Vakantiepark Le Val d'Arimont

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen8,0

8 tips over Vakantiepark Le Val d'Arimont

HERMAN DENS, 6-8-2016
Tot niet lang geleden konden we eventueel ook eten in de ruimte waar het ontbijt geserveerd wordt. Blijkbaar gaat dit nu niet meer. Indien het druk is in het andere gedeelte en je wilt op een rustige manier kunnen eten, was dit vroeger de ideale oplossing.
Werner Vander Bruggen, 26-5-2015
Maak goede afspraken als je lunch bij je bungalow, via afhaalservice, wil benuttigen. Bij ons liep het tweemaal fout...
madeleine, 17-1-2014
in d omgeving is genoeg te zien en te doen en dorpje is heel leuk, leuke tentjes om te eten. de bierbrouwerij vonden we leuk om te bezoeken en maak daar vooral de rondwandeling !

We hebben een aantal aanbieders voor Le Val d'Arimont voor je op een rij gezet:

Luc Devincke, 19-8-2013

Mountainbikes te huur op zowat 5 km : Rue Coirville 11, Waimes

Fietsen over de geasfalteerde fietspaden die rechttoe-rechtaan lopen over tientallen km's

Maria, 7-8-2013

Plopsa COO ligt op 20 min rijden!

Ik raad de luxe chalets aan!

KoetjeBoe78, 26-7-2013

Huur eens een fiets en ga eens fietsen over de Ravel ( een fiets/wandelpad waar je niet veel last hebt van het stijgen of dalen; maximaal 3 procent)

het landschap is zeer mooi. Het is ook erg leuk om naar het centrum van Malmedy te fietsen en daar lekker te eten/drinken. Ook is daar een erg leuke stadsspeeltuin waar je kinderen kunnen spelen.

Fiems Noêl, 18-6-2013

Vriendelijke uitbaters

Voor cultuur en shopping moet je naar de stad Malmedy of verder.

Dick van der Pol, 28-7-2012
Dit is misschien wel het mooiste gedeelte van de Ardennen. In deze Oostkantons heeft men een voormalige spoorlijntje vervangen door een breed geasfalteerd pad, waardoor je er geweldig kunt wandelen en fietsen.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Val d'Arimont voor je op een rij gezet: