Géén boekingskosten
BelgiëLuikOurenHotels OurenHotel Dreiländerblick

Dreiländerblick

BelgiëLuikOuren

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Dreiländerblick voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 11 reviews

8.3FantastischScore uit 11 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

11 Reviews over Dreiländerblick

• 8Bruno01-09-2012

Degelijk hotel prijs/kwaliteit zeker ok

• Vriendelijk onthaal
    • Nette kamer (- vast tapijt)
    • Lekker eten
    • Enkel internet in inkomhal
    • Dinsdag is hotel gesloten en dien je zelf op zoek voor avondeten
  • 9ROLAND25-08-2012

was onze 3 de keer

zijn er nu 3 x geweest en het was zeker nie de laatste keer . het is daar aangenaam verblijven met zeer vriendelijke mensen en de bediening is uitstekend , lust je iets nie bij h-p dan krijg je zonder morren iets anders en genoeg op je bord .de streek is wonder mooi om te wandelen of te toeren mee de moto .

• 9j meinds04-08-2011

perfect zeer schoon en netjes vriendelijke ontv.

Heerlijk rustige gelegen ,wat omgeving betreft waan je je in oostenrijk. kamers zeer rustig en verzorgt (met dekbedden geen dekens). Ik bestelde gewoon een dag menu werkelijk een feestje amuses voor de soep aan om het wachten te veraangenamen en maaltijd heerlijk. Kom zeker de rest van de mooie paden verkennen en overnacht dan zeker weer bij dit hotel. prijs kwaliteit verhouding meer dan goed.

• 9j meinds04-08-2011

perfecte plek heerlijk motor rijgebied

Een zeer vriendelijk ontvangst en goede verzorging , ik nam gewoon menu van de dag maar werkelijk een feestje, amuses voor de soep aan om het wachten te veraangenamen en werkelijk heerlijk eten .

Kom zeker terug ben er nog niet uitgekeken , je waant je er in oostenrijk vreselijk leuke wegen om met een motor te toeren

• 6wim05-11-2010

Mooi wandelen

Vriendelijke ontvangst en ruime, propere kamers. Culinair heb ik toch enkele vraagtekens bij de soms vreemde combinaties en vond ik het eigenlijk te duur voor wat het was (half-pension). Op maandag was het zeer rustig in het restaurant en liet de bediening te wensen over, we hadden het gevoel vergeten te zijn. Het welness gedeelte stelt niet veel voor. We hadden de sauna 's morgens gereseveerd voor 's avonds. Toen we daar aankwamen bleek de sauna niet opgewarmd - niet veel nut om te reserveren dus. De omgeving is mooi en zeer geschikt om te wandelen. Een wandelkaart kost 7€ - maar je kan evengoed op het infobord bij het binnenrijden van het stadje kijken (aan het brugje).

• 8goovaerts28-07-2009

Lekker eten , vond het toch maar 3 sterren waard

Vriendelijke ontvangst , lekker eten met zorg bereid, 's morgens superlekkere verse broodjes. Enige minpunt vond ik de groen-bruinachtige dekens op het bed. Waarom geen donsdekens...oogt beter en slaapt veel beter !! Een lift zou ook handig zijn ( toch zeker voor een viersterrenhotel )

• 9Wim & Monique27-07-2008

fijn hotel in rustige omgeving

onlangs (juli 2008) met vrienden (totaal 8 personen) een paar dagen op basis van half pension gelogeerd: prima hotel, heerlijk gegeten, alles erg verzorgd en vriendelijke bediening. In de omgeving fijn gewandeld. Een aanrader !

• 9Albert04-06-2008

Vriendelijk personeel dat u in uw eigen taal aanspreekt (Ned, Fra, Dui). Prachtige ligging. Culinair hoogstandje. Uitstekend ontbijt. Alle kamers met balkon. Zeker een aanrader

• 9marina23-10-2007

zeer goed hotel lekker eten mooie kamer en vriendelijke gastvrouw en personeel een aanrader voor wie graag mooie wandelingen maakt

• 7Cindy & Sandy16-04-2006

goed heel proper hotel met zeer lekker eten er mag gerookt worden in restaurant. Ontbijt met croissant wel geen spek en roereiren spijtig, voor de rest alles ok en grote parking voor de deur. Wandelen is de boodschap voor de rest niets te doen.

Hotel Dreiländerblick info

Het complex