Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag16°
Bed and Breakfast Aux Quatre Bonniers (Chinehotte 17)

We hebben een aantal aanbieders voor Aux Quatre Bonniers (Chinehotte 17) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl

2 reviews over Bed and Breakfast Aux Quatre Bonniers (Chinehotte 17) in het Nederlands

Een weekendje weg, hier moet je zijn !

Grietje
10-2-2018

De ontvangst was hartelijk, de kamer superieur en het uitgebreide ontbijt met streekproducten en zelf gemaakt brood, wafeltjes, speculaas, cakejes, confituur, was heerlijk. Heb je nood aan ontspanning (sauna op de kamer) en hou je van wandelen, dan raden we iedereen aan om bij Katleen en Kris te komen logeren. Genieten van hun gastvrijheid en de omgeving ! We konden ervaren dat Kris en Katleen de omgeving als hun broekzak kennen. Wandelingen worden vakkundig uitgelegd maar ook konden ze tips geven waar het lekker eten is of een cafeetje aanbevelen om in ern gezellig kader iets te drinken. Voor ons zijn het mensen met echte vakkennis, we komen hier zeker nog eens terug !

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

Onthaasten in een prachtig oud landhuis in Olne.

Ger L. uit Kerkrade
20-9-2015

Sinds half juni 2015 runt gastvrouw Katleen haar B&B in n prachtig gelegen landhuis in Olne. De gastvrijheid en behulpzaamheid van Katleen en haar gezin zijn van een hoog niveau. Bij aankomst is ern welkomstdrankje. In het verbouwde landhuis van rond 1800 met grote tuin bevinden zich 4 ruime kamers: 2 suites, elk met n eigen sauna, 1 kamer met ligbad énn knus ingericht 'atelier' met antieke oven. De kamers zijn voorzien van flat screen tv`s. Er is gratis WiFi. De nostalgie van de vorige eeuwen is nochtans sterk aanwezig.

In de ontbijtkamer krijg je s ochtendsn overheerlijk ontbijt met allerlei lekkere streekproducten. Katleen bakt zelf het brood.

In de landelijke omgeving valt er veel te genieten van de Ardense natuur. In de salon liggen brochures met interessante uitstapjes (o.a. Spa en Chaudfontaine) en veel wandelroutes.

Deze B&B is `n echte aanrader voor mensen die willen onthaasten en genieten van de streek.

Gereisd alleenreizend in augustus 2015

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Aux Quatre Bonniers (Chinehotte 17) in Olne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Aux Quatre Bonniers (Chinehotte 17) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Bed and Breakfast Aux Quatre Bonniers (Chinehotte 17)