Camping Familial

62 reviews over Camping Familial in het Nederlands

Prima voor doorreis

Ebi
4-9-2017

Werden vriendelijk ontvangen door Nederlands echtpaar. Plek werd toegewezen, wat wij niet erg vonden voor 1 nachtje. Prachtige ligging en mooie vergezichten. Zwembadwater was ijs- en ijskoud. Klein speeltuintje aanwezig voor heel jonge kinderen.

We hebben daar 's avonds pizza gegeten die lekker was. Later op de avond nog Nederlands elftal (dames) gekeken met veel Nederlanders. Dat was erg gezellig. Prima voor 1 nachtje!

Mooie ligging, verouderde camping.

heni
28-8-2017

De ligging was mooi, maar door de te hoge heg was het effect van de terrascamping weg.

De eerste aanblik is vreselijk, veel oude vervallen stawagens. Het gebouw met receptie, frituur en winkel kon wel een opknapbeurt (verf) gebruiken.Het gedeelte met toeristische plekken was op zich prima. Grote plekken. Toiletten stonken, de vloeren werden niet of te weinig schoongemaakt. De kantine kon wel een schoonmaakbeurt gebruiken.

De camping was niet duur, dus misschien konden we ook niet meer verwachten.

We komen hier geen tweede keer weer.

De omgeving was overigens prachtig.De sfeer op de camping was ook heel gemoedelijk.

Gedateerd, veel vaste smoezelige caravans

Carola
24-8-2017

Goed: ligging, sanitair

Minder goed: vaste plaatsen met slecht onderhouden caravans en voortenten overheersen, waardoor de camping een smoezelige uitstraling krijgt. Dat is jammer, want de ligging is prachtig en er is veel van te maken. Eigenaren stralen overigens niet de energie uit er veel plezier in te hebben. Ik was daarom verbaasd de zo positieve recensies te lezen. Op mij kwam de camping over alsof er jaren niets aan gedaan was. Het restaurant kwam bedompt over, zodat wij elders hebben gegeten.

Het zwembad is prima, maar inderdaad niet verwarmd.

De lage prijs maakt e.e.a. goed, zodat het voor een overnachting op doorreis prima was. Ik ga echter niet terug.

Echte familie camping

Harry Peters
13-12-2016

Camping in 30 jaar zien verbeteren naar een mooie camping. Echte familie camping.

kwamen eerst met de kinderen nu met de kleinkinderen erbij.

geweldig

Gemma
28-9-2016

Vriendelijke uitbaters en schone sanitaire voorzieningen.

Douche met munt is minder daar het wel even duurde voordat er warm water was.

Mooi uitzicht, heel gastvrij!

Peter
16-9-2016

Mooi was het uitzicht over de vallei en de rust op de camping. Leuk terras en restaurant. Je kunt er lekker eten en drinken.

Het sanitair was goed, schoon en voldoende.

Klein minpunt is dat het zwembad niet verwarmd is, wij kwamen na een koude periode, dus het water was echt te koud om lekker te zwemmen.

Verder super gastvrij ontvangen, je kunt alles vragen en Jos & Karin zullen er alles aan doen om het naar je zin te maken.

Vrijdagavond altijd een leuke bbq met de hele camping!

Goede camping voor F1 weekend

Klaas Talen
6-9-2016

Het is een goede camping voor het F1 weekend. Deze camping ligt ongeveer 7km vanaf het circuit. Tegen betaling kun je met een busje van de camping gehaald en gebracht worden. Dit was goed voor elkaar. in dit weekend is bestaan de gasten voornamelijk uit vaste camping gasten en F1 liefhebbers. Door de afstand tot het circuit mis je wel een beetje de sfeer die bij een F1 weekend hoort.

Prachtig uitzicht!

Ellent
19-8-2016

Deze rustige camping ligt op een prachtige plek met mooi uitzicht over de heuvels van de Ardennen. Eigenaren zijn erg aardig en behulpzaam. Vlakbij loopt een mooi wandelpad (oude spoorlijn) die je onder andere naar het mooie plaatsje Malmedy brengt. Er staan een aantal wat gedateerde stacaravans dit kan je in eerste een wat ander beeld van de camping geven dan dat het later bleek te zijn.

Nooit te vergeten!

Fran
2-8-2016

Camping Familial biedt alles aan om je vakantie aangenaam te maken vol verrassingen van de schitterende animatie! Iedere dag wel iets te doen van petanque tot bingo! Uitstekende uitbaters die het met hart en ziel doen! Mooi zwembad en dit allemaal voor een geweldig goede prijs! Nog nooit zo'n goede camping gehad! Volgend jaar komen we zeker en vast terug!

Heerlijke plek!!

Diana en Ben
19-7-2016

De camping is klein en gezellig. Helaas hadden we geen geweldig weer,dus veel weg geweest. Uitzicht vanaf de camping is geweldig. Jos en Karin zijn prima eigenaren, alles is bespreekbaar. De maaltijden in de kantine zijn heerlijk en betaalbaar. Evenals de bar. We komen zeker nog een keer terug!

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Familial in Malmédy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Familial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Familial scoort een 7.5 uit 10 op basis van 62 reviews.