Vakantiehuis Le Milan Royal

Vakantiehuis Le Milan Royal

7.3Goed

België, Luik, Malmédy

Op vakantie geweest naar Le Milan Royal?

7.3Goed

• 9.3Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

4 reviews over Vakantiehuis Le Milan Royal

• 10Simone15-04-2014

Geweldige vakantiewoning fantastisch gelegen

Wij zaten met 25 personen in deze prachtig gelegen woning in Xhoffraix (gemeente Malmedy) half april. Het leefgedeelte ligt op de 1e verdieping. Woonkamer bestaande ui 2 gedeeltes met aan ene kant een open haard en de andere kant een tv en voetbaltafel. Ruime keuken met complete inventaris. Eetgedeelte met 3 aparte tafels. Veranda aan 3 kanten van het huis. Boven 6 slaapkamers (4,3 en 2 persoons) ieder met eigen badkamer(douche/wc) en op de begane grond 2x4 persoonsslaapkamer met eigen badkamer en 1x2 persoonsslaapkamer met badkamer op de gang . Ook op de gang nog een badkamer met 2 persoons bubbelbad en Finse sauna en douche. Kelder met wasmachines. Ruime tuin met speeltoestel en bbq. Leuke wandelingen te maken direct vanuit het huis. Prachtig uitzicht en dichtbij klimrots, mountainbike routes (oa Ravel; fietsen over voormalige spoorbaan) etc etc. Kortom: voor herhaling vatbaar!!!!

Gereisd met vrienden in april 2014

• 2Karel23-06-2011

Ligt prachtig

Het is een mooi huis met veel ruimte. Ligt er mooi in de Ardennen. Maar LET OP:

Je moet een hoge borg betalen, daar is op zich niets mis mee, maar voor je het terug hebt!!! Je moet pvd achter je geld aan, diverse mails gestuurd wordt niet op gereageerd. Een zeer kwalijke zaak!!!!! Dus let op Uwen Saek!!

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 9Karel25-05-2011

Een ruime woning in een prachtige omgeving

Het huis is goed uitgerust voor familie weekenden tot een max. van 14 personen.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 8Stefan Versleeuwen12-10-2009

Erg fijne villa

Mooie, ruime villa met tal van mogelijkheden in en om het huis. Een beamer voor een bioscoopbeleving, een tap, pooltafel (niet in al te beste staat maar toch), turks stoombad, sauna en nog veel meer..

Helaas was het bij ons niet zo'n geweldig weer waardoor we geen gebruik hebben kunnen maken van de bbq buiten maar dat mocht de pret niet drukken!

De villa ligt super landelijk met een mooi uitzicht.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

0 tips over Vakantiehuis Le Milan Royal