Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis Le heron in het Nederlands

Mooi huis, fijne verhuurder

Arno
27-4-2015

Met een grote groep vrienden (en kinderen) dit huis geboekt voor een weekend. Dit huis is één van de velen van deze familie. Het huis is redelijk modern ingericht en de kamerindeling was voor ons wel praktisch. Huis heeft een riante tuin maar niet het fantastische uitzicht wat de huizen rechts aan deze weg wel hebben, die kijken zo de vallei in (La Harde, Le Broche Pierre e.v.a.). 10-15 minuten lopen en je staat midden in het bos.

Door de aparte eetruimte en de gescheiden woonkamer geeft dit huis wel een knus gevoel. Meeste van deze grote huizen lijken door de immense ruimtes meer op jeugdherbergen. Dat is hier niet zo. Aan kinderveiligheid doet men hier niet. Listige trapjes (zonder traphekjes), kindonvriendelijke stopcontacten en een onveilig en kapot speeltoestel zorgen wel voor waakzaamheid bij de jonge ouder. Toch jammer.

Bij deze verhuurder geen 'achteraf-kosten' zoals energie, water, schoonmaak enz. Erg fijn. Dat loopt bij andere huizen toch wel op in een weekend.

Gereisd Met vrienden in april 2015

Mooi huis

rachel
29-5-2011

Kerst 2009 een week met 28 man in dit huis geweest. Mooie grote slaapkamers, sommige met bubbelbad. Aparte eetkamer. Een woonkamer gesplitst in 2 delen. Grote tuin met speeltoestel voor de kinderen. Ligt wel aan een weggetje, maar is niet erg druk met verkeer. Afgelopen jaar zijn we in een ander huis geweest van de zelfde eigenaar maar aankomende kerst gaan we weer terug naar dit huis.

Gereisd Met vrienden in Tue Dec 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Le heron

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le heron in Malmédy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le heron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.