Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis Le Pigeonnier in het Nederlands

Toppertje vlak bij huis!!

e.l. Vlijmincx
14-2-2009

Je wordt verwelkomt met een knapperend haardvuur, flesje wijn en Pavarotti op de achtergrond (in de winter uiteraard!). Wij zijn de 1e week van Januari geweest. Het is een heel authentiek gebouwd en ingericht huis met voldoende ruimte voor zeker 4 tot 6 personen! Het enige nadeel vonden wij dat het wel leek of er iemande woonde, want alle kasten lagen al vol met prive-spullen, beetje vreemd en we mistten dus ook opbergruimte!

Een mooie omgeving midden in de natuur, vlak boven Luik met leuke touristische mogelijkheden.

Kortom, echt de moeite waard!

Gereisd Met partner in februari 2009

ontzettend leuk nostalgisch huis in mooie omgeving

E. Vlijmincx
9-2-2009

Wij zijn hier in de winter geweest. Prachtig mooi! Je wordt met knapperend haardvuur, een fles wijn en Pavarotti ontvangen! Heel nostalgisch ingericht en heerlijk ruim voor 6 personen. Leuke omgeving waar veel te doen is. De service van de organisatie en de eigenaar is prima (ardennes-etape). De douche is wat klein en de matrassen zijn niet helemaal je van dat, maar niets ernstigs! Kortom, fantastisch vakantie-adresje en lekker dichtbij!!

Gereisd Met partner in januari 2009

Vakantiehuis info

• Adres
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Pigeonnier in Marchin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Pigeonnier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.