Vakantiehuis Les Sources-Coquelicots

Vakantiehuis Les Sources-Coquelicotssterstersterster

6.8Voldoende

België, Luik, Ovifat

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Les Sources-Coquelicots?

6.8Voldoende

Tonen op kaart

5 reviews over Vakantiehuis Les Sources-Coquelicots

• 4Liliane16-08-2012

Niet voor herhaling vatbaar

Het huis heeft slaapkamers die met elkaar in verbinding staan, wat weinig privacy garandeert. Heel slechte matrassen, gelukkig waren we maar met 4 personen, zodat 2 matrassen op elkaar wat comfort konden geven. Onderlakens niet net. De sauna is niet aangenaam omwille van de keramische vloer, die zeer koud is en de grote opening onder de deur.
    De eigenaar had een briefje gelaten dat hij tussen onze boeking en ons verblijf de prijs van energie en water (warm en koud !) had moeten verhogen. Er moest zelfs betaald worden voor vuilniszakken : 10 euro voor 3 universele zwarte, waarvan maar 2 gebruikt ! De keuken heeft een oven, maar geen ovenschotels ! Geen eierdopjes aanwezig. De keukentafel is van onbehandeld hout, wat niet bevorderlijk is voor de hygiëne, onmogelijk schoon te maken.

Gereisd met oudere kinderen in november 2011

• 4de vries03-01-2011

Nooit meer!

Ondanks de goede beoordelingen ook enkele belangrijke kanttekeningen. Dit hadden wij graag van te voren willen weten. Het huis bestaat uit 2 huizen, waarvan 1 door de eigenaar zelf wordt bewoond. De kamers staan allemaal in open verbinding met elkaar, waardoor je elke draai en elk zuchtje van elkaar hoort. De matrassen zijn ook niet geweldig. Jacuzzi en sauna zijn heerlijk, maar let op! Na afloop krijg je de rekening gepresenteerd. Je moet rekenen op zeker 250 euro extra aan kosten die je contant moet betalen als je vertrekt (zelfs als je op de energiekosten hebt gelet; bij dit bedrag zit ook de toeristenbelasting en schoonmaak, ca. 100 euro)! De eigenaar is onduidelijk over deze kosten vooraf, hij geeft aan dat de sauna en jacuzzi bij de prijs inzitten, maar hij heeft het hierover de huur en niet over de energiekosten. Niet onbelangrijk! Bij de skipiste in Ovifat worden regelmatig skis gejat en bij het plaatselijk tankstation moet je bij drukte meer afrekenen dan dat je getankt hebt!

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9cfvl27-01-2010

Mooi huisje!

Wij hebben hier afgelopen weekend doorgebracht. Omgeving is prachtig en het huisje ook. In de omgeving zelf niet heel veel te beleven maar door het huisje is dat niet zo erg. We hebben ons goed vermaakt in de jacuzzi,sauna en zonnebank. Echt een relaxweekendje!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 9Boudewijn Luijendijk19-02-2009

fantastische lokatie

Een huis om jaarlijkd terug te komen. Een huis met alles er op en er aan. Voldoende slaapgelegenheid, grorte woonkamer en een heel mooi uitzicht.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009

• 8Agnes Doorten27-01-2008

Zomer 2007 hier een week vertoeft. Zalig huis. Met een jacuzzi buiten, sauna. Mega trampoline voor de kinderen, schommels. En dat helemaal voor jezelf. Erg fijn en een aanrader om helemaal bij te komen. Kasteel is ook erg mooi. Vooral de wandeling ernaar toe. Je zit een dik uur rijden van nederland, maar het lijkt of je heel ver weg bent.

Gereisd met familie in augustus 2007

0 tips over Vakantiehuis Les Sources-Coquelicots