Hotel Le Domaine des Hautes Fagnes

Hotel Le Domaine des Hautes Fagnes
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Le Domaine des Hautes Fagnes voor je op een rij gezet:

55 reviews over Hotel Le Domaine des Hautes Fagnes in het Nederlands

Super weekend !

Smessaert Sofie
12-11-2017

Alles was gewoon weg super !!! Echt niks op aan de merken . Kamer zeer proper alles wat je nodig hebt is aanwezig . Ontbijt , lunch en diner een echte aanrader . Wellness zalig gewoon. Heel vriendelijk personeel . Wie het anders zegt heeft ongelijk , ik zou eens willen zien hoe ze zelf leven !!!!

Leuk reisje

Sara
9-1-2017

Wij hebben hier 1 nachtje verbleven, via een bon. Ok, de kamer is aan de kleine kant, maar alles wat je moet hebben is aanwezig en alles was proper. Het ontbijt was gewoon Top. Je kon zelf vers fruitsap persen. Keuze uit verschillende broodjes, croissants, chocoladekoeken, rozijnenkoeken, pannenkoeken, teveel om op te noemen. De welness was ook in orde. Eén nadeel vond ik de jacuzzi, dat die na 15 min, 15 min pauze nam. Dus dat betekent dat die op een uur maar een half uurtje opstaat. De brasserie had geen uitgebreide kaart, maar er was voldoende vond ik. Wij hebben een croque gegeten, 13€. En was heel lekker met superveel groentjes. De omgeving is prachtig. Bij ons lag er sneeuw, en we waren niet voorzien op een sneeuwwandeling, maar we komen hier zeker nog terug, met de kindjes dan.

Oude reviews (archief)

Niet ons hotel.

NannoSijtse
17-11-2015

Kamer 211. Redelijke kamer ca. 3 x 3 m. Geen zitje. Bureautje met 1 stoel. Badkamer met bad. Apart toilet. Menu in restaurant (weinig keuze) sprak ons niet aan. Konden in de brasserie (bar/lounge) eten. (Erg duur: biefstukje 250 gr 29,50 euro/2 gehaktballen met frites 16 euro). Werden bij opname diner beledigend aangesproken. Met een grapje afgedaan en een sorry. Ontbijt prima. Beide avonden was de parkeerplaats vol. Geen aanrader.

leuk hotel "en passant"

katrien lambrecht
4-8-2014

dit is een leuk hotel met binnenzwembad in een hele leuke omgeving. Je zit er heel dichtbij het hoogste punt van België. Wij hebben heel erg genoten van de mooie verzorgde kamer en de aparte kamer voor de kinderen 5 en 7 jaar (wat ik super vond). 's Morgens en 's avonds gaan zwemmen, mooie wandelingen vind je bij de vleet (ook te vertrekken rechtstreeks vanuit het hotel). Goed onderhouden, mooi domein, mooi weer, wat moet je meer hebben? En bovendien vers fruitsap bij het ontbijt! Leuk...En perfect tweetalig!

Prachtige omgeving (puntje verloren wegens geen supermarkt in de buurt,niet handig als je iets vergeten bent), personeel heel vriendelijk zowel aan receptie als bar/restaurant (sleutel verloren; geen probleem en geen kosten aangerekend),gelogeerd in hele mooie moderne familiekamer met afgescheiden slaapkamer voor de kindjes (geen minibar/klein ijskastje was wel een klein minpuntje),toffe faciliteiten vr de kids; speeltuin,minigolf,zwembad (wel tussen bepaalde uren mr vind dit normaal want het blijft een welnesshotel) :)

Heb er overnachting in formule van 242 euro

1 nacht 2-perskamer met 5 gangendiner en ontbijtbuffet

prachtig gelegen

elzapaenen
22-1-2014

het hotel lag goed,er zijn mooie wandelingen te maken.in de winter skieen.

savonds heel fijn om gebruik te maken van het zwembad,sauna,whirlpool..is lekker relaxen.het is niet zo groot maar wel fijn

ontbijt uitgebreid,goed bijgevult,perfect

kamers,badkamer netjes

Kindvriendelijk????

Fam Van den Sande
27-11-2013

Weekendje Hoge Venen via Domaine des Hautes Fagnes geboekt. De ligging van het hotel is prima, vlakbij de Botrange en de prachtige Venen en het kasteel Reinhardstein. Ideaal voor wandelingen (of in de sneeuw langlauf-uitstappen). Het hotel zelf beschikt over een moderne en mooie wellness infrastructuur met zwembad, sauna, stoombad en jacuzzi.

De kamers ogen mooi, maar zijn zeer slecht geïsoleerd. Je hoort zowat alles. Bovendien hadden wij de pech(?) dat er op vrijdagavond een plaatselijk Rotary feestje plaatsvond. Aangezien onze kamer boven de ingang van het hotel lag, hebben we tot 3u 's nachts de rokende feestgangers horen verder feesten buiten. Naarmate de avond vorderde werd dat lawaai erger. Daar bovenop kregen we vanaf 1u luidruchtige muziek onder ons en vanaf 2u een heen en weer geloop, geroep en getier door de gangen. Kindvriendelijk? Maar wel overal berichten dat kinderen niet mogen lopen in de gangen en niet in het zwembad mogen tussen x en y uur. Nooit meer voor mij!

Leuk voor een weekendje weg met de kids

Heidi
25-10-2013

Verzorgd hotel in De Hoge Venen met mooie familiekamers (met aparte slaapkamer voor de kids). Bij het hotel een klein (welness) zwembad en een mooie speeltuin en mini-golf. Ontbijt is verzorgd. Mooie locatie om de natuur in de Hoge Venen te ontdekken.

ze zien ons daar niet meer

fam de ruyck
23-7-2013

kamer was ok

ontbijt en avondmaal was lekker

personeel wat stijf (4*)

met kinderen moet je hier niet zijn , zeker bij avondmaal keuze uit soep

en vol- au- vent .wat eten we de avond nadien soep en vol-au-vent dit bij 30 graden . water bij zo'n weer 5 euro voor halve liter x 12 of in de winkel

dit is er voor ons een beetje over dat je winst maakt ok maar niet x 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Domaine des Hautes Fagnes in Ovifat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Domaine des Hautes Fagnes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Domaine des Hautes Fagnes scoort een 7.3 uit 10 op basis van 61 reviews.