Vakantiehuis Souvenirs d' Ouren

Vakantiehuis Souvenirs d' Ourenstersterster

10Fenomenaal

België, Luik, Ouren

Op vakantie geweest naar Souvenirs d' Ouren?

10Fenomenaal

• 9.5Inrichting

Vakantiehuis info

• Sauna
Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

2 reviews over Vakantiehuis Souvenirs d' Ouren

• 10Elian29-08-2019

Geweldig huis in een mooie omgeving. Mooie tuin erbij met bbq. Van alle gemakken voorzien. Prima onderhouden en netjes verzorgd. Absoluut een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Familie Baudts-Rootsaert08-05-2019

Fantastisch!

Wat hebben we genoten van ons familieweekend hier! Het huis is met hart en ziel ingericht en werkelijk alles is voorhanden. 8 uitstekende bedden, ruim voldoende opbergruimte in de kamers en 2 moderne, kraaknette badkamers. In de directe omgeving zijn veel prachtige wandelroutes. Een verborgen pareltje!

Gereisd met vrienden in april 2019

1 tip over Vakantiehuis Souvenirs d' Ouren

• M, 20-11-2017

Ouren is een klein en rustig dorp maar met tochheel wat faciliteiten in de nabije omgeving. Het zal u er aan niets ontbreken. Er is een broodjes- en boodschappenservice in samenwerking met de lokale superette. Er zijn ontelbare wandelingen en fietsroutes, door bossen en velden. De stad Sankt Vith (20 km) biedt ook tal van shopping en recreatiemogelijkheden. Ook het Groothertogdom Luxemburg, op een steenworp hiervandaan, biedt een waaier aan eetgelegenheden en winkelcentra (15 min met de wagen).

0 vragen over Vakantiehuis Souvenirs d' Ouren

Vakantiehuis info