Malmédy

Reviews over Malmédy

Fantastisch !

Camy Siebens
    25-4-2019

We hadden een huisje gehuurd in Malmédy. Het is rustig gelegen met een grote omheinde tuin zodat hondjes ook kunnen buitenlopen. Het huisje is een 20-tal km gelegen van de Luxemburgse grens. Dus mogelijkheden genoeg om bezienswaardigheden te ontdekken. We werden hartelijk ontvangen. Het huisje was ook netjes en er stond ook een fles wijn klaar bij aankomst. Eind juni gaan we terug.

Malmedy, Ville de Fleur

Henk Wildrust
    4-8-2013

Gezellig, mooi stadje. Opvallende zijn de prachtige bloemenbaskets die overal in het centrum zijn opgehangen en goed worden verzorgd. Ook het gevarieerde winkelaanbod in het centrum en langs de toegangswegen is zeer aantrekkelijk. Prachtige omgeving en mooie ligging.

Gereisd Met partner in Sun Jul 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk stadje met voldoende eetgelegenheden

Fam. Vanhaecke
    30-5-2013

Gezellig plein midden in het centrum, veel restaurants, supermarkten, en alles open op zondag(ochtend), goede bakker. Goed gelegen voor uitstappen, zoals naar Robertville, Butgenbach enzovoort. Zeker de moeite om nog eens te bezoeken

Gereisd Met partner in mei 2013

mooie stad

loteling
    13-4-2013

Historische stad in de Oostkantons vlakbij de Hoge Venen ;het Groothertogdom Luxemburg en Duitsland ruim aanbod aan horeca en er is altijd wel iets te beleven Als wij er langs komen maken we steevast een tussenstop

Gereisd Met vrienden in december 2012

Leuk stadje

djimmieetten
    18-8-2011

Malmedy vind ik een erg leuk stadje. Het centrum is erg leuk en gezellig. Er zijn veel goede restaurantjes te vinden en er zijn degelijke hotellen. Er is erg veel natuur te vinden in Malmedy en omgeving, wat er voor zorgt dat je je lekker kan ontspannen in deze stad. Voor je rust moet je hier zijn!

Gereisd Alleenreizend in juni 2009
Malmédy scoort een 8,1 uit 10, op basis van 91 reviews