Hotel La Forge

5,5

Laatste review

Sophie,
22-1-2016

Zeer net hotel ideaal gelegen in het mooie centrum van Malmedy. Mooie en proper kamer. Voldoende keuze bij het ontbijt. De moto kan in en garage geparkeerd worden. Hele vriendelijke en hilarisch eigenaar en eigenaresse! Wij gaan er zeker terug.

16 reviews over Hotel La Forge in het Nederlands

Sophie
22-1-2016

Hotel La Farce

Eddy
18-9-2012

In Januari geboekt, in augustus voor de F1 in België. Studio voor vier man. Bij aankomst niemand te vinden, touroperator gebeld, die kon/wou niets doen. Vervolgens een aantal ferme tikken op de deur gegeven die de oude dwaas uit de tent lokten. Bij gratie mochten we naar binnen, alleen als ik Frans sprak... Vooraf betalen voor mij geen probleem aangezien we zondag vroeg zouden vertrekken en niet weer hetzelfde gelazer wouden hebben, tevens met creditcard dus verzekerd van restitutie bij enige strapatsen van de oudjes. Studio met bedrading uit de vloer, muur en plafond, met pleisters afgebonden... Keuken zonder enige inventaris, afzuigkap kwam uit in... de keuken! De douchecabine was reeds in elkaar gevallen en de houten vloer in de douche (...) stond vies bol (schimmel). Het draadloos internet is 0,5mb snel hahaha. De ochtend van vertrek de sleutel mooi in de deur laten hangen en adieu!

Geen gastvrijheid

Paul uit Alkmaar
12-7-2011

Met vier man op de motor. We moesten eerst betalen alvorens de kamer te kunnen zien (bed en douche OK?). Kon niet, toch niet eerst betaald, maar kamer bekeken. Bed en douche waren prima, maar de gastvrijheid was ver te zoeken. Motorstalling met moeite voor 1 nacht. Heel apart allemaal en zeker GEEN aanrader.

FANTASTICH

Van Bogaert
7-4-2011

Wij begrijpen de heisa ook niet.

Het hotel is aan renovering toe, ok.

Maar het was proper en stijlvol.

Ontbijt was uitgebreid en de kamers zeer schoon.

De uitbater en zijn vrouw, leken ons fantastische mensen.

Bij ons geen gemor, geen ruzie...

Wij komen er zeker weer.

Sylvia en Marc

Gewoon goed

Marcel
30-8-2010

Na het lezen van een aantal schrikbarende beoordelingen op deze website gingen we afgelopen Formule 1 weekend alsnog naar Hotel La Forge. In januari was er reeds geboekt en betaald, dus we hielden onze vingers gekruisd.

Bij aankomt werden we keurig ontvangen door de eigenaar, Walthere, en deze wist onze reservering uit zijn hoofd incl. de reeds gedane betaling. Binnen 5 minuten waren we op onze keurige en schone kamer. Ligging is perfect, precies in het centrum van Malmedy met rondom allemaal gezellige en leuke restaurantjes. Kamers zien er goed uit, allemaal netjes en schoon en elke dag schone handdoeken.

Dus onze ervaring was goed, volgende keer zou ik het zo weer boeken! Voor Formule 1 fans, vanaf dit hotel rij je in slechts 10 minuten naar Spa-Franchorchamps.

Nooit meer heengaan

O. Arkik
12-7-2010

Na eerder in dit hotel verbleven te hebben besloten we ook dit jaar onze vakantie hier weer te beginnen. Helaas blijkt dit hotel overgenomen te zijn door een niet al te fris type. Ondanks onze reservering kregen we van een ongeveer 60 jarige vrouw, die duidelijk onder invloed was van verboden middelen, naast enige beledigingen te horen dat we op moesten rotten en maar een ander hotel moesten zoeken want ze was gesloten. Van de buren van het hotel en de politie die door de buren inmiddels door de buren gebeld was, hoorden we dat dit sinds de overname door een moeder en haar zoon de dagelijkse gang van zaken is en ze inmiddels zo'n anderhalve meter dossier over dit hotel hebben. Ze verwachten op korte termijn tot sluiting over te gaan. In het hotel waar we vervolgens terecht kwamen hoorden we dat dit de dagelijkse gang van zaken is geworden. Ook een groep van 10 motorrijders uit Italië kregen ondanks hun reservering te horen dat ze gesloten was en op moesten rotten.

dit was een compleet gestoorde toestand en de eigenaars zijn totaal onvoorspelbaar en onbetrouwbaar.

we hadden gereserveerd met een gezelschap en dit in half pension, maar de eigenaars hadden net voor onze aankomst ruzie gehad en weigerden om die avond het voorziene eten te maken, wat niet evident was met enkele kleine kindjes. de tweede avond was het opnieuw hetzelfde de verhaal en werd er opnieuw geweigerd om eten te voorzien. de eerste ochtend bleek ook de mazout op te zijn waardoor we geen verwarming en in sommige gevallen ook geen warm water hadden. het jammer van de zaak was dat we verplicht werden om bij aankomst alles te betalen waardoor we nog weinig mogelijkheden hadden. toen we de tweede avond na opnieuw discussies en waanzinnige scenes trachtten om in der minne te vertrekken en ons de tweede nacht en de niet gekregen maaltijden terug te betalen, weigerde ze dit en zei ze dat we onnozelaars waren dat we al betaald hadden!! volgens dorpelingen herkenbaar. wees gewaarschuwd

LET OP!!

mountainbikers
26-4-2010

Madame had zondag ochtend geen zin om uit bed te komen en het ontbijt voor haar gasten te verzorgen. Zoonlief en opa laten opdraven die chaotisch te werk gingen.

Zelf maar brood gekocht bij de bakker om de hoek en het beleg gedeeld met de andere gasten. Wat een aanfluiting en dat voor 80 euro per nacht. NOOIT MEER !!!!!

Het ergste wat je kan meemaken!!!!

Seurinck Bernard
3-3-2010

Vrijdag aangekomen om 20u. Het beloofde avondmaal om 21u werd geannuleerd, want de uitbaters hadden slaande ruzie gekregen in de keuken (kapotte borden, overal frieten op de grond,...) en besloten het hotel te verlaten en te gaan zuipen of zo.

We waren met een groep van ongeveer 20 mensen (met kinderen) en moesten naar de naastgelegen frituur om te eten.

Op de kamer aangekomen bleek ook de verwarming niet op te staan (14° C). Stookolie was op...

De volgende morgen werd ons ontbijt vanaf 8u beetje bij beetje aangebracht door de uitbater die stonk naar sigaretten en de goot. Afgebakken stokbroodjes, lege pot choco, kaas, hesp,... Tegen 9u30 stond alles op tafel denk ik. Toen madam binnenkwam en vond dat we niet erg netjes waren, zei ze: "Schweinhunde!".

Meneer beloofde dat ons avondmaal in orde kwam, maar om 18u bleek dat we ernaar konden fluiten. Na wat discussie mochten we zelf koken, tot zijn madam volledig tilt sloeg!!! We gingen naar huis en waren ons geld kwijt (hadden betaald)

Nooit meer.

Paul en Angela
1-6-2009

Hotel heeft mogelijkheden om het gasten naar de zin te maken, mooie kamers, goed gelegen. Bediening en service is echter erbarmelijk, zelfs na klagen...Afval van de vorige gasten lag nog in een laatje in de badkamer. Herhaaldelijk moesten we verzoeken om een drankje maar het werd niet gebracht, wel berekend. Diner was de eerste avond redelijk. De tweede avond ronduit slecht. De kok was gevlucht. Het voorgerecht was heerlijk. Mijn visgerecht bestond uit een restantje van het menu van de vorige avond, daar was ananas bijgeschept die met de kip van de overige gasten was meegebakken en verlepte sla. Gesmolten chocolademousse met blikfruit. Toen wij het weigerden, werd ons bord bij de volgende tafel aangeboden en hadden we geen verstand van goed eten. De kamers werden niet schoongemaakt en geen van de 25 gasten van onze groep kon aan toiletpapier komen, ook niet na herhaalde verzoeken. Wat een misser!

We hebben een aantal aanbieders voor La Forge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Forge in Malmédy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Forge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.