Géén boekingskosten
/België/Luik/Malmédy/Vakantieparken Malmédy/Vakantiepark Le Val d'Arimont

Le Val d'Arimont

Vakantiepark
BelgiëLuikMalmédy

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Le Val d'Arimont voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 135 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

135 Reviews over Le Val d'Arimont

• 9de Jong10-03-2022

Volgend jaar weer!!

Klein vakantiepark met weids uitzicht, veel stromende watervalletjes, beekjes en mooi wandelgebied! Nette verzorgd huisje, ik lees hieronder dat ze gedateerd zijn maar waarschijnlijk zijn ze onlangs gemoderniseerd. Ziet er erg gezellig en modern uit! Het zwembad was schoon en heel rustig in onze week. Het restaurant serveert een uitstekend ontbijtbuffet en ik heb de lekkerste veggie burger ooit gegeten in de gezellige brasserie. Honden mogen hier ook mee naar binnen. Afijn, wij komen hier terug!

• 8L. van den Berg10-03-2022

Geweldig!

Prachtige omgeving, wij bofte met het heerlijke wandelweer in maart. Het huisje is comfortabel, netjes en schoon. Er staat een ouderwets filter koffieapparaat, ik zou deze vervangen voor een Nespresso of Senseo. Bedden zijn goed, douche is fijn. Jammer dat de tv alleen NPO1 en 3 qua Nederlandse zenders heeft. Heerlijk gegeten in het restaurant, ontbijtservice is broodjes zelf afhalen of ontbijten in het restaurant. Jammer dat er geen bezorgservice is, verse broodjes aan de deur zou ook fijn zijn.
    Werkelijk heerlijke broodjes, echt aan te raden. Het overdekt zwembad, jacuzzi en hammen is ook een aanrader. Jammer dat de buitenverlichting defect was, wij moesten ‘s avonds met een lampje de deur uit om de honden uit te laten. Het is werkelijk pikkedonker, wel een mooie sterrenhemel. Ruime parkeergelegenheid voor de deur! De omgeving is netjes schoon, goed gesnoeid en keurig onderhouden. Wij komen hier zeker nogmaals terug.

• 7Activiteiten
  • 5Magda23-09-2021

Jammer dat de huisjes zo vervuild verhuurd worden.

Huisje was zeer vies. Spinnenwebben en doodgeslagen spinnen op de muur. Deuren te vies om aan te raken. Zo ook de stopcontacten en schakelaars. In de hoek bij de slaapbank de muur zeer vies en schimmel. Zo in de douche eveneens schimmel in de hoeken tussen de tegels en op het plafon en stonk het in de douche naar urine. Ik de keuken miste we diverse onderdelen van de magnetron. Deze hebben ze later gebracht toen ik dit aangaf. Ik had er foto's van gemaakt en deze naar het park gestuurd en nogmaals verteld dat het huisje zo vies was, Ik kreeg als antwoordt dat dit normaal niet zo zou moeten kunnen gebeuren dit kwam normaal niet voor. Als ik kijk naar de viezigheid dan zat deze er al weken, maanden en is dit niet van de laatste tijd. Zo waren er ook dit jaar veel lampen buiten op het park kapot! Toen ik dit aangaf zou dit komen doordat we in september aan het einde zijn van het hoogseizoen. En deze nog moesten worden vervangen!

• 6Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 6E.K.08-08-2020

Prachtige locatie en omgeving. Huisje gedateerd.

De locatie is heel mooi, heerlijk slapen met het geluid van de beek op de achtergrond. Het buitenzwembad en de speeltuin zijn erg leuk en ook het restaurant is netjes en goed. Gratis minigolf is super voor de kids. De huisjes zijn helaas echt gedateerd. Ons huisje was ook niet schoon, we hebben dit direct aangegeven. Behalve 'sorry' werd er niets aan gedaan. Jammer dat badkamer en toilet beneden zijn, niet heel praktisch. Ondanks het mooie park nodigen de huisjes (die er van buiten leuk uitzien) niet uit om nog een keer terug te komen. Binnenzwembad was overigens ook erg vies. Door Corona mocht de deur naar buiten niet open waardoor het zeer benauwd was. Het ventilatierooster zat onder het stof en vuiligheid, lijkt meer erg ongezohd!

• 5Onderkomen
  • 8Martine de Frel28-12-2019

Genoten

De ligging van het park is super. Adembenemende natuur. Je komt hier echt tot rust.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 9Caroline24-04-2019

Heerlijk ontspannen

Het is een klein en gezellig vakantiedomein met veel uitstekende faciliteiten S avonds en snachts is het er zalig rustig en stil De zon schijnt er de ganse dag! Gezellige bistro/ cafetaria waar je lekker kunt eten Heel leuk terras aant zwembad waar het bij goed weer zalig vertoeven is.. Wij logeerden in een kamer boven zwembad Was volledig inorde, enkel onze bedden waren wat ouder en daardoor minder confortabel, dit was wel ons enige minpuntje tegenover een fantastisch weekend Zouden zeker nog terugkeren, ook de huisjes zagen er supergezellig uit!

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Kathi13-04-2019

Mooi verblijf in de natuurlijk, een aanrader !

Mooi verzorgde accommodatie, zeer proper en alles is aanwezig. Wij namen elke morgen het ontbijt erbij wat wel handig is, zo hoef je niet alles mee te nemen. Mooie wandel-en fietsroutes in de buur. Wij komen zeker nog eens terug !!

• 9Nora13-03-2019

Geweldig! Tot volgend jaar!

Super accommodatie! Schoon, mooie ligging, kleinschalig, goed restaurant en erg mooi gedeelte van de Ardennen.

• 9Activiteiten
  • 8Sofie Van der Haegen03-03-2019

Voor herhaling vatbaar

Het was een aangenaam weekend. Vriendelijk bediening, lekker eten en drinken. De kamers waren verzorgd maar verouderd. De badkamer was wel recent vernieuwd. Je kan veel activiteiten doen in het hotel als er buiten.

• 9kris magielse26-02-2019

perfect weekendje weg

super vriendelijk personeel, perfect tweetalig, mooie omgeving

Vakantiepark Le Val d'Arimont info

• BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos incheckenBeschikbaar