Camping Capfun L'Hirondelle

België, Luik, Oteppe

6.1Voldoende

• 5.8Eetgelegenheden
  • 5.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun L'Hirondelle voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Gelegen aan de rand van de Ardennen, ligt Capfun l’Hirondelle Oteppe. Op de camping vind je 3 zwembaden en 12 glijbanen. In de omgeving zijn veel kastelen te vinden. Ook op de camping kun je dineren in een kasteel. De plaats Luik is makkelijk bereikbaar vanaf de camping. Het gebied staat bekend om haar vele bierbrouwerijen en chocoladeproductie.

366 reviews over Camping Capfun L'Hirondelle

• 2019
    8Sussanne01-08-2019

Super leuke camping

Na de recensies te lezen was ik zeer sceptisch, maar onwijs meegevallen Enige minpunten is de douches die zouden vervangen mogen worden.

• 3Staat v/h sanitair

• 2Martin30-07-2019

Dramatisch, nooit meer, ranzig en veel te druk

1) mij is niet om een paspoort gevraagd en er is niet gecontroleerd of mijn hond tegen rabiës is ingeent. 2) ik moest zelf de weg naar mijn plek maar vinden, deze was ook niet voorzien van scheidingspalen. 3) zwembaden zijn onvoldoende qua hygiëne, het was dramatisch!!! 4) EHBO bij personeel is er niet, gelukkig dat omstanders ingrepen bij een ongeval op de glijbaan met banden. Iemand die bewusteloos ligt en zijn rug open heeft na een flinke klap verplaats je NIET! en al helemaal niet onder de oksels en benen pakken en maar in een hoek zetten! 5) Eten bij het restaurant was van slechte kwaliteit. 6) water op terrein is niet te drinken, dit staat nergens aangegeven 7) douches, welke??? de meeste zijn op slot of kapot, alleen de dames douches doen het goed. 8) Ik werd terwijl ik in Luik zat gebeld dat mijn tent verplaatst moest worden, ik stond er al 4 dagen!! het was maar een halve meter werd mij gezegd. Mijn tent is dus NIET verplaats,

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 8Mirtje29-07-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Ondanks de reviews toch geboekt! Totaal geen spijt van gehad. Wij waren met onze 3 kinderen (6-11-12) en zij hebben een top tijd gehad! Leuk zwembad, veel glijbanen. Wat er in de omgeving te doen was hebben we thuis al uitgezocht. Dat een winkeltje op een camping vaak beperkt is met mogelijkheden wisten we van te voren dus zijn naar het dorpje naast Oteppe naar de supermarkt gegaan. 15 minuten rijden. Ons mobile home was nog vrij nieuw hadden we het idee. Ook die was top! Gezellig ingericht met een groot, overdekt en af te sluiten terras. Dit was onze 5e camping met capfun en wederom erg tevreden!

• 8Staat v/h sanitair

• 9Fam Steenhoek29-07-2019

Zeer leuke camping

Geboekt en daarna de recensies pas gelezen. Door veel negatieve reacties met een dubbel gevoel naar België vertrokken. 2 weken geweest met 2 kinderen (5 en 8) Negatieve recensies zijn zeer overtrokken. Grote camping en zeer veel te doen voor de kinderen. Speeltuinen, springkussens en zwembad met heel veel gave glijbanen (die ook voor de ouders nog leuk zijn). Personeel praat redelijk Nederlands en ook animatieprogramma vaak tweetalig. Wij hadden een stacaravan gehuurd en die was zeer modern en netjes. Al met al heel positief! 2 kleine nadelen: 1 is dat je na 00:00 de camping niet meer opkomt met de auto (slagboom dicht). Gelukkig was er bij ons een man zo aardig hem nog even open te doen toen we 00:02 aankwamen van een dagje weg. Ander nadeel is dat er smorgens zeer lage waterdruk is en geen warm water (ik denk door veel douche gebruik tegenlijk). Maar gewoon iets later douchen en dan is het prima !

• 9Staat v/h sanitair

• 8Lenie28-07-2019

We hebben een super leuke week gehad !!

Het is een heel leuk park. Heel veel te doen voor kinderen. Leuke grote speeltuin Mooi park en de huisjes zijn mooi schoon en netjes Zwembad heel leuk voor jong en oud en leuke glijbanen Onze dochter van 10 jaar heeft het super leuk gehad

• 9Staat v/h sanitair

• 9Droog28-07-2019

Fantastische camping

Het was een super mooie week we waren er meer ze drieën winkel was goed de caravan die w huurde was top de zweer was geweldig we kwamen er voor de tweede keer ik heb echt genoten zwembad was schoon er hing een goede stemming het is gewoon zeer goed gedaan

• 8Staat v/h sanitair

• 5Damen28-07-2019

Nooit meer

Mijn ervaring was slecht. Douche en wc gebouw waren vies. Bij het zwembad was het glad. Niks binnen te doen met slecht weer. Op de site staat dat je kunt vissen maar er word niet bij vermeld dat je moet betalen voor het vissen.

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 5Arne de Ridder28-07-2019

Nooit meer!

Dat de camping alleen populair is vanwege de glijbanen. De rest van de camping, op de eetgelegenheid na, scoort onder verwachting. Het sanitair is echt slecht. Of je krijgt koud water of te heet water. Voor de afwas hadden we alleen koud water. Het zwembad was zo smerig dat wij er niet meer in zijn gegaan en daardoor eigenlijk vrijwel de gehele vakantie met temperaturen van 30+ tot 40 graden voor de tent hebben gelegen. Zonder schaduw, aangezien er over de gehele camping vrij weinig bomen groeien die voldoende schaduw bieden. Voor ons dus nooit weer.

• 5Staat v/h sanitair

• 4E.M. Velde28-07-2019

Niet voor een 2e keer

Te druk!! Wij waren er net innde week dat het een hittegolf was. Zwembadwater was echt vies, weinig zitplekken rondom zwembad. Om 9u smorgens handdoekjes leggen om een plekje te hebben kom je om half 10 heb je al niets meer. Sanitair matig tot slecht... We hebben dagen gehad dat we onder een koude douche moesten douchen of als er een groep surviveille heeft gehad waren alle douches onder de modder.... te vies!! De glijbanen waren wel echt een plus en de stacaravans ook.Al ligt Jet er wel aan wie er rondom je staan... honden worden ook geaccepteerd. In ons geval was dat een nadeel want naast ons verbleven 2 grote honden die te pas en te on pas gingen blaffen. Voor ons was capfun een nieuwe ervaring maar zal het niet snel nog een keer boeken...

• 2Staat v/h sanitair

• 9Jessica oussoren27-07-2019

Wij gingen met 2 Kids 8 en 13 jaar

We hebben echt 2 hele leuke weken gehad. We hadden stacaravan sun raoel geboekt deze waren echt super nieuw stickers zaten nog op de pannen we miste alleen de waterkoker maar die hadden we zelf mee. Wat ook fijn was dat je een grote koelkast met vriesvak had. De zwembaden waren super schoon water word 3 x per dag getest de vloer is op sommige plekken ind wat glad. En parasols zou fijn zijn met deze extreme hitte. De camping heeft super grote speeltuin en er staan ook springkussens ik zelf vond het er netjes uit zien. In de buurt is inderdaad niet veel te doen maar met 3 kwartier ben je echt wel ergens wij vonden het niet erg om een stukje te rijden en genoten van het uitzicht 😁 De animatie was ook super leuk musical van Coco, goochelshow, just dance en schuimparty! En 's morgens in het zwembad een soort aquagym. Al met al hebben wij echt genoten en zullen we zeker nog een x gaan.

• 10Staat v/h sanitair

16 tips over Camping Capfun L'Hirondelle

• Zillah Bergsma, 14-08-2019

Leuke camping, veel te doen voor Kids. Denk om de zwembroek. Dit mag geen kortebroek of Bermuda of iets in die trant zijn. Moet een "lekkere" strakke zijn.

• foekema, 10-08-2013

De Lidl en de Wibra vind je in Huy!

• Esmee Krijgsman, 14-08-2013

Fort van Huy (Hoei), grotten van Remouchamps (met ondergrondse boottocht), wel op tijd komen!!, winkelen in Aken en Luik bezoeken.

9 vragen over Camping Capfun L'Hirondelle

• Sandra Kors, 20-07-2019

Zwemkleding

Weet iemand toevallig of ze moeilijk doen als de mannen zwemmen in een zwemshorts? Of moet het echt zo'n strakke zwembroek zijn? Alvast bedankt.

• Miquel Romijn, 06-07-2019

Gebruik van zwembaden zonder accomodatie

Is het mogelijk om gebruik te maken van jullie faciliteiten zonder overnachting?

• Jen, 03-07-2019

inventarisatie Sun Top TV

Kan iemand vertellen wat er in de Sun Top TV accomodatie aanwezig is in de keuken oa?

Camping Capfun L'Hirondelle info

• Aantal sterrensterstersterster