Géén boekingskosten

Meer camping info

26 Reviews over Wesertal

• 4Hendriks26-08-2022

weinig gastvrij

Bij aankomst waren we iets te vroeg, het was ons ontgaan dat je eigenlijk pas vanaf 15u welkom was, hier werden we op een ongastvrije manier op aangesproken en hebben we ons voor verontschuldigd; dit leek niet echt te worden geaccepteerd. Bij een camping horen regels echter wordt hier wel erg de nadruk gelegd op wat ongewenst is. Je mag zelf je plekje uitkiezen, dat vonden we fijn! Toen we op een warme dag een tijdje in de schaduw op een vrije plaats gingen zitten werden we hierop aangesproken; het was niet onze plaats...... Je kunt zien dat er door de beheerders hun best gedaan wordt om alles netjes te onderhouden. Sanitair is netjes, doucheplaatsen zijn wel wat onpraktisch met randen/opstapjes. Natuur en milieu wordt duidelijk belangrijk gevonden en je betaald per douchebeurt (gewoon eerlijk bijhouden) mooi systeem. Entree van de camping (voormalig benzine station) doet zeer rommelig aan. In de omgeving kun je lekker wandelen.

• 8Ellen13-08-2020

Heerlijke hittegolf-vakantie

Mooie plaatsen voor je tent in het bos, aan de rivier. Heerlijk verfrissen met warm weer en ideaal voor de kinderen om pootje te baden. De plaatsen voor campers en woonwagens, leken mij minder charmant. Sanitair is proper en de douches zijn warm. Het is basic kamperen maar dit was ons doel. Perfecte camping tijdens de hittegolf van de afgelopen week. We hadden wel erg veel last van wespen. We willen hier zeker nog een keertje terug komen. Het winkeltje is inderdaad prijzig maar er is een supermarkt vlakbij waar je alle inkopen kan doen.

• 8Jan21-07-2020

Wij komen zeker terug !!!

We hebben een hele leuke vakantie gehad. Zeer mooie, camping met veel respect voor de natuur. Mooie tuin, ruime standplaatsen,enz... Zelfs tijdens deze moeilijke coronatijden wordt er zeer veel aandacht geschonken aan hygiëne, mondmaskers,... Knap !!

• 8Margreet Arendsen08-07-2019

Leuke mooie camping in de natuur!

Mooie natuurcamping met vriendelijke beheerders. Wij (2 volwassenen) waren met een kleine camper en 2 honden en kregen een prima en ruime plek met zon en schaduw. Vanuit de camping hebben we prachtige wandelingen met de honden gemaakt in de omgeving. De campingbeheersters voeren een stringent no-poopbeleid voor honden, hetgeen qua stank heel begrijpelijk is wat ons betreft. Verder waren ze heel lief voor honden. Aan de overkant van de camping is voldoende mogelijkheid om de honden uit te laten. We vonden de bloemen en planten op de camping prachtig en het bos en de biologische ijsjes! Vooral de choco en de kokos variant. Camping is al met al niet goedkoop per nacht maar zeker de moeite waard!

• 9Myrthe09-08-2018

Heerlijke plek in de natuur!

Super camping! Hele vriendelijke en behulpzame eigenaresses, relaxte sfeer en vooral een prachtige plek. Je mag je eigen plekje uitzoeken in het bos, als je met een tentje komt. Onder de bomen en tussen de vogeltjes, fantastisch! Het riviertje dat er stroomt zorgde voor extra verkoeling en ook hier hing een relaxed sfeertje onder de kampeerders. Alles netjes onderhouden. Wij komen zeker nog eens terug! Claudia en Birgitt, bedankt!

• 9Eline Burmanje12-07-2018

Prachtige omgeving en een mooi bijgehouden camping

Toen we arriveerden, meteen een hartelijk ontvangst gekregen. Er werd ons verteld waar we de volgende dag voetbal konden kijken en we kregen informatie en boekjes over wandel- en fietstochten in de omgeving. Het was ontzettend rustig op de camping, dus we konden een heerlijk rustig plekje uitzoeken aan het beekje. Het toilet- en douchegebouw zag er keurig uit en werd goed schoongehouden. Ook was de gemeenschappelijke ruimte een pluspunt. We bevelen deze camping dan ook ten zeerste aan, vriendelijke eigenaren en een mooie, natuurlijke camping voor mensen die rust zoeken.

• 9Staat v/h sanitair
  • 4Koen12-06-2018

Spijtig dat ik nooit meer terug kan.

Een heel mooie camping, mooi en proper ingericht, mooie tuin, veel plaats, mooi bos om te kamperen, maarrr, ik heb nog nooit voorgehad dat ik zondag (na een weekend) plotseling gevraagd wordt om te vertrekken, want het is al na 12uur! Ook hebben ze voor mijn ouders 1,5 dag aangerekend, ook voor de auto die buiten op de parking is gebleven!! omdat ze om 8uur 's ochtends zijn aangekomen. Ook zij moesten de volgende dag om 12uur vertrekken. Nog nooit meegemaakt en het is niet de eerste keer dat we gaan kamperen! Wel de laatste keer op deze camping.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Kristof11-09-2017

Best OK, maar...

De camping is best OK. Het ziet er redelijk onderhouden uit en er zitten enkele mooie plaatsen tussen. Met de tent heb je vele mogelijkheden in het bos enzo. Er is een veranda met houtkachel waar boeken en spelletjes staan, zeer handig met het slechte weer dat wij gehad hebben! Het sanitair is zeker proper, maar wel heel erg basic en aan een update toe. Douchen kost 1,2 euro, dat is echt wel veel te duur voor de mini douche in vrij koude ruimte met lauw water dat je daarvoor krijgt.

Op het eerste zicht was het een vriendelijk onthaal, we mochten zelf onze plaats uitkiezen enzo. Maar voor ons hondje moesten we wel direct een contract ondertekenen dat we 20 euro boete moesten betalen moest die ook maar even loslopen... beetje raar vonden we dat. Erger werd het wanneer we vroegen om hoe laat we moesten vertrekken (bijna lege camping, heel slecht weer, laagseizoen,...) het antwoord was resoluut 'voor 12h of een halve dag bijbetalen'.... Dan maar vragen of we na 12h op de grote parking vooraan mochten staan. Maar dit mocht ook niet?! Dan zouden we waarschijnlijk toch nog eens gebruik maken van hun sanitair, en dan moesten ze dat opnieuw kuisen was het antwoord?! Nog nooit meegemaakt? Na de duidelijke verontwaardiging gaf ze toe tot 14h als uiterste, maar onze goesting was dan al over. Ook nog het vrij onbeleefde beweren dat iemand van ons elektriciteit had gebruikt terwijl dat niet zo was. Kunnen we alleen maar besluiten dat de dames op Wesertal toch niet zo klantvriendelijk zijn... Alle begrip voor afspraken en regeltjes, maar als je wil dat klanten terugkomen zal je het toch anders moeten aanpakken.

• 8karel26-08-2017

fijn gefietst in mooie omgeving

ligging goed. Anderhalf uur te vroeg, kostte halve dag kampgeld. Klein tentje werd berekend.

• 9Staat v/h sanitair
  • 5ilojem29-08-2016

Saaie bedoening en redelijk alternatief

Op zich een vriendelijke camping met diverse plekken. Wil je in het bos bij de kreek staan dan zul je echt met kruiwagens je hele hebben en houden van de parkeerplek helemaal over de camping naar het bos moeten sjouwen. Er zijn een beperkt aantal plekken waar auto's wel zijn toegestaan op de veldjes al dan niet met schaduw. Daar kan je ook stroom krijgen. Beheerster komt langs om stroomkast te openen voor je. Sanitair is schoon echter de deuren sluiten met zo'n grote kier dat iedereen je kan zien. Niet echt prettig. Geen wc papier. Douchen is op 'vertrouwen' (later vertellen hoe vaak dus) en kost maar liefst €1,20 per keer. Vrij prijzig. Plek en kraan om chemisch toilet te legen is superonhandig en slecht ontworpen. Er is in de buurt behalve wandelen en fietsen niet zo veel te beleven. Stuwdam is aardig fietstochtje maar bestel er geen fles water op het terras want die bleek maar liefst €8,00 te kosten en was niet eens gesealed.

• 3Staat v/h sanitair

Camping Wesertal info