Vakantiehuis Ferme au Coin ***

Weer vandaag4°-4°

2 reviews over Vakantiehuis Ferme au Coin in het Nederlands

Onverhuurbare accomodatie!

Eric en Greet, 13-1-2018

We wilden dit eigenlijk zo gauw mogelijk vergeten, het was een onaangename ervaring van begin tot einde.

We zijn hier zelf weggegaan omdat we nog iets wilden maken van onze vakantie, in feite hiermee ook het probleem van de eigenaars oplossend omdat ze simpelweg geen geschikte accomodatie hadden voor ons. De resterende twee dagen hadden ze zelfs ook hun eigen huis verhuurd en nog altijd geen actie ondernomen voor het ijskoude huisje!

Zeer goede accomodatie en prima ligging

Monique Martens, 10-5-2009

Voor grote families en honden een zeer fijn huis, honderd meter van het huis direct de wandelpaden op naar de beek of het bos!Goede inrichting tafeltennisspel (overdekt in half open schuur),voetballtafelspel,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ferme au Coin in Odrimont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ferme au Coin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ferme au Coin scoort een 2.14 uit 10 op basis van 2 reviews.