Camping Capfun L'Hirondelle

België, Luik, Oteppe

6.1Voldoende

• 5.8Eetgelegenheden
  • 5.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun L'Hirondelle voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Gelegen aan de rand van de Ardennen, ligt Capfun l’Hirondelle Oteppe. Op de camping vind je 3 zwembaden en 12 glijbanen. In de omgeving zijn veel kastelen te vinden. Ook op de camping kun je dineren in een kasteel. De plaats Luik is makkelijk bereikbaar vanaf de camping. Het gebied staat bekend om haar vele bierbrouwerijen en chocoladeproductie.

366 reviews over Camping Capfun L'Hirondelle

• 2019
    6Mar14-08-2019

Verouderd

Verouderd park. Op de foto's ziet het er heel leuk uit, maar het is een oude bende. Het sanitair als je gaat kamperen is echt heel slecht, vies. Voor de kinderen heel leuk de glijbanen, maar pas op want het is niet allemaal goed meer. Blijft nog weleens haken of je komt zelfs vast te zitten. Was onze eerste ervaring met capfun tevens de laatste.

• 9jack13-08-2019

top camping

we gingen met gemengde gevoelens heen na de recensies te hebben gelezen maar niets klopte daarvan wij hebben 2 top weken gehad , eten in het kasteel is een aanrader, wij komen graag terug.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 8Zil12-08-2019

Super leuk

Super leuk gehad, wij zijn 1 week geweest veel te doen voor kinderen. Glijbanen, speeltuinen, springkussen, stormbaan. Kids hebben zich prima vermaakt.Habbanatop huisje was goed te doen.Douche is iets aan de kleinekant maar te doen.Opbergruimte misten we wel voor de boodschappen. Deze deden wij bij de match supermarkt , 10 min rijden.Meer keuze dan de camping winkel. Let op een strakezwembroek is verplicht.Ze spreken je er op aan en je moet er uit, is een regelement van Capfun.Wifi bereik is wel slecht, maar dat was het minst belangrijk. Wij wilden het om in de avond even te chillen met een netflix-je. De "tokkies" waren er ook.Maar die heb je op bakkum ook.Wij vonden het niet storend en hebben er over heen gekeken.De mannen van de bewaking deden hun werk en waren vriendelijk net als al het overige personeel. Animatieteam heeft bij ons alleen Frans gesproken laatstedag hoorden we pas NL. Al met al een super vakantie gehad, aanrader dus

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 2Sylvia10-08-2019

Nooit meer

De glijbanen in het zwembad zijn erg gevaarlijk...meerdere ongelukken in zien gebeuren van gaten in hun hoofd tot en met nekbreuken.Sanitaire is erg vies.Matrassen liggen slecht em de douchen in de stacaravans waren koud..overal rook je een vieze rioollucht...wij gaan hier nooit meer heen naar deze vieze ,slechte ,smerige camping

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Daniel09-08-2019

Met (kleine) kinderen al een top Vakantie gehad

In één woord geweldig. Alle slechte reviews van eerder kunnen de prullenbak in. De kinderen van 2 en 4 wilden niet meer naar huis. De camping was vol maar daar merkte je niks van. Er is genoeg te doen. Zwembad is super. 3 buitenbaden waarvan 2 verwarmd. 1 baantjes zwembad. 2 overdekte verwarmde baden. 1 voor de kinderen tot 10 jaar met veel vertier zoals meerdere glijbanen. En spuiters. Een toestel met 3 glijbanen en een grote emmer die zich leegstort. En dan buiten 12 glijbanen eigenlijk 14 maar 1 bestaat uit een racebaan van 3 stuks. Voor ieder wat wils. De klacht over zonnebadende mensen in de naast liggende speeltuin is verholpen door het zwembad te omheinen zwembad alleen voor campinggasten .2 mega speeltuinen voor alle leeftijden. Een grote winkel. 3 restaurants op het domein en betaalbaar. De chalets zijn goed onderhouden. Auto mag bij het chalet. Toegang tot het parc met kentekenherkenning. Een echte aanrader. Wij komen terug

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 5Barry09-08-2019

Prima vakantie, slecht sanitair en hygiëne

Op zich een prima camping, perfect ingericht op gezinnen met kinderen. Wij hadden een prachtige ruime kampeerplaats op een hoek, met zicht op de enorme speelplaats, luchtkussens en het bruisende hart van de camping. De zwembaden en glijbanen zijn top. Echter de kwaliteit van het zwemwater hebben wij onze twijfels bij... Het sanitair: Vies, smerig en slecht schoongemaakt. Ontlasting op de toiletbril, tegen de muur en naast de pot. Rokende mensen op de toiletten zijn kennelijk ook normaal. Douches zijn ijskoud of te heet. Een flinke renovatie en uitbreiding van het sanitair is echt nodig op deze camping. Op de een of andere manier trekt deze camping een bijzondere luidruchtige, bierdrinkende en wietrokende doelgroep aan. Over het algemeen is het vanaf 23:00 wel weer rustig en stil. Kom je voor rust, zoek dan verder. Kom je voor vertier op een levendige camping, dan zit je hier goed! Tip: gezellig spelen en bbq'en in de bbq zone.

• 5Anoniem09-08-2019

Geen Capfun meer

Wij hadden een vrij nieuwe stacaravan in het achterste gedeelte, maar schoon en netjes. Caravans staan dicht op elkaar Er hing af en toe een rioollucht in de caravan en dit rook je ook bij het sanitair gebouw en zwembad Zwembaden waren de eerste 2 dagen schoon, daarna niet meer gezwommen om dat het er niet schoon meer uit zag Mijn dochter heeft haar hoofd gestoten in de trechter glijbaan, en zich aan alle instructies gehouden. Vloeren bij het zwembad zijn glad en mijn man is daarbij gevallen. Alles is verder vrij duur op de camping, maar wel lekkere broodjes die je kan bestellen. Er zit op ongeveer 15 min rijden een lidl e.d. Voor leuke activiteiten moet je een stuk rijden. Wij hebben voor de 2e keer bij Capfun geboekt. Wat mij opvalt is dat Capfun zo veel mogelijk stacaravans neerzet, maar verder niets doet aan de faciliteiten e.d op de camping, wat erg jammer is Daarom voor ons geen Capfun meer

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Familie met kinderen06-08-2019

Mooi zwembad maar sanitair ruim onvoldoende.

8 dagen geweest. Nadat we niet akkoord gingen met een “kampeer” plaats met een grote put in t midden waar onze tent niet op zou passen, een mooie ruime plek gekregen. Zwembad is erg leuk en er is voor de kinderen genoeg te doen. Winkeltje is erg duur maar vriendelijk personeel. Bij de bar is minder vriendelijk personeel en proberen ze ook geen Nederlands te verstaan. Sanitair is om te huilen. Douches of ijskoud of gloeiend heet. En dat betreft enkel de douches die het doen, aangezien meer dan de helft het helemaal niet doet. Schoonmaak vindt plaats tijdens spitsuren? Er zijn maar 2 toiletgebouwen op deze grote camping, je moet ver lopen dus. Water smaakt naar chloor en afwaswater is koud, heet of zwart. Grote supermarkt 15 minuten rijden. Mooie omgeving maar wel in the middle of nowhere. Wij hadden mooi weer en dus veel gezwommen, jammer dat je dus niet mag eten en drinken, je moet steeds heen en weer naar de tent om wat te drinken.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Toornent03-08-2019

Leuke gezellige camping

Wij waren ook sceptisch na het lezen van de reviews, echter is het ons 100% meegevallen. Wij huurden een chalet, deze was schoon en van alles voorzien. De kinderen (10jr) hebben t erg naar hun zin gehad! Vooral de zwembaden/glijbanen waren geweldig! Overal lees je op de camping over de regels mbt zwembaden en glijbanen, want zoals bij ieder zwembad is niet geheel zonder risico. Het winkeltje op de camping is uitzonderlijk duur, vb hagelslag 6,-. Maar een tip zijn de Carrefour supermarkten in de buurt op +/- 15 min rijden. Het kraanwater smaakte naar chloor, dus wij hebben flessen water ingeslagen. Verder is er veel te doen voor de kinderen, elke dag stormbanen ( luchtkussens ), een disco-avond, schuimparty. De snackbar is wel weg lang dicht in de middag. Al met al is het met name voor de kinderen geweldig geweest, en dus ook voor wij ouders.

• 8Staat v/h sanitair

• 7Familie van Geffen03-08-2019

Voor herhaling vatbaar. Bryan (7) vond het super

Nou, na geboekt te hebben, via de recensies, toch wat huiverig naar de camping toe, we hadden een huisje voor 2 weken op deze (horror camping). Het is een leuke camping erg levendig voor de kinderen. Voor ouders en kinderen vanaf 14 jaar misschien 16 jaar word het minder interessant. Rond de openbare douche gelegenheden hing er idd een geur van riool. Ons huisje was spik en span. Zwembad perfect in orde. Let op U zwembroek, geen bermuda etc.ook schoenen en sokken zijn verboden. Animatie overwegend frans helaas, maar wel volop muziek dans, schuimparty, beachparty bij het zwembad, ze doen echt wel hun best. Winkeltje erg duur behalve de vaatwas tabletten die in ons huisje aanwezig was. Aldi op 15 min rijden. Personeel is op sommige na beetje zenuwachtig, alsof ze het niet precies weten in het restaurant. BBQ word toegestaan, en wiet????, muziek is er en gezelligheid ook. Om 11 uur word het rustig, beveiliging niet streng wel aanwezig.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

16 tips over Camping Capfun L'Hirondelle

• Zillah Bergsma, 14-08-2019

Leuke camping, veel te doen voor Kids. Denk om de zwembroek. Dit mag geen kortebroek of Bermuda of iets in die trant zijn. Moet een "lekkere" strakke zijn.

• foekema, 10-08-2013

De Lidl en de Wibra vind je in Huy!

• Esmee Krijgsman, 14-08-2013

Fort van Huy (Hoei), grotten van Remouchamps (met ondergrondse boottocht), wel op tijd komen!!, winkelen in Aken en Luik bezoeken.

9 vragen over Camping Capfun L'Hirondelle

• Sandra Kors, 20-07-2019

Zwemkleding

Weet iemand toevallig of ze moeilijk doen als de mannen zwemmen in een zwemshorts? Of moet het echt zo'n strakke zwembroek zijn? Alvast bedankt.

• Miquel Romijn, 06-07-2019

Gebruik van zwembaden zonder accomodatie

Is het mogelijk om gebruik te maken van jullie faciliteiten zonder overnachting?

• Jen, 03-07-2019

inventarisatie Sun Top TV

Kan iemand vertellen wat er in de Sun Top TV accomodatie aanwezig is in de keuken oa?

Camping Capfun L'Hirondelle info

• Aantal sterrensterstersterster