Reviews over Outrewarche

je denkt je bent de eigenaar!

Vangeenderhuysen,
    12-2-2015

appartmement ligt in een mooi eigendom met 15 Ha velden en bossen, en directe toegang aan meer Robertville. Het gebouw (boerderij van begin 19de eeuw) uit steen is luxevol gerenoveerd. Veel licht en rust, je ligt 300m van de hoofdstraat over een privé weg. De eigenaren hebben twee honden en een kat, zoals een twintigtal Salers koeien. Eigenaren (koppel) zijn vriendelijk en spreken nederlands. Privé parking. Wij hebben de houtverwarmde sauna van de eigenaren mogen gebruiken en daarna in de vijver gezwommen. Het water was toch iets fris, hé!

Leuke en ruime vakantiewoning

Dave,
    14-11-2011

De vakantiewoning heeft een ruime living; met een bovenverdiepje met tafelvoetbal. Buiten de trap is dit zeer kindvriendelijk. De kamers zijn ook ruim en er kunnen 30 personen logeren; maar de bedden zijn wel inventief -ergens in de nok- geplaatst. Ik zou zeggen: maximum 20 a 25 volwassene; dat is comfi. Sommige keukenmateriaal is inderdaad aan vernieuwing toe. De oven werkt ook niet goed; onze ovenbroodjes moesten normaal 10minuten zitten; nu 25min. De energiekosten waren gelijk aan onze vorige verblijven: € 130 voor 1 weekend. Voor 1 weekend betaalden we €1000. Voor wat je krijgt is dit niet zo duur. Maar verkijk je uiteraard hier niet op: er komen nog onkosten bij (opkuis, taks, eco, energie...) waardoor de som op zo'n €1350 kwam.

Het huis was ook heel proper. Eerlijk gezegd; dit waren we niet gewoon van Ardense vakantiewoningen. Van badkamer, toilet tot keuken: alles net.

Vijver mag wel meer worden afgeschermd voor kinderen.

2 keer

liber groep,
    5-1-2011

Al 2 keer geweest! Wat een super accommodatie.

De kinderen vonden het super, met het haardvuur en met de duplo trein met een brug naar de verhoging.

Tijd voor een update

VP,
    23-11-2010

We zijn hier al verschillende keren gebleven. Huis is groot en er zijn voldoende kamers. Maar de vorige keer was toch de laatste keer. Vooral het keuken materiaal is aan wat updating toe. Potten met deksels zonder handvat, oven die niet sluit, geen kommen of bowls om sla of chips en zo in te doen. Op de geluidsinstallatie staat een begrenzer wat normaal is maar de twee luidsprekers zijn doorgeblazen en het geluid is niet te harden zodra het iets luider wordt gezet. En dan de energie afrekening. Zoals zo veel vakantie huizen moet er ook hier winst op gemaakt worden en is voor veel mensen een afknapper, voor een weekend met 9 families 190 euro energie. Terwijl er in de tuin zonnepanelen staan (in belgie = gratis stroom). Soit al bij al een leuke plaats maar een update van de sommige voorzieningen zou geen kwaad kunnen.

Outrewarche scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews