Géén boekingskosten

Meer kasteel info

8 Reviews over Landgoed Cortils

• 10Caroline en Jan22-07-2020

Genieten

Samen met onze volwassen kinderen en vrienden weer een heerlijke week gehad. We zijn hier nu voor de vierde keer en elke keer worden hier heerlijk ontvangen en mogen we meegenieten van deze oase. Mensen, gebouw, en familie in harmonie. Naast ons gezinnen met kleine kinderen, die ook heerlijk tot rust komen. Op een zonnig bordes met uitzicht op de prachtige Engelse tuin en de mooie schapen van Vera.

• 8Natasja13-06-2017

Een lang weekend een eigen kasteel!

Vanaf de lange oprijlaan weet je: dit wordt een bijzondere vakantie. Prachtig kasteel met onwijs veel ruimte eromheen. Wij hebben mazzel gehad met het weer, waardoor we veel buiten konden zitten op het terras en van de barbecue gebruik konden maken. Daarnaast hebben we heerlijk gezwommen in de vijver.

Iedereen was erg vriendelijk en behulpzaam. We konden met al onze vragen bij hen terecht.

De locatie is geschikt voor een grote groep. Als wij weer een keer terug komen dan zal het op een moment zijn dat de kinderen wat ouder zijn (vanaf 8 jaar). De kinderen waren tussen de 9 maanden en 4 jaar. Er was geen omheining om de tuin en de kamers zijn gehorig. Dat was geen probleem, maar hierdoor hoor je de kleine kindjes snel huilen + moet je ze continue in de gaten houden.

Een geschikte locatie voor een grote groep om bij te kletsen, wandelen, spelletjes te spelen en heerlijk te eten. We hopen zeker weer een keer terug te komen!

• 6Chantal20-04-2016

Helaas niet voor herhaling vatbaar..

Erg mooie omgeving.. Echter vielen ons wel een paar dingen erg tegen..

Bv: Wij waren met een grote groep, wat er helaas voor zorgde dat de helft onder een koude douche stond.. Ook was het erg koud in het kasteel, er was wel een cv aanwezig alleen was deze niet sterk genoeg om de ruimte te verwarmen, behalve een mooie open haard waarvoor je per doos hout extra moest betalen. Achterstallig onderhoud.

• 8J-197306-10-2014

Prachtig!

Op zoek naar eens "iets anders" en vooral "rust" kwam ik via via bij dit kasteeltje uit ... ligt heerlijk rustig en in een prachtige omgeving ! Hele vriendelijke ( Nederlandse) eigenaren die graag wat over de geschiedenis en omgeving vertellen. Genoeg te doen en te bezichtigen, denk aan dagje Luik, Blegny-mijn op zowat loop afstand, activiteiten in de Ardennen uiteraard, ook het Vlaamse gedeelte is vlakbij (zelf naar Tongeren, oudste stad van België, geweest ) én bv.ook Maastricht enz.enz.

• 7Anke28-03-2012

Prachtige plek, maar...

Gewoon een paar dingen die ik graag had willen weten voordat ik er naartoe ging: - Zeer beperkt warm water - Verwarming werkte niet - Kamers erg gehorig - Er wonen mensen in en om het kasteel (weinig privacy) - Ondanks de enorme zee aan ruimte een gebrek aan plekken om kleding op te bergen (weinig kledingkasten).

Verder is het een prachtige plek met goede hosts!

• 7JB05-10-2011

Landelijk gelegen rustplaats!

Mooi en landelijk gelegen landgoed met kasteel. Voor verschillende groepen met verschillende grootte is voldoende plaats! De kamers en keuken zijn eenvoudig maar voorzien van alle basisvoorzieningen. Zowel Maastricht als Luik zijn goed bereikbaar met de auto. Ook op het landgoed is voldoende te beleven. Naast de tuin kan ook gebruik gemaakt worden van de tennisbaan. Kortom een prima lokatie om er lekker uit te zijn en tot rust te komen!

• 9wim klaassen25-09-2010

Heel mooi, apart en rustgevend

Cortils bezocht voor een studieweek. Zeer geschikte plaats daarvoor! Met mooie grote ruimtes, eigen woonkamer met open haard, eigen keukens. Wij werden ook nog eens verwend met uitstekende diners, elders gemaakt maar perfect uitgeserveerd. Een plek om nooit te vergeten!

• 9Sanina27-09-2009

Super!!

Het was echt een superweekend en dit is zeker iedereen aan te raden!!! Een grote groep is aangeraden. Past makkelijk ;)

Kasteel Landgoed Cortils info

• CafeNiet beschikbaar