Vakantiepark Le Domaine De Chôdes

L. Hendrix
16-8-2013
  • Activiteiten1
  • Onderkomen7

We waren er in mei. Van de 150 huisjes waren er hooguit 20 opgeknapt en 3 bezet. Geen licht 's avonds. Op diverse plekken bouwmaterialen. Receptie kort open. Geen activiteiten, eetgelegenheid. De opgeknapte huisjes zijn prima, de ligging ook.

Maar ik zal er nooit meer heengaan en niemand aanraden. Prijs/kwaliteit is beneden alle peil.

Heerlijk om te verblijven

Dirk Bamps
22-6-2012
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Prachtige locatie. Mooi uitzicht en rustig gelegen. Zeer verzorgde woningen, alles nieuw. Goede service en correcte afspraken. Vriendelijk onthaal.

We komen zeker nog terug ! In de winter moet het er mooi zijn. En met het kachteltje aan... We kijken er al naar uit.

Fantastische plek

An De Wulf
13-6-2012
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

super goede vakantie gehad in dit vakantiepark. De woningen zijn gerenoveerd en supermooi ingericht. Alles is aanwezig, lakens, keukengerei, enz en zeer proper.Ze zien er eigenlijk procies zo uit als op de nieuwe site. domainedechodes.be Kindvriendelijk; veel speelruimte voor de kinderen. In de omgeving is er veel te doen als je wil.

Zeer mooi chalet en prachtige omgeving

De Kokere Kelly
26-4-2012
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij moeten zeggen dat we heel tevreden zijn en een heel aangename vakantie achter de rug hebben. De chalets zijn volledig vernieuwd en beschikken over alle nodige materialen. Proficiat aan de nieuwe eigenaar "knappe job".

petit paradis

Luc Perdu
25-4-2012
  • Onderkomen10

village totalement rénové, ne ressemble plus en rien à l'ancienne exploitation. cuisine équipée comme à la maison, parquet, lits box spring 3 chambres à coucher, feu à bois. Une oase de confort et calme !

Klaar voor de sloop of renovatie ?

rene.ve
29-12-2011

Afgelopen week in de buurt van dit park een vakantiewonig gehad. Tijdens een wandeling op 2e Kerstdag een stukje over het park gelopen. Een troosteloze aanblik. Lege huisjes, receptie donker en verlaten. Tegenover de receptie een enorme berg met plastic tuimeubilair. In een aantal huisjes werd er verbouwd, tenminste, de kozijnen en deuren lagen er uit en er lagen gipsblokken en gereedschap binnen. Mogelijk is de renovatie van start gegaan of er wordt particulier gekocht en opgeknapt. Wie het weet mag het zeggen. De lokatie is prima nu alleen de aanblik nog.

Mooie omgeving en ruim onderkomen

Michael
      4-10-2011
      • Activiteiten8
      • Onderkomen8

Voor de 4e keer een boeking gedaan op dit park, voor een hele nette prijs 5 dagen geboekt tijdens oud en nieuw.

Bij aankomst bleek door de gemeente een waterleiding geraakt te zijn en was e geen stromend water op het park. Door de eigenaresse werd er gratis water en brandhout verstrekt. Buitenom het improviseren met water, was het weer een gezellig weekje weg. Het park is idd wat veroudert, de accommodaties ook, maar al met al een leuk park met goede ligging. We kregen bij vertrek zelfs een tegoed bon voor een gratis week op het park i.v.m. de waterproblematiek. (hebben we zelf niet eens om hoeven vragen!) Op dit moment wederom een boeking gedaan, echter blijkt het park gesloten te zijn.. Jammer!

Was toen wel goed.

Toon
      27-7-2011
      • Onderkomen7

Hier een lang weekend geweest toen het heerlijk warm weer was. Destijds was dit een heel net bungalowpark met niet heel luxe bungalows, maar met een net interieur. Zo zagen ze er tenminste bij CP ook uit destijds. Een fijn, schoon zwembadje en een mooie ligging. Afgaande op de foto's hier is er echter in 20 jaar helemaal niets veranderd en ja, als het dan verwaarloosd wordt, veroudert het ook sneller. Ik denk terug aan een heel fijn weekend, maar ga er maar niet nog een keer naar toe. En nee, oude beoordelingen trekken het gemiddelde niet omhoog of omlaag.

Het heeft een speciaal plekje in ons leven!

Bert en Maja
      24-7-2011
      • Activiteiten7
      • Onderkomen8

Het is een geweldig mooi park, wij komen er al vanaf V&D tot 2010. Wij hebben er altijd van genoten en veel plezier gehad. Overal iets is wel wat aan te merken.

Samy- moeders- Peter- Gunter en Davy bedankt voor de hele gezellige weken in al die jaren, wij hebben er genoten en missen jullie wel. Lieve groetjes Bert en Maja Bjorn Marielle.

Na ruim drie jaar zijn wij nog eens gaan kijken op het park. Vooral omdat er na ons toenmalig verblijf en onze kritiek was gezegd door ene Peter, de boekhouder en rechterhand van de "madame" en eigenaresse van het park, dat er renovatie zou plaatsvinden. We zijn op 10 mei een paar daagjes naar de omgevind van Malmedy geweest. wel in een ander park, we wilden geen risico nemen, nede gezien het aantal negatieve reacties welke nog steeds van het park de ronde doen. En dat was maar goed ook. Wat een puinhoop is het daar nog steeds. Zaken die we drie jaar geleden aan de buitenzijde van huisjes constateerden zijn er nog steeds; niets is gerepareerd. Ook hebben we verschillende mensen aldaar gesproken die zeer teleurgesteld waren. Ook hebben sommigen ons een kijkje binnen gegund en ook daar werd ons duidelijk dat de eigenaresse nauwelijks of geen geld steekt in het opknappen/repareren van het een en ander. Ik zet dan ook mijn vraagtekens bij de positieve reacties; zijn die wel echt?

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Domaine De Chôdes in Malmédy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Domaine De Chôdes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Le Domaine De Chôdes scoort een 5.65 uit 10 op basis van 201 reviews.