Vakantiehuis La Meulière

Vakantiehuis La Meulièresterstersterster

6Voldoende

België, Luik, Ondenval

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar La Meulière?

6Voldoende

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

2 reviews over Vakantiehuis La Meulière

• 8Fam. Van Eijk12-09-2011

Leuk, gezellig vakantiehuis!

Een weekend verbleven in La Meulière met 9 volwassen, 2 kinderen (16 en 2 maanden) en 2 honden en een fantastische tijd gehad. Het huis is niet al te modern, maar voldoet aan alles wat je maar nodig hebt voor een weekend: 2 badkamers, goede keuken met vaatwasser, oven en magnetron en een Fantastische tuin. Alles was goed schoon en dat is toch zeker het aller-belangrijkste. Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

• 4Erna Lamers22-03-2010

Nooit meer

La Meuliere in Ondenval is ontzettend oud. Eigenaar heeft wel wat gedeeltes van het huis geprobeerd te verbeteren, maar over het algemeen is het oud en versleten. 2 van de 9 personen waarmee we het (overigens heel gezellige) weekend mee doorbrachten zijn door hun bed gezakt; het licht op de overloop mochten we van de schoonmaakster niet aandoen anders zou er kortsluiting ontstaan; ramen gingen niet open; kastdeurtjes waren kapot; stopcontacten zaten los in de muur en zo kan ik nog wel doorgaan. Veel te oud en vervallen dus.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2010

0 tips over Vakantiehuis La Meulière