Vakantiehuis La Rosace

Vakantiehuis La Rosace

9Fenomenaal

België, Luik, Ovifat

Op vakantie geweest naar La Rosace?

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor La Rosace voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

1 review over Vakantiehuis La Rosace

• 9Petra907-06-2011

Super vakantiehuis!

Ruim modern en gezellig ingericht huis met 6 behoorlijke slaapkamers, voldoende toiletten en 2 zeer strakke badkamers met ruime inloopdouches. In de kelder een sauna (5 pers.), tafeltennistafel en tafelvoetbalspel. Buiten een riant terras op het zuiden en een grote tuin (800 m2) met barbecue en speelterrein voor kinderen. Ruime keuken met als enige minpuntje een vreemd vaatwasser-systeem waar niet altijd alles schoon uitkomt. Werkelijk een superhuis om te verblijven met een groep, wel wat gehorig door de open trap en bovenverdieping maar acceptabel. Let wel op de energiekosten die bij vertrek nog verrekend worden (dit is vaker in België). Wij waren hier met 10 volwassenen en 5 jonge kinderen, prima te doen! Aanrader!!

Gereisd met vrienden in mei 2011

We hebben een aantal aanbieders voor La Rosace voor je op een rij gezet: