omgeving is er genoeg te doen.

Door wegwerkzaamheden flink om moeten rijden met caravan. Camping had dit kunnen vermelden op site of bij reservering. Kort van tevoren gereserveerd.

Super leuk en mooie omgeving

Eva Gregoire
12-1-2018

Ze hadden een kids club en dat was leuk voor mijn zusjes, ook een super gezellig terrasje/restaurant, de WiFi was wel erg zwak en een plek voor je tent vonden we erg duur

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Polleur in Polleur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Polleur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.