Hotel L'Esprit Sain

Hotel L'Esprit Sain

8.5Fantastisch

België, Luik, Malmédy

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar L'Esprit Sain?

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor L'Esprit Sain voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel L'Esprit Sain

• 9van steenwinkel06-12-2010

een aanrader

nette en mooie kamers, vriendelijk personeel gelegen in het centrum.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 8Jan12-11-2009

Prima hotel

L'Esprit Sain is een prima hotel. Zeer ruime kamers, met aparte hal, ruime badkamer. Doet erg luxe aan. De ligging is prima met uitzicht op een groene Ardense helling. Om de hoek is een centraal plein met horeca waar je goed kunt eten. Enige minpuntje was de ligging van de kamer aan de straatkant. Geluidsisolatie zou beter mogen. Ook waren er problemen met de betaling. Zowel pinpas als creditcard waren ongeschikt volgens de automaat. Dit werd overigens wel goed opgevangen door het vriendelijke personeel, dat gewoon bleef lachen. De problemen lagen overigens niet aan mij, aangezien ik die dag elders wel gewoon kon betalen. Al met al een goede indruk gekregen. Prima verblijfplaats in het hartje van de Ardennen!

Gereisd met vrienden in januari 2009

We hebben een aantal aanbieders voor L'Esprit Sain voor je op een rij gezet: