Vakantiehuis Livremont

Vakantiehuis Livremont

8.7Fantastisch

België, Luik, Malmédy

Op vakantie geweest naar Livremont?

8.7Fantastisch

• 7.6Inrichting
  • 7.6Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

8 reviews over Vakantiehuis Livremont

• 9Hanny Gooren09-05-2017

Geweldig om samen te genieten

De ligging is fantastisch. Het is super schoon. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in dit huis. Wij hebben geen minpunten

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9John & Chantal15-01-2012

Prachttige locatie

Het huisje ligt prachtig boven Malmedy. het weggetje naar het huis is smal en stijl, maar door de goede weeromstandigheden was dit geen enkel probleem. Eigenaars zijn zeer aardig, de man spreekt nauwelijks nederlands, maar de eigenaresse spreekt voldoende engels. We hebben een hele leuke tijd gehad in het prachtige huis. Goed gebruik gemaakt van de faciliteiten zoals de jaccuzzi en de sauna. 's avonds is het uitzicht over Malmedy met zijn lichtjes prachtig. De borg gaat bijna in z'n geheel op aan schoonmaak, electra, hout en belasting. Het huisje is een absolute aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 9Ace24-03-2011

Schitterend uitzicht

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 0Ace21-03-2011

Schitterend uitzicht

Het vakantiehuis ligt op een berg boven Malmedy. 's Avonds zie je het verlichte huis boven het stadje liggen. Via een bergpad ben je zo in het centrum. Een sauna en bubbelbad in de tuin en een luxe badkamer in het huis. Drie ruime kamers waarvan één met een prachtig balkon. Een gezellige houtkachel in de woonkamer en een TV plus spelletjes. Vaatwasser, oven en magnatron. Enigszins gedateerde inrichting, maar al met al een toplocatie, wel lastig te bereiken met de auto.

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 9mary walraven02-01-2011

fantastisch huis met magnifiek uitzicht

ongelooflijk mooi huis van buiten, binnen had de eigenaar het met kerstversiering versiert ook buiten rondom het huis had de eigenaar lichtjes aangebracht. Werden s'avonds na 8 uur onderweg geweest te zijn door weersomstandigheden ontvangen door zeer vriendelijke eigenaar, zaten daarna wel 1 week met auto helemaal ingesneeuwd maar door wandelpad (wel eerst met sneeuwschuiver elke dag sneeuw proberen te ruimen)konden we toch lopend malmedy binnen 5 minuten bereiken. bij vertrek heeft eigenaar ons geholpen de berg weer af te komen. hier zijn we 2 uur mee bezig geweest, we hadden gelukkig wel sneeuwkettingen bij ons maar met zoveel sneeuw is het huis met auto moeilijk te bereiken zeer steil pad naar het huis toe. Aanrader in de winter is zeker een auto met 4x4 en winterbanden en sneeuwkettingen Heerlijke week gehad met ongelofelijk veel sneeuw zeker voor ardennense begrippen. Groot compliment voor eigenaar hele vriendelijke man, hij spreekt alleen frans maar met begreep ons wel gelukkig

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

• 9Stefaan Cornelis29-03-2010

Super Mega Woning

Wat een prachtige vakantiewoning! Knus, gezellig, ruim. Heel verzorgde kamers. En het belangrijkste : wat een uitzicht op Malmédy, onbetaalbaar, super! Genieten in de whirlpool en sauna. Bij sneeuw zal het wel moeilijk zijn om met de wagen boven te geraken. Het is aangeraden de grootste boodschappen direct mee te nemen dan kan je de wagen laten staan naast de woning. Vanuit de chalet loopt een pad door het bos waardoor je in 2 minuten in centrum Malmédy staat. Echt een aanrader maar... tis voor de rappe want is praktisch volboekt!

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 8Frowijn28-07-2007

verblijf 3 volw. en 3 kleine kinderen. bereikbaarheid per auto via smal bospad. parkeerplek voor 2 auto. Keuken uitgerust met keramisch fornuis en senseo-apparaat. Bovenverdieping 3 slaapkmrs, bereikbaar via smalle trap. Grote slkmr met balkon en prachtig uitzicht! Badkamer met stoomdouchecabine en jacuzzibad, dubb.wastafel. Voor en naast t huis ruimte voor spelletjes, bbq, zonnen, zitten op vlonder met 6 houten tuinstoelen. Prachtig uitzicht, Via trap en smal pad naar beneden , 5 min, naar boven vergt wel energie. In huis is er electrische verwarming en open haard( haardhout aanwezig, wel betalen). Voor kleine kindjes buiten gevaarlijk, dus in de gaten houden (schommel en ringen en glijbaantje aanwezig), ballen e.d. makkelijk kwijt te raken ,omdat ze over de rand gaan en de helling af. Bestek en borden voldoende, ook grote pannen, geen waterkoker of fluitketel aanwezig.

Gereisd met familie in juli 2007

• 8Salemink21-10-2006

Schitterend gelegen! Het huis is een plaatje. Hoog op een berg prachtig uitzicht over Malmedy!! Toch binnen 10 min. in het dorp (Steile klim!). Het is een knus huis, beetje gedateerd interieur. Alles is aanwezig (open haard, stoomcabine als extra luxe) Zeker de moeite waard.

Gereisd met vrienden in oktober 2004

Vakantiehuis Livremont info