Vakantiehuis Villa Monbijou Malmedy

Meer vakantiehuis info

9 reviews over Vakantiehuis Villa Monbijou Malmedy

• 1Lisa25-03-2011

DON'T GO THERE!!!!!

het huis is afschuwelijk! We zijn hier naartoe gegaan voor de 60e verjaardag van onze vader op 1e en 2e kerstdag 2010. Het huis is vies, het stikt er en alles plakt. Het was er ijskoud en vochtig omdat het maanden niet verhuurd was en er was maar 1 zakje hout voor de kachel!! Wegens kerst waren alle winkels gesloten en kon er geen hout gehaald worden. We hebben de hele kerst met dekens en kruiken op de smerige banken gezeten. Als klap op de vuurpijl kwam er een gordijnkoof terecht op het hoofd van onze oudste zus. Ze verloor direct haar bewustzijn waardoor we naar het ziekenhuis moesten. Na een halve dag onderzoeken en scans bleek het een zware hersenschuddding te zijn. We belden wederom met de huiseigenaren, om aantegeven dat dit echt niet kon; de eikenhouten koof van min 30 kg was bevestigd met 2 schroefjes!! Ze toonden totaal geen emphatie! Thuis aangekomen hebben we een brief geschreven om ons beklag te doen, maar tot op heden hebben we daar niks op gehoord....

Gereisd met vrienden in december 2010

• 8Fam. Van Hoey24-08-2010

Huis met karakter

Ondanks de hier gelezen negatieve commentaren zijn we richting Malmedy vertrokken en waren aangenaam verrast. Ok, het huis heeft wel minpunten zoals de keuken en zetels maar verder is het een ruim en prachtig huis. Van de drukke straat heb je eigenlijk geen last en de tuin is eenvoudig en proper onderhouden en er is een ruim terras. Dit is een huis met karakter!!!!! Heel goede branddetectie!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 7fam Visscher09-09-2009

Supervakantiehuis voor grote groep

Ondanks alle negatieve beoordelingen op internet, zijn we toch gegaan en het is 100 procent meegevallen. Prachtig zwembad (omheind), mooie nette tuin, twee badkamers zijn aan vernieuwing toe de 7 andere douches zijn netjes. Afwasmachine, wasmachine en droger zijn allemaal nieuw en makkelijk in gebruik. Hebben een hele fijne tijd gehad. In de buurt is echt veel te doen en de plaats malmedy is dichtbij. Aldi en andere grote supermarkt aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 7Rob06-10-2008

Veel ruimte, goede omgeving

Even een opmerking over de slechte verhalen:

Wij zijn in october 2008 een week geweest. Op de schimmel is opnieuw geschilderd, de oven is oke, de banken zijn niet nieuw, maar ook niet onmogelijk. Alleen de vaatwasser is dringend aan vervanging toe (de onder lade mist 3 wieltjes waardoor de bak op de watersproeier hangt), maar doet het wel nog. Wel worden een paar bordjes niet schoon en moeten met de hand gewassen worden.

Al met al geen spliksplinter nieuw gebouw, maar vergeet niet dat je in Malmedy zit.

Gereisd met familie in oktober 2008

• 3Ramona van Ierlant06-10-2008

te erg

De ligging is vlakbij het centrum en dat is eigenlijk het enige positieve aan het huis. het is vies, schimmels op de muren, ramen en deuren die niet af te sluiten zijn, gore badkamers, slechte verlichting, ontbrekende lattenbodems en zo nog te veel dingen om op te noemen

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 2i.bassant21-05-2008

De foto's in de folder beloven inderdaad veel meer dan het huis in werkelijkheid te bieden heeft. De inrichting van de keuken is absoluut minimaal, weliswaar een nieuwe oven, (Past niet helemaal , maar goed..) nu de vaatwasmachine nog, die is ook kapot. De banken in de kamer zijn ronduit vies! veel lampen doen het niet en wanneer er een aantal mensen tegelijk douchen valt op de bovenste verdieping de waterdruk weg. Inderdaad schimmelplekken op de slaapkamers enz. Kortom: VEEL TE DUUR VOOR ZO WEINIG KWALITEIT!!

Gereisd met familie in mei 2008

• 6De Brabanter Johnny07-02-2008

De eerste indruk is zeer goed. De ontvangst met aanwijzingen betreffende installaties, keuken, verwarming enz.. lieten veel te wensen over. De keuken is zeer ouderwets met weinig materiaal. Er was zelfs geen enkel bierglas te bespeuren. Afwasmachine werkt maar half, slechts één koffiezet apparaat voor 16 personen, De oven werkte niet en was aan verniewing toe. De slaapkamers waren zeer vochtig met schimmel aan de muren in de kamers alsook in de badkamers. De villa is gelegen aan een zeer drukke baan maar een voordeel is dat het gebouw op wandel afstand is van het centrum en een winkelketen. Wij hebben foto's genomen van de verschillende fouten omdat de prijs veel te duur was voor onze vacantie.

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 6familie Van Parijs10-09-2007

Zeer duur voor wat het is! Voor die prijs mogen ze het toch een flinke opknapbeurt geven, een laagje verf kan wonderen doen. Ook bij ons vloog de vaatwas bijna in brand! De keuken is totaal verouderd, niet handig als je er met 26 personen logeerd. Het meubilair (tafels, stoelen, bedden) zijn wel allemaal nieuw.

Gereisd met vrienden in september 2007

• 6Anton Loos08-03-2007

Vrij ruime woning waar we met verschillende families in getrokken zijn (januari 2007 - 12 volwassenen en 10 kinderen tussen 8 en 14 jaar). Er waren blijkbaar net wat werkzaamheden geweest : de kussens en matrassen lagen vol wit stof. De foto's op de site zijn zeer misleidend. De keuken (waarvan geen foto op de site) is zeer armtierig. De laatste dag heeft zelfs de afwasmachine het begeven (stond bijna in brand). Het zwembad is een zak in de grond (dus niet te veel van voorstellen). Het huis ligt aan een vrij drukke baan (provinciale baan tussen Malmedy en Waimes)wat we ook niet gedacht hadden toen we die mooie foto's op de site zagen. Tijdens onze wandelingen hebben in de buurt mooiere villa's gezien aan een lagere prijs. Toch een zeer fijn weekend meegemaakt ondanks de vrij magere accomodatie.

Gereisd in maart 2007

Vakantiehuis Villa Monbijou Malmedy info