Chalet

2006

echt geweldig was het

mark leijsten
28-8-2006

echt geweldig was het. we hadden toch best goed weer ook al hadden ze voorspeld dat het minder zou worden. het huisje was ook helemaal top!

Gereisd Familie in augustus 2006

Een geweldig, modern, goed onderhouden huis, voor grote er

Fam. Vincent
19-7-2006

Een geweldig, modern, goed onderhouden huis, voor grote groepen. Wij waren er in een vrij warme periode, dus heerlijk toeven in de grote tuin. Een aanvulling op het overigens zeer luxe chalet, zouden wel zonweringen voor de grote ramen boven kunnen zijn. Beneden waren de slaapvertrekken wel koel! Een minpuntje was de hoeveelheid vliegen, maar we komen zeker terug en nemen dan gewoon vliegenmeppers mee!

Gereisd Familie in juli 2006
2005

echt mooi, practisch enkel veel lawaai op de

wannes van rysselberghe
1-9-2005

echt mooi, practisch enkel veel lawaai op de benedenverdieping

Gereisd Anders in september 2005

Erg modern chalet

E. Linders
19-4-2005

Erg modern chalet. Leuk voor een weekendje weg met grote gropen. Het chalet biedt plaats aan 28 personen.

Gereisd Anders in Tue Apr 19 2005 11:42:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Chalet info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Highland in Ovifat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Highland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.