Vakantiehuis Le Neblon

Vakantiehuis Le Neblon

4.8Matig

België, Luik, Ouffet

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Le Neblon?

4.8Matig

• 7.3Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

4 reviews over Vakantiehuis Le Neblon

• 6noam31-05-2012

vreemd huis ooit gehuurd voor 30p

huis enorm groot nooit helemaal schoon te krijgen,kleine vreemde vieze keuken,slaapk.douches schoon,beschrijving niet zeer verwarrend:1e etage 6slk met eigen douche en 4 slk met separate douche alleen is dit verdeeld over 2 gebouwen!! dus 4slk in gebouw 2 met 12bedden hebben een douche!! 2e etage 3slk 8p met 2xbad maar daar mag niet in gedoucht worden ivm vloer!!donker, somber, wij hadden mooi weer maar in de winter niet warm te stoken, tegenvallende energienota

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

• 7elizabeth heeneman31-05-2012

vreemd huis

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

• 3katrien27-11-2011

Nooit meer

Het vakantiehuis is helemaal niet wat de foto's doen uitschijnen. De meeste slaapkamers zijn oud en zelfs de nieuwe zijn niet deftig (gordijnen vallen eraf, geen douchekop aan de kraan van het bad...). Er zijn zeer grote ruimtes, maar in de ruimte om te eten is zo goed als geen daglicht. De keuken is erg onhandig, weinig ruimte om te bewegen en weinig ruimte om zaken op te bergen. Tenslotte is alles eigenlijk vuil. Onder de bedden lag nog vuiligheid bij aankomst, dus stofzuigen was duidelijk niet gebeurd. Verder overal stofwebben, in het algemeen een weinig propere woning.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 3Sandra01-06-2010

wat een drama

Wat een drama: werkelijk alles is smerig, douches vol schimmel, keuken vol vettige afzuigroosters en een oven waar je echt je pizza niet in wilt opwarmen. De koelkatsen in de bar zijn verroest en beschimmeld, de toiletten zijn goor. Overal hangen stofdraden; er is minstens een paar jaar niet goed schoongemaakt, bah! Nee: wij zijn zwaar teleurgesteld in deze locatie

Gereisd met vrienden in juni 2010

0 tips over Vakantiehuis Le Neblon