Vakantiehuis Curtis Amblava

Vakantiehuis
Vakantiehuis Curtis Amblava
9,2

5 reviews over Vakantiehuis Curtis Amblava in het Nederlands

Prachtig huis in een mooi dal

John
26-5-2012

We hebben hier een weekeinduitje met 11 collega's gevierd. Prachtig huis, van alle gemakken voorzien, schoon, prima bedden (wel smal) en een fantastische ligging in een rustig dal (voor het huis langs stroomt de Ambleve).

De veranda en de sauna waren voortreffelijk. Jammer dat er maar 1 badkamer boven is. Dat is net iets te weinig.

Een aanrader

Agnes
29-9-2011

Mooi,ruim en sfeervol huis waar wij ons met 14 personen prima vermaakt hebben. (mede dankzij het mooie weer).

Er is goed nagedacht over families met kleine kinderen, er staat een trip trap stoel, kinderstoel,babybedje en een commode met babybadje in de badkamer.

Mooie omgeving en genoeg te doen!

prima huis,

Frank Alberts
6-5-2011

Boven verwachting,zeer mooie omgeving, volop mogelijkheden. een toppertje

fantastische dagen in een prachtig huis in het echt nog mooier dan op de website

heerlijk huis met zee van ruimte, tevens de natuur en het uitzicht zijn de moeite waard

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Curtis Amblava in Ondenval, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Curtis Amblava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Curtis Amblava scoort een 9.2 uit 10 op basis van 5 reviews.