Géén boekingskosten

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Polleur ligt in België. Goede animatie voor de kleintjes en de oudere kinderen kunnen survivallen in het klimpark. Er is een goed restaurant en zwembad. Verwacht hier geen zeeën van ruimte om je accommodatie of staanplaats heen. Waar sommige accommodaties nieuw zijn, zijn andere verouderd. Luik ligt 40 kilometer verderop.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

374 Reviews over Polleur

• 3Familie Aalders04-09-2022

Nooit meer! Camping is aan renovatie toe!!!

De foto’s op de website/Google komen totaal niet overeen met de werkelijkheid. Het zwembad is erg klein, vies en gevaarlijk. Losse spijkers en slecht onderhouden. De camping is echt aan renovatie toe. De budget stacaravans zijn erg onaantrekkelijk voor het zicht. Wij zaten in een 6persoons chalet + 4 persoons waikiki. De chalets kunnen echt beter worden schoongemaakt. Doodgeslagen muggen aan de muur… spinnenwebben etc. De ligging van de camping is wel erg leuk, een beekje aan de camping dat is echt een pluspunt. We vinden het jammer dat het beeld van de site zo misleidend is anders hadden we de camping nooit geboekt. We hopen echt dat ze de camping onder handen gaan nemen want je kunt er echt wel iets leuks van maken, maar voor nu zeker geen aanrader, zeker niet met kinderen.

• 3Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 3Raynond22-08-2022

Nooit meer

Enorm drukke camping, en het komt totaal niet overeen met het idee dat je krijgt als je de foto's bekijkt. Er zit weinig ruimte tussen de accommodaties (we hadden een luxe stacaravan), je zit op je eigen terras direct aan het wc raam van je buren.. Het zwembad is veel te klein en slecht onderhouden, de schroeven steken uit de rand.. Overal stonden auto's en daardoor is het heel onoverzichtelijk en soms zelfs gevaarlijk. Restaurant is ok, alleen de bediening is enorm traag. Activiteiten veel te duur voor wat je er voor krijgt. Voor ons nooit weer.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Manondoemaarwat21-08-2022

Gezellige camping

Gezellige camping. Wel aan een opknapbeurt toe. Het sanitair voldoet prima en wordt heel netjes schoon gehouden. Prima restaurantje erbij. Zwembad is niet erg aantrekkelijk hoewel je er prima even in kunt afkoelen. Leuke jongelui die de animatie verzorgen. Vanaf een uur of elf in de avond gewoon stil op de camping. Leuke activiteiten in de omgeving. Je loopt zo de camping af, het bos in. Kampeerplaatsen ruim genoeg. Ik zou de stacaravans echter niet willen gebruiken. Die zagen eruit alsof ze er al 50 jaar staan. Voor de wat oudere jeugd ( wij hadden er een van 17 en een van 18 mee) is er in de avond niet altijd wat te doen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 1Patricia21-08-2022

Vreselijk lelijke en dure camping. Geen aanrader!

Wat een vreselijk lelijke en dure camping. De foto's op de site lijken mooier dan in het echt. Alle ruimte is benut waardoor je ontzettend dicht op elkaar staat. Het raampje van de wc in een stacaravan komt bijvoorbeeld uit op het terrasje van de buren en als je met de auto naar je plek rijdt dan moet je oppassen dat je geen andere auto raakt. Ook qua hygiëne moet er veel verbeterd worden.

Koud en slecht onderhouden zwembad, waardoor er regelmatig verwondingen (aan spijkers blijven hangen) ontstaan. De outdoor-activiteiten zijn niet te betalen (voor 2 kinderen klimpark betaal je 60 euro) en zijn ook niet heel bijzonder als je het vergelijkt met andere outdoor bedrijven).

Qua personeel zijn er alleen maar jongeren ingezet en dat merk je! Ze doen hun uiterste best, maar zijn nog te onervaren en is er ook geen supervisor o.i.d. aanwezig die ze begeleidt.

Voor ons dus absoluut geen 2e keer meer.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 6marieke21-08-2022

Accomodatie viel tegen, wel leuke camping

Wij verbleven in een blokhut voor 6 personen, deze was zeer klein, donker en geen opbergruimte. Maar 1 klein raampje die een klein stukje open kon. Meerdere verouderde stacaravans op de camping, waardoor het wat verwaarloosd eruit ziet. De camping zelf is leuk, beekje er langs waar de kinderen zich goed hebben vermaakt. leuke, enthousiaste animatie, zwembad wat fris. De ligging is top, veel gebruikt gemaakt van de activiteiten van spa-adventure.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Yvon16-08-2022

Relaxed

Er is 2 avonden een disco voor 16+ dan is er om 1 uur nog wat te horen als ze naar buiten gaan. Verder om 23 uur niks meer te doen en te horen op de camping. Ja hier en daar een dobbelsteen misschien. Het terras is om 23 uur ook al dicht zodat er geen overlast komt. Zwembad is ijs en ijs koud, maar dat weerhoud Kids niet. Voor de rest is er zat te doen als je fit en actief bent. Als je je hier verveeld ligt dat toch echt aan jezelf. In de omgeving zat te zien voor de geschiedenis liefhebber. Sanitair is wellicht oud, maar echt super schoon ! Nog nooit een drol gezien in de pot of haar in de doucheput. Alle medewerkers spreken Nederlands. Kleine winkeltje maar wel met gekleurde hagel voor de Hollanders. Je kan aan weerszijde direct de bossen in. En je gaat direct stijl omhoog. Voor de geopende wandelaar of mtb een walhalla! Er is niet echt een speeltuin voor de Kids ja 1 wip is er. Maar de Kids spelen meestal in de laan en beek.

• 7Staat v/h sanitair
  • 3-15-08-2022

Onvriendelijk, misleidende site, slecht onderhoud

Na op de site gekeken te hebben dachten wij de verkeerde stacaravan te hebben. Aangeklopt bij de receptie. Volgens de werknemer was dit niet het geval. Hij gaf aan dat de classic variant precies hetzelfde zou zijn als de budget stacaravan, echter zou de tuin groter zijn. Dit klopt absoluut niet met de foto’s en beschrijvingen van de website. Erg misleidend. De werknemer gaf als tip om eens bij de budget caravans te gaan kijken. Dit hebben wij gedaan maar ook dit klopte niet. Meer betaald voor minder. Vanuit onze tuin konden wij dan ook meegenieten van de buren op het toilet. Na onvriendelijk bejegent te worden was de werknemer in staat om de helft van het verschil terug te betalen. Helaas bleek ook dit niet te kloppen, en kregen wij te weinig geld terug. Om niet moeilijk te doen het hierbij gelaten. Als kers op de kaart hebben wij de hele dag geen warm water gehad. Geen excuus, maar ik probeerde overal wat uit te halen..

• 2Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 2Verschuren12-08-2022

Zeer verouderde camping

De accomodatie was vies, kastdeur buitenkast en buitendeur klemde. Saniairgebouw zeer verouderd, zwembad steenkoud, bijna geen plaats om te liggen. De camping is echt in alle opzichten zeer verouderd, kapot en zeer slecht onderhouden!!! Nooit meer!!

• 1Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 2Fam. Patrick B05-08-2022

Nooit of te nooit meer

Wat een vreselijk lelijke camping.Meer dan overvol altijd en overal lawaai.Koud en slecht onderhouden zwembad.En als het zwembad om 22h sloot begon het geschreeuw en gesloop in de sanitairblok.En dan ook nog eens peperdure kampeerplaatsen.Gewoon links laten liggen dit vreselijk gedrocht er zijn veel mooiere echte Belgische campings !

• 2Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 5Herma01-08-2022

Vreselijke camping

Als je van een drukke feestcamping houdt en veel geld te besteden hebt dan is dit een leuke camping. Voor ons was dit geen aanrader. De foto's op de site lijken mooier dan in het echt. Het is er druk en duur. Veel activiteiten. We verbleven in een huurtent Coco sheet. De tent is veel kleiner dan gedacht. Verder heel basic en ze staan op een verhoging. Wel een leuk uitzicht over de camping. Personeel is oke maar mist bezieling. Het is echt gericht op de massa.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Camping Polleur info

Betaling

• MastercardBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AquaparkBeschikbaar

Hygiëne