Vakantiehuis Ferme au Coin

Meer vakantiehuis info

6 reviews over Vakantiehuis Ferme au Coin

• 10Ann Hamers25-08-2020

Super Vakantiehuis

Een hele mooie grote vakantiewoning voorzien van alle comfort die je nodig hebt voor een geslaagde vakantie. Bij aankomst staat de gastvrouw u op te wachten en voel je je direct welkom. Na een korte rondleiding kan je hier heerlijk vertoeven zowel jong als oud, bij mooi of slecht weer, alsook je trouwe viervoeters zijn super welkom. Een mooie omheinde tuin, ligzetels, bbq, gezellige plekjes en overdekt terras zijn een mooie troef. Binnen in de woning is alles voorzien en bij nood is de gastvrouw/heer telkens bereikbaar en klaar om hulp te bieden. Alles is ook dichtbij in de omgeving qua supermarkten, bakkers, uitstappen, ... Een grote aanrader dus en we komen zeker eens terug. Een dikke merci voor de leuke vakantie die we mochten meemaken in Ferme au coin te Odrimont.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10Tine Buteneers05-07-2020

perfect voor grote groep met kinderen

we hebben genoten van het afgesloten terrein, waar de kinderen hebben kunnen rond lopen zonder naar hen te moeten omkijken. Ondanks het minder goede weer hadden ze nog steeds meer dan genoeg te doen, alleen al aan het vakantiehuisje! Er is veel speelgoed aanwezig. De keuken is overvloedig gevuld met alle nodige dingen, niet nodig om zelf dingen mee te nemen.

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 9Maggy Ulrix02-03-2020

Terug onder beheer van eigenaar!

Maarten en Kitty Bregman-Witkamp hebben deze accommodatie uitgebaat van 2017 tot maart 2020 maar zijn weer verder gereisd. De 2 vorige reviews gaan over hun uitbating. Ferme au Coin Odrimont wordt vanaf 1 mei 2020 terug te verhuurd door de eigenaars van het gebouw. Wij bieden geen ontbijt meer aan maar doen ons uiterste best om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Jean en Maggy Derwa-Ulrix.

Zakelijk gereisd in februari 2020

• 2019
    10Helga21-01-2019

Super, fantastisch, leuk, gezellig,

Super, vriendelijk, netjes, gezellig, mooi, super de luxe ontbijt. Gewoon heerlijk ontbijt met alles erop en eraan. Wij hadden met 11 mensen een onvergetelijke kerstweek. Met dank aan Maarten en kitty.

Gereisd met vrienden in december 2018

• 2018
    1Eric en Greet13-01-2018

Onverhuurbare accomodatie!

We wilden dit eigenlijk zo gauw mogelijk vergeten, het was een onaangename ervaring van begin tot einde.

We zijn hier zelf weggegaan omdat we nog iets wilden maken van onze vakantie, in feite hiermee ook het probleem van de eigenaars oplossend omdat ze simpelweg geen geschikte accomodatie hadden voor ons. De resterende twee dagen hadden ze zelfs ook hun eigen huis verhuurd en nog altijd geen actie ondernomen voor het ijskoude huisje!

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

9Monique Martens10-05-2009

Zeer goede accomodatie en prima ligging

Voor grote families en honden een zeer fijn huis, honderd meter van het huis direct de wandelpaden op naar de beek of het bos!Goede inrichting tafeltennisspel (overdekt in half open schuur),voetballtafelspel,

Gereisd met vrienden in april 2009

Vakantiehuis Ferme au Coin info