Géén boekingskosten
BelgiëLuikMalmédyVakantieparken MalmédyVakantiepark Le Domaine De Chôdes

Vakantiepark Le Domaine De Chôdes

BelgiëLuikMalmédy

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Le Domaine De Chôdes voor je op een rij gezet:

5.6VoldoendeScore uit 187 reviews

Meer vakantiepark info

201 Reviews over Le Domaine De Chôdes

• 2L. Hendrix16-08-2013

Zeer slecht park

We waren er in mei. Van de 150 huisjes waren er hooguit 20 opgeknapt en 3 bezet. Geen licht 's avonds. Op diverse plekken bouwmaterialen. Receptie kort open. Geen activiteiten, eetgelegenheid. De opgeknapte huisjes zijn prima, de ligging ook. Maar ik zal er nooit meer heengaan en niemand aanraden. Prijs/kwaliteit is beneden alle peil.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 10Dirk Bamps22-06-2012

Heerlijk om te verblijven

Prachtige locatie. Mooi uitzicht en rustig gelegen. Zeer verzorgde woningen, alles nieuw. Goede service en correcte afspraken. Vriendelijk onthaal. We komen zeker nog terug ! In de winter moet het er mooi zijn. En met het kachteltje aan... We kijken er al naar uit.

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 10An De Wulf 13-06-2012

Fantastische plek

super goede vakantie gehad in dit vakantiepark. De woningen zijn gerenoveerd en supermooi ingericht. Alles is aanwezig, lakens, keukengerei, enz en zeer proper.Ze zien er eigenlijk procies zo uit als op de nieuwe site. domainedechodes.be Kindvriendelijk; veel speelruimte voor de kinderen. In de omgeving is er veel te doen als je wil.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 10De Kokere Kelly26-04-2012

Zeer mooi chalet en prachtige omgeving

Wij moeten zeggen dat we heel tevreden zijn en een heel aangename vakantie achter de rug hebben. De chalets zijn volledig vernieuwd en beschikken over alle nodige materialen. Proficiat aan de nieuwe eigenaar "knappe job".

• 10Activiteiten
  • 10Luc Perdu25-04-2012

petit paradis

village totalement rénové, ne ressemble plus en rien à l'ancienne exploitation. cuisine équipée comme à la maison, parquet, lits box spring 3 chambres à coucher, feu à bois. Une oase de confort et calme !

• 0rene.ve29-12-2011

Klaar voor de sloop of renovatie ?

Afgelopen week in de buurt van dit park een vakantiewonig gehad. Tijdens een wandeling op 2e Kerstdag een stukje over het park gelopen. Een troosteloze aanblik. Lege huisjes, receptie donker en verlaten. Tegenover de receptie een enorme berg met plastic tuimeubilair. In een aantal huisjes werd er verbouwd, tenminste, de kozijnen en deuren lagen er uit en er lagen gipsblokken en gereedschap binnen. Mogelijk is de renovatie van start gegaan of er wordt particulier gekocht en opgeknapt. Wie het weet mag het zeggen. De lokatie is prima nu alleen de aanblik nog.

• 8Michael04-10-2011

Mooie omgeving en ruim onderkomen

Voor de 4e keer een boeking gedaan op dit park, voor een hele nette prijs 5 dagen geboekt tijdens oud en nieuw. Bij aankomst bleek door de gemeente een waterleiding geraakt te zijn en was e geen stromend water op het park. Door de eigenaresse werd er gratis water en brandhout verstrekt. Buitenom het improviseren met water, was het weer een gezellig weekje weg. Het park is idd wat veroudert, de accommodaties ook, maar al met al een leuk park met goede ligging. We kregen bij vertrek zelfs een tegoed bon voor een gratis week op het park i.v.m. de waterproblematiek. (hebben we zelf niet eens om hoeven vragen!) Op dit moment wederom een boeking gedaan, echter blijkt het park gesloten te zijn.. Jammer!

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 7Toon27-07-2011

Was toen wel goed.

Hier een lang weekend geweest toen het heerlijk warm weer was. Destijds was dit een heel net bungalowpark met niet heel luxe bungalows, maar met een net interieur. Zo zagen ze er tenminste bij CP ook uit destijds. Een fijn, schoon zwembadje en een mooie ligging. Afgaande op de foto's hier is er echter in 20 jaar helemaal niets veranderd en ja, als het dan verwaarloosd wordt, veroudert het ook sneller. Ik denk terug aan een heel fijn weekend, maar ga er maar niet nog een keer naar toe. En nee, oude beoordelingen trekken het gemiddelde niet omhoog of omlaag.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 8Bert en Maja24-07-2011

Het heeft een speciaal plekje in ons leven!

Het is een geweldig mooi park, wij komen er al vanaf V&D tot 2010. Wij hebben er altijd van genoten en veel plezier gehad. Overal iets is wel wat aan te merken. Samy- moeders- Peter- Gunter en Davy bedankt voor de hele gezellige weken in al die jaren, wij hebben er genoten en missen jullie wel. Lieve groetjes Bert en Maja Bjorn Marielle.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 0Gorky19-07-2011

Nog steeds na 3 jaar een grote puinhoop.

Na ruim drie jaar zijn wij nog eens gaan kijken op het park. Vooral omdat er na ons toenmalig verblijf en onze kritiek was gezegd door ene Peter, de boekhouder en rechterhand van de "madame" en eigenaresse van het park, dat er renovatie zou plaatsvinden. We zijn op 10 mei een paar daagjes naar de omgevind van Malmedy geweest. wel in een ander park, we wilden geen risico nemen, nede gezien het aantal negatieve reacties welke nog steeds van het park de ronde doen. En dat was maar goed ook. Wat een puinhoop is het daar nog steeds. Zaken die we drie jaar geleden aan de buitenzijde van huisjes constateerden zijn er nog steeds; niets is gerepareerd. Ook hebben we verschillende mensen aldaar gesproken die zeer teleurgesteld waren. Ook hebben sommigen ons een kijkje binnen gegund en ook daar werd ons duidelijk dat de eigenaresse nauwelijks of geen geld steekt in het opknappen/repareren van het een en ander. Ik zet dan ook mijn vraagtekens bij de positieve reacties; zijn die wel echt?

Vakantiepark Le Domaine De Chôdes info

Camping-informatie