Odrimont

Reviews over Odrimont

Super, fantastisch, leuk, gezellig,

Helga,
    21-1-2019

Super, vriendelijk, netjes, gezellig, mooi, super de luxe ontbijt. Gewoon heerlijk ontbijt met alles erop en eraan. Wij hadden met 11 mensen een onvergetelijke kerstweek. Met dank aan Maarten en kitty.

Gereisd met vrienden in december 2018

Verblijf voor herhaling vatbaar.

Ronny Simons,
    6-8-2015

Mooi proper gezellig niet te druk rustige camping goede ontvangst met vriendelijke Nederlands tallige receptie was er gezellig vrije keuze om tent neer te zetten onderboom voor schaduw jammer dat er geen zwembad is maar omgeving wordt er rustiger door.Camping is vernieuwd met mooie sanitaire blokken.Is een goede uitvalbasis om de Ardennen te ontdekken Spa en Coo, Vielsalm(openlucht zwembad) liggen er kort bij.

Was goed meegevallen zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Gezellige en zeer rustige camping

Willy en Mieke,
    19-2-2011

Al bij al een rustige en gezellige camping, zeker aan te raden voor mensen die werkelijk het rustig willen.

Nieuwe uitbaters , klantvriendelijk en behulpzaam

Gereisd met partner in januari 2011

Zeer goede accomodatie en prima ligging

Monique Martens,
    10-5-2009

Voor grote families en honden een zeer fijn huis, honderd meter van het huis direct de wandelpaden op naar de beek of het bos!Goede inrichting tafeltennisspel (overdekt in half open schuur),voetballtafelspel,

Gereisd met vrienden in april 2009

gezellige camping,en zeer kindvriendelijk

bernard en maggy,
    4-8-2008

Sinds er nieuwe eigenaars zijn is de sfeer op deze camping veel verbeterd,er is kinderanimatie aanwezig,alsook nieuwe speeltuigen.

Het sanitair is wel wat verouderd,eetgelegenheid is er ook niet maar dat zou op termijn veranderen.

De dichtsbijzijnde supermarkt ligt toch op een 10 minuten.

Er is veel groen op het terrein en veel bos rondom het terrein.

De prijs voor een plek van ca.200 m² is 805€ voor een heel jaar,wat relatief weinig is vergeleken met andere campings.

Kortom,op een paar kleine details na is het zeker de moeite om hier eens poolshoogte te komen nemen.

Gereisd familie in augustus 2008
Odrimont scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews