Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

3 Reviews over Les Colombieres

• 10Rita De Vriendt05-05-2011

Paradijselijke plek

Vakantiehuis'Les Colombieres'te Malmedy was hartstrelend.Vriendelijk onthaal.Alles piekfijn in orde,alle voorzieningen meer als voldoende,veel ruimte voor groot gezin(we waren met 22),goede indeling waardoor er geen drukte was en ieder gezin toch z'n nodige privé en toch goed ruim ingericht om allen saam aan tafel en salon te kunnen genieten van en met elkaar.Kindvriendelijk,ook zo de grote nette veilige tuin en ruim goed ingericht zonnig terras met fantastisch panoramisch uitzicht!Beter konden we niet verwachten.Rustig gelegen,net buiten de stad(voor boodschappen met de auto op kleine 30' heen en terug).Wandelkaart aanwezig om prachtige wandelingen in directe omgeving(ts 5à9km),geschikt voor buggy's.Ook naar PlopsaCo geweest(20' rijden),wat de TOP was voor de kindjes!Ieder wil er nog terug!

• 8J.M.A. Haanen30-03-2009

Prima verblijf gehad! Voor herhaling vatbaar.

Dit was een topper. Het huis ligt heel mooi en kijkt achter uit op een bosrand. De eerste ochtend zat er een eekhoorntje achter het huis onder de heg te peuzelen. Er waren twee minpuntjes: de douchekoppen bleven niet in positie (kantelden steeds naar beneden) en er was wel een dartbord, maar geen dartpijlen. Voor de rest een voortreffelijke tijd gehad.

• 9Henk Kos18-12-2008

Prachtig huis

Waarlijk een schitterend huis met heel veel ruimte. Buiten is een groot grasveld met jeu de boulesbaan en speeltoestellen voor de kinderen.

Groot minpunt vonden wij de service cq. afhandeling door de eigenaar. Er was noch een bezem noch een stofzuiger aanwezig, reden waarom wij niet af en toe konden reinigen. Gevolg was dat de schoonmaakkosten niet de afgesproken 100 euro maar 180 euro bedroegen, welk bedrag van de borg van 500 euro werd afgetrokken. Per mail werd ons verweten dat wij geen respect voor het huis getoond hadden. 10 volwassenen en 6 jonge kinderen plus een hond leveren na een week zonder zuigen of vegen uiteraard het nodige vuil op !!

Het niet splitsen van het afval zou volgens een brief in de kelder 10 euro kosten. Bij afrekening via de borgsom werd dit bedrag 50 euro. De eerste dagen scheidden we het afval volgens voorschrift, maar door ruimtegebrek moesten we noodgedwongen het scheiden minderen.

Erg jammer allemaal !

Vakantiehuis Les Colombieres info