9 vragen over Camping Capfun L'Hirondelle

• Sandra Kors, 20-07-2019

Zwemkleding

Weet iemand toevallig of ze moeilijk doen als de mannen zwemmen in een zwemshorts? Of moet het echt zo'n strakke zwembroek zijn? Alvast bedankt.

• Miquel Romijn, 06-07-2019

Gebruik van zwembaden zonder accomodatie

Is het mogelijk om gebruik te maken van jullie faciliteiten zonder overnachting?

• Jen, 03-07-2019

inventarisatie Sun Top TV

Kan iemand vertellen wat er in de Sun Top TV accomodatie aanwezig is in de keuken oa?

• Saskia , 05-07-2018

Moeten mannen een strakke zwembroek aan?!of mogen ze ook een losse short aan?!

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun L'Hirondelle voor je op een rij gezet:

Capfun
    Capfun

• blauwzwart, 13-08-2017

dag trip

hallo het is om te vragen of we dinsdag 15/08/2017 een hele dag mogen komen genieten bij jullie en wat is de dagprijs

mvg steven en tatiana

• Karin , 31-07-2014

Stacaravan

Iemand bekend met de stacaravan van vacansoleil? Wij gaan 16 aug weekje naar deze camping Gr Karin

Karin, 02-08-2014

Dank je wel voor je reactie ik ga kijken of ik kan omboeken Gr Karin

Veenstra, 01-08-2014

stacaravan is prima, ook de vacansoleil mensen. Echter camping is vies en oud en veel kapot. Wij gaan er nooit meer heen.

• Karin, 05-04-2013

zwembroek

Hallo, hoe moeilijk doen ze op deze camping over het dragen van een zwemshort in het zwembad? Mag het echt absoluut niet?

Vr Gr Karin

remi, 26-07-2013

Karin, ik zag er wel mensen met een zwemshort

• liesbeth, 20-04-2012

supermarkt

Wie kan me vertellen waar en hoe ver van de camping de dichtsbijzijnde supermarkt is?

Edwin, 10-05-2012

Hallo Liesbeth,

Op het terrein is een behoorlijke supermarkt waar je terecht kunt voor de meest gangbare boodschappen,vers brood, biertjes en wijn. Wij gaan voor de "grote" boodschappen naar Huy, naast wat bezienswaardigheden en winkels heb je er een aantal grote supermarkten (Casino, GB). Als je van fietsen houdt zou ik die zeker meenemen, je kunt er in de direkte omgeving goed fietsen en zelf bepalen hoe vlak of steil je wilt gaan. Misschien verwacht je een camping naar Nederlandse normen maar de Belgen zijn net even wat minder kritisch als wij denk ik qua schoon- en bijhouden, mijn vrouw is nog nooit naar het toilet in de sanitairblokken geweest bijvoorbeeld. Als je daar doorheen kunt kijken zal je er echt wel een leuke tijd hebben. Ga eens op het terras bij de speeltuin wat drinken, je zal je verbazen wat je allemaal voorbij ziet komen. Ik mag dat wel, de mensen doen er gewoon hun ding en zijn zichzelf. Ik kom er al sinds mijn 15e met tussenpozen (ben nu 47). Met de pinksteren weer 3 daagjes.

Groeten Edwin.

• Liesbeth, 20-04-2012

stacaravan resort

Wie heeft er meer informatie over de staat van de stacaravans type resort van de camping zelf? Hier zit namelijk een vaatwasser in en in de waikiki van vacansoleil niet.

Edwin, 10-05-2012

Ben ik weer,

Ik zou voor de caravans van VS kiezen, die zijn vrij nieuw en zien er (van buiten) goed uit, ze staan wel een beetje op elkaar maar verder lijken het mij goede caravans/chalets.

Gr. Edwin.