Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

16 Reviews over Rittersprung

• 10Dorothe07-09-2019

Heerlijk verblijf

Wij hebben hier geslapen via een wandelvakantie van SNP. De kamers zijn donker, maar perfect verzorgd, het is er brandschoon. Heerlijk ontbijt, perfecte lunchpaketten, heerlijk diner 's avonds. Na een pittige wandeling heerlijk aperitief genoten in de avondzon. Betrokken familie dit dit runt

• 10Maarten Meeuwsen26-08-2018

fantastisch , voor herhaling vatbaar

Een landelijk gelegen hotel , een zeer mooie ligging , met een groot terras op het uit zuiden , met een mooi uitzicht . Alles goed verzorgd en schoon . De kamer was ruim voldoende , en de eigenaren en personeel waren zeer vriendelijk en behulpzaam , TOP !

• 9Janssen23-04-2017

Prima hotel

We waren met een groep, voor 1 overnachting inclusief diner en ontbijt. Ontvangst was netjes, sleutels werden verdeeld en de weg naar de kamers gewezen. Ik had een 1-persoonskamer; deze was klein, maar bevatte alles wat nodig was, inclusief telefoon en tv. Kamer en badkamer waren schoon en opgeruimd. Diner was uitstekend (3-gangen), ontbijt eveneens.

• 1Guido 05-08-2014

Nooit meer!!

Heel onvriendelijke "bediening", superdure cremant (prijs handgeschreven op menu na herhaaldelijk kaart te hebben gevraagd), heel arrogante houding tegenover groep die wilde komen eten, helemaal niet hulpvaardig, Ik wil zelfs niet weten hoe het eten smaakt, met zo'n blik kán dat niet lekker zijn

• 9keirsmaekers de vos22-07-2013

uitstééééééékend

hotel rittersprong , vriendelijk en spontaan mooie omgeving en rustgevend ,propere kamers gans het verblijf ,zeer lekker eten ,dag extra genomen ter plaatsen

• 3paul_cockx26-09-2012

halve prijs betalen= halve service krijgen

Na enkele maanden tevergeefs proberen te boeken, konden we eind september toch met onze Groupon een WE boeken. We kregen een zolderkamer waar ik de laatste treden al kruipend moest nemen (omwille van mijn handicap). Achteraf werd er wel een betere kamer aangeboden tegen meerprijs. Buiten de 2 kamers met Grouponaanbieding was er nog 1 familie aanwezig . De beloofde fles Cremant bij aankomst bleek een flesje van 20 cc te zijn. Het avondeten kregen we (de Grouponklanten) helemaal achteraan in het restaurant en was blijkbaar ook al gehalveerd: een halve schnitsel met een schep courgettes en een gebakken aardappel. Ook op het ontbijt werd er bespaard: 2 broodjes en geen eitje voor ons. Wij hebben er eens goed mee gelachen maar de uitbaters hebben duidelijk geen commercieel inzicht. Ons zien ze niet meer terug!

• 9Frank04-09-2012

Zalig rustig

Wij zijn vaste klanten in dit hotel en we blijven het zalig vinden, prachtige rustige ligging, lekker eten en kraaknet en tot in de puntjes verzorgd hotel.

• 9tim nuyts11-09-2010

zeer goed

vriendelijk ontvangst ,mooie ruime kamer . het avond eten was zeer goed en het onbijt was prima. zeker de moeite waard om eens terug naartoe te gaan.

• 8brigitte24-03-2009

zeer goed hotel

wij werden hier zeer vriendelijk ontvangen. service was heel goed en het eten was uitmuntend. Wij gaan zeker nog terug

• 8brigitte van cleemput23-03-2009

uitstekend hotel

zeer goed hotel. We werden hier zeer vriendelijk ontvangen. zeer goede service. Het eten was uitmuntend. We gaan zeker nog terug.

Hotel Rittersprung info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Dorfstrasse 19, B-4790