16 tips over Camping Capfun L'Hirondelle

• Zillah Bergsma, 14-08-2019 Rapporteren

Leuke camping, veel te doen voor Kids. Denk om de zwembroek. Dit mag geen kortebroek of Bermuda of iets in die trant zijn. Moet een "lekkere" strakke zijn.

• foekema, 10-08-2013 Rapporteren

De Lidl en de Wibra vind je in Huy!

• Esmee Krijgsman, 14-08-2013 Rapporteren

Fort van Huy (Hoei), grotten van Remouchamps (met ondergrondse boottocht), wel op tijd komen!!, winkelen in Aken en Luik bezoeken.

• smjel, 02-08-2013 Rapporteren

Mont Mosan in Huy. Mini pretpark voor kinderen t/m 12 jaar met zeeleeuwen en papagaaien show. mini draaimolens, midget golf, kinderboerderij en speeltuin. entree 7 euro voor een leuke dag. 30 minuten vanaf het park.

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun L'Hirondelle voor je op een rij gezet:

• remi, 26-07-2013 Rapporteren

Ga eens naar de citadel van Namen met de kinderen, er is een leuke speeltuin, met gediplicineerd personeel, ook jobstudenten, wat een verschil.

• fam. O, 26-08-2012 Rapporteren

Geen fietsen mee, veel te bergachtig en op de camping ligt los grind. Geen veranda voor de vacansoleil stacaravans, anderen wel.

• T. Vrijenhoek, 22-08-2012 Rapporteren

Houd er wel rekening mee dat het assortiment in de winkel beperkt is. En in het kasteel eten is wel in "stijl", dus met kinderen kun je beter bij de visvijver eten;-))

• Patrick, 13-08-2012 Rapporteren

Neem een stuk plastic zeil mee als je een chalet huurt. Soms staan deze een beetje op de wind en kun je 's avonds niet lekker buiten zitten. Met dat zeil maak je de zijkant dicht en is het prima. BBQ-en over toegestaan dus meenemen. Mensen die langer zijn dan 1.90 passen niet in de bedden van de chalets. In de directe omgeving is niet veel te doen. Voor de leukere uitstapjes moet je dus met de auto. Bij receptie staan voldoende folders. Fietsen meenemen, let op: op de camping is vrij veel grind.

• bend_1, 14-07-2012 Rapporteren

Tip is eigenlijk meer voor het management van L'Hirondelle; speel in op de behoeften van de gasten, anders maken die mogelijk een andere keuze. Het kan met simpele aanpassingen zoveel beter worden en het genoemde is slechts een deel van de gemiste kansen, helaas. (En wij zijn dan nog niet eens veeleisend.)

• I. van Dorp, 07-08-2012 Rapporteren

Neem contant geld mee voor de borg, want ze doen met pinnen moeilijk bij de receptie.

• Romijn, 06-08-2018 Rapporteren

Mijn dochters hebben paard gereden bij Paddock Paradise in Braives, die vonden zij beiden geweldig. 2 1/2 uur voor 40 euro!

• Urbanus, 17-08-2014 Rapporteren

Kies een betere camping uit. Dit is gewoon ouwe teringzooi. New kids op de camping zou je hier prima op kunnen nemen. Figuranten te over.

• P.Leclaire, 08-05-2015 Rapporteren

Boek een andere camping. De omgeving is wel erg mooi. Aanrader is een dagje Durbuys en Chateau Moldave. Ga eten bij Ti Amo in Huy, een top italiaan voor een goede prijs.

• Danielle, 04-06-2015 Rapporteren

De grotten van Han waren een groot succes

• Saskia, 07-08-2014 Rapporteren

Ga hier nooit heen!!! Laat je niet beïnvloeden door de mooie foto's en lees goed de beoordelingen door. Wij hebben op vele campings gestaan en dit is de eerste keer dat we ons genoodzaakt zagen een beoordeling af te geven.

• Jan, 24-08-2014 Rapporteren

De visvijvers. Onbeperkt vangen. Per dagdeel € 15,50. Per deelnemer worden 6 forellen uitgezet.