Géén boekingskosten
/België/Luik/Ovifat/Vakantiehuizen Ovifat/Vakantiehuis Villa Thermae

Villa Thermae

Vakantiehuis
BelgiëLuikOvifat

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Villa Thermae voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 7 reviews

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Villa Thermae

• 0minioot18-02-2012

Erg goed rookvrij huis met supersnel internet

Erg goed, rookvrij huis, met supersnel internet. We hebben genoten van de pot PSV-Graafschap via de live streaming was dat een fluitje van een cent. Fijn is ook dat de eigenaar speciaal de 7 kilometerlange toegangsweg sneeuwvrij laat maken en voorziet van strooizooi, hiervoor hoefde we niet eens iets te betalen. Wat wel jammer was dat de de week voor ons Hulk Hogan geweest was, dit was duidelijk te merken aan de staat van tafels en stoelen. En ook de stookkosten vielen best mee, 140 euro maar totaal en het was hartje winter!

• 9Ilse15-09-2011

Heerlijk vertoeven!

Villa Thermae is fantastisch! Ik had een verrassingweekend voor mijn vriend(en) en hun kinderen georganiseerd tgv mijn 40e verjaardag. Toen we daar met zen allen arriveerde waren onze reacties ...." waaaauwwww!" Wat een uitzicht! Het is er zeer netjes,en ook al zie je dat het interieur /muurdecoratie aan een beetje opfrissing toe is, (maar dat is uiteraard mijn persoonlijke mening én de eigenaar vertelde ons ook nog dat er een nieuwe keuken komt) het is en blijft er super! Groot en klein komen hier niets tekort, zowel binnen als buiten. De eigenaar is zéér vriendelijk en behulpzaam. En, ik weet wel héél zeker dat we na dit heerlijke weekend absoluut nog eens met zen allen zullen wederkeren. :-)

P.S:breng zelf een dweil mee, dat is wel handig als er iets op de stenen vloeren gemorst wordt, en hou ook rekening met de afrekening van uw verbruik van water en electriciteit...dit kan wel eens hoog oplopen.

• 10DCVHEP09-06-2010

SUPER HUIS!!!

super vakantie gehad,heel mooi schoon huis,erg grote tuin met volleybalveld,kabelbaan, schommels... een echte aanrader!

• 9Mark Esselink06-08-2009

echt een mooi huis!

In 2008 geweest met 7 gezinnen met baby's. Huis is beetje gehorig vanwege vide maar verder prachtig. Iedere slaapkamer een eigen badkamer en alles nieuw en schoon.

Zeker een aanrader!

• 9opa oma kinderen en kleinkinderen07-07-2009

fantastisch huis, super ligging

Wij waren met de hele familie, 10 volwassenen en 5 kinderen (van 8 tot 12 jaar), in Thermae. Het huis ligt vrij en je hebt er alle privacy. Een super grote tuin met groot terras en een heuse kabelbaan voor de kinderen. De kamers zijn schoon en de keuken is van alles voorzien, 2 vaatwassers! Alleen een waterkoker ontbreekt. De sauna en de hamman is geweldig, alleen jammer dat de afrekening zo hoog uitviel ivm de energierekening. Echt een aanrader.

• 8Evert en Natascha Brander25-11-2008

Fantastisch huis!!!!!

Wij zijn met 6 stellen hier geweest en hebben het hier erg naar onze zin gehad. De ligging is perfect, het had gesneeuwd dus een paar van ons hebben nog gelanglaufd!! Ook kun je hier mooi mountenbiken en wandelen. Het huis is echt grandioos. Erg netjes en schoon. Ruim en aan kinderen is ook gedacht, voor hen is er een eigen speelkamer.Elke slaapkamer heeft een eigen douche en toilet. De sauna en turks stoombad zijn heerlijk. De tuin rond de villa is groot en er staan speeltoestellen en een kabelbaan. Wij komen hier zeker met z`n allen nog een keertje terug!!!

• 9marie11-11-2008

zalig huis

Schitterend huis, heel proper en verzorgd, geweldige haman en sauna, in één woord super!!

• 9maria19-11-2007

heel erg mooi en heerlijk huis. Wij zijn er met de gehele familie geweest en was geweldig.Heel schoon en hele fijne sauna en relaxruimte en stoomcabine.

Vakantiehuis Villa Thermae info

• CafeBeschikbaar (1)