6,5

Camping Polleur ligt in België. Goede animatie voor de kleintjes en de oudere kinderen kunnen survivallen in het klimpark. Er is een goed restaurant en zwembad. Verwacht hier geen zeeën van ruimte om je accommodatie of staanplaats heen. Waar sommige accommodaties nieuw zijn, zijn andere verouderd. Luik ligt 40 kilometer verderop.

338 reviews over Camping Polleur in het Nederlands

Goed maar voor ons nooit meer

Fransje
12-7-2019

Huur je een caravan controleer hem eerst voor je alles uitpakt. De camping was prima maar omdat we vroeg waren deze zomer was er niets te doen. Voor kinderen van 6 tot 12 jaar is het een geweldige camping .

Niet voor hethaling

sara
31-5-2019

Zoek je naar een camping met dicht op elkaar geplakt met een hoog tokkie gehalte dan is dit de plaats. Het sanitair is redelijk zwrmbad ijskoud en omgeving valt tegen.Voor alles moet betaald worden wat jammer is. De huurtent was mininmaal. Het eten in het restaurant was duur en niet naar verhouding

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Matig

Jessica
23-4-2019

Wij hadden voor 4 nachten een cabane gehuurd. De cabane was vies en overal zaten gaten en kieren. De nachten waren vreselijk koud en doordat er over gaten en kieren zaten tochtte het lekker door. Houdt hier rekening mee. Er kan verder geen dekens of kacheltjes etc gehuurd worden bij de receptie. We hebben om al deze redenen besloten om in de auto te slapen en 3 nachten te verblijven i.p.v. 4.

Sanitair is prima, maar in de avond is er geen warm water meer. Aangeraden wordt om in de ochtenden te douchen.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke camping op een prachtige plek!

Wendy Ris
23-4-2019

Een hele leuke plek waar je van alles kunt ondernemen, wandelen en mountainbiken in de bossen maar ook kajakken en een parcours tussen de bomen, het zwembad was al open omdat het zulk mooi weer was en op het terras was het erg gezellig, kortom een aanrader, ook de stacaravan (4 pers) met overkapt terras was keurig en schoon, boodschappen kun je vlakbij doen in Theux is van alles, van een bakker tot slager en supermarkt..even verder rijden in Spa zit een Lidl en een Aldi. De mensen van de receptie zijn heel aardig en behulpzaam en ook het meisje dat inde bediening loopt, wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Leuke kleine camping in mooie en actieve omgeving

TB
7-10-2018

We verbleven hier als gezin met jonge kinderen en een hond. We hadden een van de luxe stacaravans en deze waren echt top. Stacaravan was spik en span. Twee douches aanwezig waar je je heerlijk kon wassen. Toen wij daar verbleven was het 34 graden. De stacaravan had gelukkig veel ramen en door de ligging in het dal waaide het dan lekker door. S nachts koelde het lekker af waardoor je in ieder geval niet je bed uit drijft door de hitte. Kinderen hebben zich prima vermaakt. Aan de camping ligt een mooie beek waar de kinderen in kunnen spelen en de hond verkoeling kon zoeken. Dagelijks meerdere activiteiten voor de kinderen door het animatieteam en voor de oudere kinderen survival activiteiten. (Dit wel tegen meerprijs) Eten in het restaurant is betaalbaar en simpel maar heerlijk. Zwembad aan de kleine kant maar schoon met een leuke glijbaan. Omgeving is prachtig met genoeg dingen te doen.

Nooit meer

MM
9-9-2018

Omgeving is geweldig,de caravan viel enorm tegen wat betreft onderhoud en hygiene,12 jaar geleden geweest in dezelfde caravan en toen was alles prima in orde.Helaas deze keer was de caravan vies,overal een dikke laag stof en dode vliegen,douche,wasbak en toilet niet schoon.De koffiepot eerst een half uur in de bleek laten staan omdat deze gitzwart was van binnen.gasstel en fluitketel ook vies en onder de groentenlades in de koelkast lagen mensen en hondenharen.Het matras was ook vies met vlekken er in.Contact opgenomen met de eigenaar en kreeg 35,- als tegemoetkoming voor de schoonmaak.De eigenaar vond het erg vervelend voor ons. Wij hebben ons vakantieplezier hierdoor niet laten bederven maar toch is het niet voor herhaling vatbaar.

Nooit meer

Annette
28-8-2018

Stacaravan classic geboekt. Deze zag er erg slecht onderhouden uit. Stonk ontzettend naar rook. Kregen een kussen mee met bloedvlekken. Na ons beklag konden we een andere caravan bekijken. Deze stonk naar de lijm. Bleek vanuit de douchebak te komen. Deze was "gemaakt". Zat een laag lijm op en plakte ontzettend. Weer beklag gedaan. Gevraagd om de eigenaar te mogen spreken. Die was niet aanwezig. We wilde echt niet blijven in een vieze, armoedige caravan. Uiteindelijk zijn we op de dag van aankomst weer huiswaarts gekeerd. Voor ons nooit meer.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Matig

Timo
14-8-2018

erg vol, sanitair smerig niet erg klantvriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Erg compacte camping, genoeg te doen.

Zeester
8-8-2018

Alles staat heel dicht op elkaar, tenten en chalets. Elke vierkante meter wordt benut. We hadden een chalet met tuintje en terras. Geen beschutting bij het chalet, dus wel echt heet in deze warme zomer. Naast en tegenover waren ook chalets, daardoor hadden we geen enkele privacy. Het zwembad is heel erg klein en ook daar is weinig beschutting en er is geen ligweide. Mijn kinderen waren er elke dag te vinden, wij niet. Je loopt zo het bos in en de beek is ook superleuk. Klimpark was uitdagend voor ons en de kinderen van 9 en 10. De animatie is prima, iedere dag komen de leidsters langslopen om de kinderen op te halen. Douche in het chalet was echt niet goed. Het idee is: waterbesparende douche=beter voor het milieu. Maar je staat er zo lang onder voor je een beetje schoon bent, dat het uiteindelijk niets uitmaakt. Kijk goed welke chalet je boekt, er zijn mooie van 40 m2 en heel erg oude die echt een interieur uit de jaren 70 hebben.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Smits
4-8-2018

Mooie camping en zeer vriendelijk personeel alleen jammer dat je voor sommige outdoor evenementen flink in de biudel moet tasten maar daar om laten we de pret niet drukken we komen er zeker nog eens terug

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Polleur in Polleur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Polleur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.