Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

5 Reviews over Le Refuge des Bergers

• 8Stef V.26-09-2011

Super gezellig !!!

• punten: rustig gelegen, mooie omgeving, gezellig huis, echt vakantie gevoel, groot terras en BBQ.
    • punten: pool tafel kan degelijker, ook te weinig plaats rond de pooltafel, hifi (audio) aan vervanging toe, geen trap van terras naar lager gelegen tuin, onvoldoende terrasverlichting.
  • 9Eindhoven19-09-2011

Gezellig huis in een prachtige omgeving.

Wij gaan ieder jaar met een groep van 25 man naar dit huis. Afgelopen weekend zijn wij hier voor het 15e jaar geweest. Het huis is enorm gezellig en voorzien van alle gemakken. In de omgeving is echt vanalles te doen.

• 9k_ottens13-04-2011

mooie plek

wij zijn er in 2005 met de gehele familie geweest, en we hebben het er erg naar ons zin gehad. we hebben meer huizen gehad, maar deze was echt top.

• 9Kelly19-05-2008

het was echt geweldig ik had het er zo naar mijn zin na een paar minuten voelde me ik er al thuis ik mis het nu echt heel erg nu ik weer thuis ben we waren met 20 man en 1 baby van 16 mei tot 18 mei. jah ik vond het er geweldig echt waar ik zou er nu zo weer naar toe willen

• 8Chantal Leunissen16-03-2008

Het huis is perfect, helaas hadden wij geen sneeuw maar als er sneeuw ligt zal het zeker nog leuker zijn !!!! Wij zijn geweest van 7 t/m 10 maart en het was echt de moeite waard ook een hele vriendelijke vrouw die de sleutel en de rekening kwam regelen. Alleen voor hele kleine kinderen is het wat minder vanwege de steile trappen, maar vanaf een jaar of 6 zullen ook de kinderen zich goed kunnen amuseren

Vakantiehuis Le Refuge des Bergers info

• Adresgegevens