Camping Capfun L'Hirondelle

België, Luik, Oteppe

6.1Voldoende

• 5.8Eetgelegenheden
  • 5.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun L'Hirondelle voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Gelegen aan de rand van de Ardennen, ligt Capfun l’Hirondelle Oteppe. Op de camping vind je 3 zwembaden en 12 glijbanen. In de omgeving zijn veel kastelen te vinden. Ook op de camping kun je dineren in een kasteel. De plaats Luik is makkelijk bereikbaar vanaf de camping. Het gebied staat bekend om haar vele bierbrouwerijen en chocoladeproductie.

366 reviews over Camping Capfun L'Hirondelle

• 2019
    9Deborah25-08-2019

Ook wij waren geschrokken door de vele negatieve reviews.Dit bleek gelukkig onnodig.Wij hebben 2 topweken gehad!De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in het superleuke zwembad.Ook de speeltuin en luchtkussens zijn erg leuk.Ons huisje was prima in orde en als iets kapot ging kwamen ze dit snel oplossen.Er is een cafetaria aanwezig (zijn niet de snelste) l een leuk restaurant bij het kasteeltje en bij de visvijfer kun je eten en wat drinken. Wij hebben verder vanaf het park Walibi,Luik,Durbuy,Brussel en de grotten van Remouchamps bezocht.Al met al echt een aanrader.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 7Jeroen24-08-2019

Prima voor een weekje met mooi weer

Alle horror verhalen uit de eerdere recensies niet gevonden. Zwembad werd netjes gecontroleerd en op peil gehouden. In elk buitenbad drijven blaadjes en beesten. Genoeg te doen voor kids, wel veel in het Frans. Geen geluidsoverlast ervaren. Wij hadden een huisje dus geen ervaring met de openbare douches, maar zag ze meerdere malen per dag schoon maken. In de omgeving genoeg te zien, maar geen dagvullende programma's. Vriendelijk personeel..

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 8Anne23-08-2019

Supervakantie!

Heel leuk park, nette huisjes. De toiletten bij het zwembad behoeven een make over. Zwembaden zelf zijn leuk. Sommige glijbanen gaan hard maar als je je aan de instructies houdt gebeuren er geen ongelukken. Leuke animatie, kinderdisco, schuimparty, sportactiviteiten. Supermarktje met vers brood. Lidl 10 km verderop. Grotten van Han 1 uurtje rijden, ook echt een aanrader. Topvakantie gehad hier, nette prijs ook betaald. Echt een aanrader dus!

• 6Staat v/h sanitair

• 9Nick19-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Ondanks de vele slechte reviews toch geboekt, voor vertrek had ik nog een dubbel gevoel maar hier kan ik nu, 3 dagen na terugkomst heel duidelijk over zijn. Hirondelle is een is een prima georganiseerde camping met enorm veel activiteiten voor kinderen. Onze dochter van 11 en ons zoontje van 10 maanden hebben zich prima vermaakt, dat is als ouders het belangrijkste en zo pak je ook je rust. De camping bestaat uit chalets/huisjes, hier kan ik heel kort over zijn, die zijn gewoon prima. Brandschoon en vrijwel nieuw, alles zit er op en eraan. Het andere deel van de camping (veelal door elkaar gepositioneerd) bestaat uit kampeerders met tentjes, deze moeten vanzelfsprekend gebruik maken van openbare toilet en douche ruimtes. Ik kan me voorstellen dat deze op zo'n grote camping snel vies worden, er zijn tenslotte duizenden mensen op de camping. Maar het is en blijft een camping, wij hebben ons prima vermaakt in het huisje.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 7Johan van leeuwen18-08-2019

De plek was redelijk tot goed

Door de schermen op de veranda had je weinig contact met je buren en je had geen zicht op het pad waardoor je weinig zag

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Sabine17-08-2019

Heerlijke weken gehad!

Wat we zouden aantreffen was een spannende ontdekkingstocht. Het viel allemaal hartstikke mee! Wij verbleven in een sun-top-tv stacaravan. Mooi huisje, met overdekte veranda = lang buiten zitten. - keurige stacaravan - leuke animatie (voornamelijk Franstalig, maar dat is toch juist leuk? Extra vakantie gevoel) - mooi zwembad waar elke dag de zwemwaterkwaliteit wordt gecheckt - gave glijbanen (houd je gewoon aan de regels, dan gebeurt er niks raars) - keurige regels bij het zwembad houdt het netjes; niet roken, niet eten en drinken. - prima winkeltje,met elke dag doorlopend verse stokbroden en broodjes.

En ja, de bierdrinkers en blowers zijn er, maar die heb je toch overal?

Kortom, heerlijke weken gehad.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 7Anne17-08-2019

Leuke vakantie

1ste week van juli daar op vakantie geweest , heel mooi weer gehad. Nette staancaravan, leuk zo een regen windscherm dit is een meerwaarde bij slecht weer. Fijn zwembad en glijbanen voor de kinderen bij mooi weer. Enkel het sanitair bij het zwrmbad heeft regelmatig een poets beurt nodig. Lekker gegeten in het kasteel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Rianne cramer17-08-2019

Geweldige week gehad

Had al geboekt toen ik alle recensies hier las, ging met een voorgevoel heen dat ik dacht waar kom Ik straks in terecht. Maar alles viel mee. We hadden een keurig schone caravan. Veel te doen voor kinderen groot en klein. Wij zelf kinderen 3 en 8 hebben zich er kostelijk vermaakt.

Zwembad is elke dag nagekeken op vuil water, maar ben een pietlut daar in ze mogen best zwembad aan pakken;) maar bedoel dan meer qua sanitair het is allemaal verouderd. En dus ook wat viezer.

Wij hebben echt een super vakantie gehad.

• 9Eetgelegenheden

• 8jacquelien boer16-08-2019

een super vakantie

wij hebben een hele mooie vakantie gehad.een prachtige omgeving,een mooie camping.wij hebben genoten en voor de kinderen was er ook veel te doen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 1Marloes14-08-2019

Voor ons nooit meer deze camping!

Wij hebben een week op een soort van festivalterrein gezeten! Vreselijk! Na een week genoten te hebben van een capfun camping in het noorden van Frankrijk kwamen wij in deze hel terecht... De stacaravan was netjes, schoon en had een mooie ligging. Maar verder...blowende en luidruchtige mensen, hondenpoep overal en een speeltuin vol peuken (terwijl er bakken voor stonden). De entertainment ging met een veel te hard volume aan om 10 uur en je mocht blij zijn als deze stopte op 23 uur (wat dus niet altijd het geval was en waardoor de kinderen in hun bed wegdreunden). Het galmde dermate door...dat het leek alsof ik in de entertainment tent zat.... de schuimparty (die naar ons idee voor kinderen is) was niet begaanbaar voor de kinderen omdat de tent vol stond met volwassenen die aan het feesten waren... Zwembad was leuk, maar niet schoon. Heel bijzonder al met al en ons zie je hier niet meer terug.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

16 tips over Camping Capfun L'Hirondelle

• Zillah Bergsma, 14-08-2019

Leuke camping, veel te doen voor Kids. Denk om de zwembroek. Dit mag geen kortebroek of Bermuda of iets in die trant zijn. Moet een "lekkere" strakke zijn.

• foekema, 10-08-2013

De Lidl en de Wibra vind je in Huy!

• Esmee Krijgsman, 14-08-2013

Fort van Huy (Hoei), grotten van Remouchamps (met ondergrondse boottocht), wel op tijd komen!!, winkelen in Aken en Luik bezoeken.

9 vragen over Camping Capfun L'Hirondelle

• Sandra Kors, 20-07-2019

Zwemkleding

Weet iemand toevallig of ze moeilijk doen als de mannen zwemmen in een zwemshorts? Of moet het echt zo'n strakke zwembroek zijn? Alvast bedankt.

• Miquel Romijn, 06-07-2019

Gebruik van zwembaden zonder accomodatie

Is het mogelijk om gebruik te maken van jullie faciliteiten zonder overnachting?

• Jen, 03-07-2019

inventarisatie Sun Top TV

Kan iemand vertellen wat er in de Sun Top TV accomodatie aanwezig is in de keuken oa?

Camping Capfun L'Hirondelle info

• Aantal sterrensterstersterster