Camping Familial

Camping Familial
7,5

6 tips over Camping Familial

Petra Hamelink, 14-8-2014
Het chalet is al veel opgeknapt, vooral de badkamer met douche en wc, maar het zal nog leuker worden als de rest ook een frissere uitstraling kreeg. Maar dat kost allemaal geld en tijd. Wij hadden er begrip voor dat het niet 100%perfect was. Het was goed en comfortabel, we konden eten, douchen, naar de wc en tv kijken: wat wil je nog meer?! Ik weet zeker dat het in de toekomst alleen maar mooier wordt!
Post, 25-7-2014
Fietsen op de oude spoorbaan, wel 100 meter steile weg om er te komen , verder is de oude spoorbaan nooit steiler dan 2 procent . En dat is lekker fietsen
versijpt, 30-3-2014
in montenauer is een rokerij van hespen en worsten,volledig gluten en lactosevrij en lekker, bij de coruyt kan je de hespen kopen aan democratische prijzen, ik weet het want ik ben een coeliakie patiënt

We hebben een aantal aanbieders voor Familial voor je op een rij gezet:

P. Hopmans, 7-8-2012
Malmedy is een leuk stadje om te bezoeken.
fam.visser, 29-7-2012
Deze camping ligt op een fraaie plek (heuvel) met fraai uitzicht, op korte afstand van het dorp. In de omgeving is veel te doen (circuit, grotten van Remouchamp,fietsen en kajakken) Malmedy is een leuk plaatsje met allerlei winkeltjes.
geraldine, 4-1-2012
Prachtige wandelingen direct in de omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Familial voor je op een rij gezet: