Vakantiehuis Les Hauts de Chôdes

Vakantiehuis Les Hauts de Chôdes

9.5Fenomenaal

België, Luik, Malmédy

Op vakantie geweest naar Les Hauts de Chôdes?

9.5Fenomenaal

• 8.5Inrichting

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

2 reviews over Vakantiehuis Les Hauts de Chôdes

• 9Marja Willemsen02-06-2011

Perfect huis !!

Dit is echt een heerlijk huis, helemaal geen nadelen. Prachtige rustige ligging, perfect wandelgebied gelijk vanuit het huis. Heerlijke tuin... Helemaal niet duur voor zo,n mooi huis !!

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 10Annemieke24-06-2008

Goed verzorgt huis met een mooie ruime keuken. Mooi uitzicht van uit het huis. Het huis beschikt over een sauna met relax ruimte. Over het huis verdeeld zijn er 4 douches. Wij hebben er een zeer geslaagd familie weekend door gebracht met 11 personen.

Gereisd met vrienden in juni 2008

0 tips over Vakantiehuis Les Hauts de Chôdes