Vakantiehuis Le Chemin des Framboises

Vakantiehuis Le Chemin des Framboises

8.9Fantastisch

België, Luik, Malmédy

Op vakantie geweest naar Le Chemin des Framboises?

8.9Fantastisch

• 8.9Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Le Chemin des Framboises voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

8 reviews over Vakantiehuis Le Chemin des Framboises

• 8W.Dekker01-11-2011

Leuke ligging, prachtig uitzicht

Modern vakantie verblijf, hier en daar wel wat onderhoud gewenst. Keuken niet practisch ingericht.Slechts 1 wcd voor koffie/thee/mixer e.d. Schitterende ligging op de rand van een heuvel.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 9jonker05-01-2009

Prettig huis met heerlijk uitzicht

Prettig huis, inderdaad geweldig leuk uitzicht over Malmedy, zeker ook 's avonds. Leuke tuin voor de kinderen met hertjes als buren. Prettige veranda om koffie te drinken. Als eigenaar op vakantie is, is er geen wasmachine. Het was wel prettig geweest dat van tevoren te weten, maar de wasserette in het dorp is prima. Bubbelbad erg leuk voor de kinderen. Keuken wat beperkt om echt te koken. Voordeur zeer laag, is bij ons gelukkig goed gegaan ondanks 1 m 95.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

• 9Haest02-08-2008

moderne woning

Mooie moderne vakantiewoning. Veel speelruimte buiten voor kinderen (groot grasveld) en speeltoestel in de tuin. Slaapkamers zijn klein, badkamers en overige leefruimte zijn zeker ruim genoeg. 2 mooie badkamers en sauna aanwezig. Wasmachine en droger zijn niet in de woning aanwezig, maar kan je gebruiken (tegen betaling) bij de eigenaar. Huis heeft een hoog 'Ikea-gehalte', maar ziet er prima uit. Aardige eigenaar, spreekt goed Engels. In Malmédy is niet heel veel te doen, maar de accommodatie is centraal gelegen en er is veel te doen op ca. 15 min rij-afstand.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9Haest02-08-2008

moderne vakantiewoning - mooi uitzicht

Gereisd met familie in juli 2008

• 9Natasja22-06-2008

Toplocatie!

Echt een geweldig huis met fantastisch uitzicht. Alle luxe en comfort aanwezig (2 luxe badkamers en prima keuken), heerlijke omgeving en vooral veel vrijheid en rust. Het gehele huis is modern ingericht en door de ligging een bijzondere locatie om langere tijd door te brengen. Wij hebben genoten!!

Gereisd met partner in juni 2008

• 9Familie Rijken13-05-2008

Erg prettig huisje! Vriendelijke verhuurders, leuke hippe inrichting. Eens een keer wat moderners vergeleken bij de oubolligheid die normalerwijze in dit soort huisjes lijkt te overheersen. Het huisje is op een heuvel gelegen, je kijkt zó het dal in; prachtig! Sauna, bubbelbad, barbecue: geweldig allemaal. Met onze baby van 11 maanden oud konden we hier prima terecht. En omdat er twee badkamers en twee slaapkamers waren, konden we ook nog gasten ontvangen in het huis. Wij hebben geen enkel negatief punt over dit huisje te melden. Of het moet het kinderbedje zijn: dat was een wat viezig en veelgebruikt campingbedje. Gelukkig hadden we ons eigen bedje meegenomen.

Een aanrader!!

Gereisd met familie in mei 2008