Vakantiehuis Les Battant-Champs

2006

Bezocht in 2004

henk
20-6-2006

Bezocht in 2004. Ligt net onder het Hooge Veenen plateau met een mooi uitzicht. Mont is een kleine rustige gemeente van Malmedy. Huis is erg ruim met veel slaapplaatsen en een sauna in de kelder. Klein tuintje in privacy. Veel wandel gelegenhedem. Dicht bij F1 circuit zonder overlast. Meer van Robbertville om te zwemmen. Inkopen in Malmedy ruim mogelijk, evenals winkelen. Auto is een pre omdat je tegen een berghelling zit. Service geldt niet omdat het particulier eigendom is.

Gereisd Anders in Tue Jun 20 2006 10:21:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les Battant-Champs in Malmédy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les Battant-Champs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.