Camping Polleur

325 reviews over Camping Polleur in het Nederlands

Goed, maar met opmerkingen

Linda
26-5-2018

Een prima camping, maar ook met wat opmerkingen. WiFi is 15 euro voor een week, niet de beste kwaliteit. 1 sanitair gebouw is verouderd en oogt daardoor al snel ‘niet schoon’ Tijdens hoogseizoen (Pinksteren) waren alle faciliteiten aanwezig, supermarkt-restaurant-animatie en outdoor activiteiten. Na het pinksterweekend was dit niet aanwezig en is camping op wat senioren na leeg. Jammer, we hadden graag een biertje gedronken op het terras ‘s avonds. Speeltuintjes zijn klein en geschikt voor kleine kinderen. In omgeving is er genoeg te doen.

Door wegwerkzaamheden flink om moeten rijden met caravan. Camping had dit kunnen vermelden op site of bij reservering. Kort van tevoren gereserveerd.

Super leuk en mooie omgeving

Eva Gregoire
12-1-2018

Ze hadden een kids club en dat was leuk voor mijn zusjes, ook een super gezellig terrasje/restaurant, de WiFi was wel erg zwak en een plek voor je tent vonden we erg duur

Caravan ? Back to the 70's !

Fam. D.
27-10-2017

De stacaravan was bijzonder zwaar verouderd en niet meer van deze tijd. Los van het feit dat het interieur "back to the 70's", was hij voor de tijd van het jaar veel te koud en te vochtig. Alles was enkelglas en de kachel (alleen in de woonkamer), kon niet aan omdat deze een enorme steekvlam gaf en brandgevaarlijk was, omdat hij gas lekte. Aangezien het in het najaar heel vochtig is in de Ardennen, werd de hele caravan vochtig en kil 's avonds. Het gevraagde elektrische kacheltje, gaf nauwelijks warmte af en we hebben 's avonds echt niet leuk en gezellig kunnen zitten. Ook de tv heeft geen afstandsbediening, maar ja, dat past goed bij het jaren 70 interieur.

Wel een leuke vakantie gehad, maar dat was omdat de omgeving veel te bieden had, maar de caravan was zwaar teleurstellend. Voor ons niet meer.

twee weken vakantie op camping polleur

p. Brands
25-8-2017

Middelgrote camping. Leuk opgezet.

Voldoende (sport) mogelijkheden op camping en omgeving.

Animatie voor de kleintjes.

Supervakantie beleefd op camping Polleur!

Nico VM
25-8-2017

Met drie volwassenen en vier kindjes tss 6 en 12 gaan kamperen, we hebben vorig jaar gemerkt dat het niet altijd evident is. Toch hebben we dit jaar nog een poging ondernomen. Onze keuze viel op camping Polleur en dat hebben we ons geen seconde beklaagd! Vanaf het aankomen tot het vertrek (dat veel te snel kwam) hebben we een topvakantie beleefd! De vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel, de uitstekende ligging, propere accommodatie, ... er was nergens iets op aan te merken.

Als ik héél erg kritisch moet zijn dan zou ik 's avonds iemand meer achter de bar zetten, want de bediening daar liep soms wat in het honderd, maar zelfs dat kon onze vakantie niet verstoren. Wij komen volgend jaar zeker terug!!!

Mooie ligging, camping kleinschalig

Laura
24-8-2017

Ligging is top, vriendelijk en behulpzaam personeel bij de receptie. We hadden een nieuwe stacaravan echt heel mooi. Jammer alleen dat er 3 buren je terras op kijken.

Veel activiteiten voor in de omgeving te boeken erg gaaf.

Brood van de minimarket niet top, jammer een vers stokbroodje moet toch geen probleem zijn.

Nadeel is dat zwembad open is tot 22:00u. Herrie en gegil mag van ons om negen uur al stoppen. Voor een kleine camping best laat zeker als je er maar een paar meter vandaan moet slapen. Zwembad zelf oogt nogal viezig en ongezellig. Al met al mooie plek maar zoek volgende keer iets met meer privacy.

Super camping!

Van leeuwen
24-8-2017

Kleinschalige camping met super vriendelijk personeel. Je voelt je echt welkom. Grote kampeerplaats. Sanitair heel schoon en groot. Gratis douche. Leuk zwembad, wel koud water, omdat deze opgewarmd worden door zonne-energie. Goed restaurant en in t mini winkeltje genoeg producten. Kortom voor herhaling vatbaar!!

Bakkie doen bij vrienden.

Ingrid
21-8-2017

We wilden in het weekend vrienden die op de camping staan voor een bakkie koffie bezoeken. Van te voren gebeld of er nog een mogelijkheid was om te blijven overnachten. Helaas was dat niet het geval.

Toch er naar toegereden en dan savonds maar terug rijden. Bij aankomst netjes aangemeld en naar onze vrienden gelopen. Na een half uurtje kwam er een dame van de rceptie ons vragen of wij van de week gebeld hadden of ze een slaapplaats voor 1 nacht hadden. Wat klopte. Dan hadden ze nu toch onverwachts een slaapplaats vrij. Geen nieuwe maar wel heel nette stacaravan waar alles op en aan zit. Dit was dus een super oplossing om niet alleen maar koffie te drinken, maar ook gezellig een lekker Belgisch biertje uit de tap te drinken.

Wat mij opviel is dat de camping veel probeert "groen" te doen,zoals zonne-energie, electische auto enz.

Al met al een mooie, goede camping in een schitterende omgeving.

Mooie plek midden in de Ardennen!

Robbin
19-8-2017

Een aantal nachten hier gekampeerd met een tent. Veel bezienswaardigheden in de omgeving zoals Spa en de watervallen van Coo.

De saté is een aanrader in het restaurant, een stevige maaltijd tegen een leuke prijs. Het zwembad is leuk en verzorgd. Van de animatie hebben wij geen gebruik gemaakt, maar het zag er leuk uit.

Op de camping waren ook veel outdoor activiteiten te boeken. Hier hebben wij nog geen gebruik van gemaakt omdat we al andere plannen hadden en na een aantal dagen verder richting Luxemburg zouden reizen. Voor een volgende keer kunnen we hier rekening mee houden om eens te kijken of wie een outdoor activiteit kunnen doen.

Nooit meer

Marjolein
18-8-2017

We hadden last minute geboekt maar ga hier nooit meer naartoe. We hadden een Classic stacaravan voor 4 dagen €450 dus ook niet bepaald goedkoop.

Het vocht liep langs de muren, bedden waren nat en klam, ramen konden niet dicht.

Terwijl bij boeking wisten ze dat ik ziek was dus ze hadden deze acco af moeten raden. Na 2 helse nachten vertrokken en als compensatie kregen we €80 terug.

Al met al waardeloos en nog zieker geworden door het vocht.

De caravan was ook echt vies.

Eetgelegenheid geen gebruik van gemaakt want na 20 min op het terras waren we nog steeds niet geholpen.

Het zwembad zag er ook echt niet fris uit.

Wij gaan hier nooit meer terug naar toe echt aan vervanging toe!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Polleur in Polleur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Polleur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Polleur scoort een 7.34 uit 10 op basis van 325 reviews.