Camping Familial

67 reviews over Camping Familial

• 2019
    8Renee27-07-2019

Hier komen we terug .

Heel vriendelijke eigenaars , mooie plaatsen, goed sanitair , vlak bij de Ravel . Lekker eten . Prijs kwaliteit super goed.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Gert en Thea Bikker03-07-2019

Fantastisch verblijf en veel te zien!

Mooi gelegen camping met prachtig uitzicht over het dal richting Malmédy. Enorm vriendelijke beheerders, behulpzaam en gezellige kantine, waar Fantastisch gegeten kan worden.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 7ria18-06-2019

Genoten

Zeer behulpzame vriendelijke eigenaars. Prachtige ligging. Damesdoche en afwaswater koud tot lauw. Zeer grote plaatsen met prachtig uitzicht

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    4De smurfen03-11-2018

Groeten van de smurfen.

Deze zomer was de teeede keer dat we hier waren. Nadat we het jaar daarvoor hier 1 nacht hadden verbleven leek het ons een leuke camping om naar terug te keren en langer te verblijven. Hier hadden we goed spijt van. Enniet omdat de camping verouderd is, maar om dat de camping baas ons alles behalve netjes te woord kon staan. Het liefst na het inchecken hadden we al weggereden. We deden dit niet omdat wij wel fatsoen hebben en we al een behoorlijke reis erop hadden zitten die dag. Kortom leuke verouderde camping, met een camping baas die het normaal vindt om Klanten uit te kaferen. Ik zeg succes met je camping, maar zonder de smurfen!

• 5Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Paul van Dijk10-09-2018

Relaxte landschapscamping, vriendelijke eigenaar

Enorm hartelijke ontvangst en behulpzame eigenaar. Uitstekend en schoon sanitair. Mooie en rustige ligging. Zwembad in hoogseizoen. Geen minpunten. Gewoon een relaxte camping.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2018

• Oude reviews

7Ebi04-09-2017

Prima voor doorreis

Werden vriendelijk ontvangen door Nederlands echtpaar. Plek werd toegewezen, wat wij niet erg vonden voor 1 nachtje. Prachtige ligging en mooie vergezichten. Zwembadwater was ijs- en ijskoud. Klein speeltuintje aanwezig voor heel jonge kinderen. We hebben daar 's avonds pizza gegeten die lekker was. Later op de avond nog Nederlands elftal (dames) gekeken met veel Nederlanders. Dat was erg gezellig. Prima voor 1 nachtje!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 5heni28-08-2017

Mooie ligging, verouderde camping.

De ligging was mooi, maar door de te hoge heg was het effect van de terrascamping weg. De eerste aanblik is vreselijk, veel oude vervallen stawagens. Het gebouw met receptie, frituur en winkel kon wel een opknapbeurt (verf) gebruiken.Het gedeelte met toeristische plekken was op zich prima. Grote plekken. Toiletten stonken, de vloeren werden niet of te weinig schoongemaakt. De kantine kon wel een schoonmaakbeurt gebruiken. De camping was niet duur, dus misschien konden we ook niet meer verwachten. We komen hier geen tweede keer weer. De omgeving was overigens prachtig.De sfeer op de camping was ook heel gemoedelijk.

• 4Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 7Carola24-08-2017

Gedateerd, veel vaste smoezelige caravans

Goed: ligging, sanitair Minder goed: vaste plaatsen met slecht onderhouden caravans en voortenten overheersen, waardoor de camping een smoezelige uitstraling krijgt. Dat is jammer, want de ligging is prachtig en er is veel van te maken. Eigenaren stralen overigens niet de energie uit er veel plezier in te hebben. Ik was daarom verbaasd de zo positieve recensies te lezen. Op mij kwam de camping over alsof er jaren niets aan gedaan was. Het restaurant kwam bedompt over, zodat wij elders hebben gegeten. Het zwembad is prima, maar inderdaad niet verwarmd. De lage prijs maakt e.e.a. goed, zodat het voor een overnachting op doorreis prima was. Ik ga echter niet terug.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Harry Peters13-12-2016

Echte familie camping

Camping in 30 jaar zien verbeteren naar een mooie camping. Echte familie camping. kwamen eerst met de kinderen nu met de kleinkinderen erbij.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Gemma28-09-2016

geweldig

Vriendelijke uitbaters en schone sanitaire voorzieningen. Douche met munt is minder daar het wel even duurde voordat er warm water was.

Gereisd met partner in september 2016

6 tips over Camping Familial

• versijpt, 30-03-2014

in montenauer is een rokerij van hespen en worsten,volledig gluten en lactosevrij en lekker, bij de coruyt kan je de hespen kopen aan democratische prijzen, ik weet het want ik ben een coeliakie patiënt

• fam.visser, 29-07-2012

Deze camping ligt op een fraaie plek (heuvel) met fraai uitzicht, op korte afstand van het dorp. In de omgeving is veel te doen (circuit, grotten van Remouchamp,fietsen en kajakken) Malmedy is een leuk plaatsje met allerlei winkeltjes.

• P. Hopmans, 07-08-2012

Malmedy is een leuk stadje om te bezoeken.

1 vraag over Camping Familial

• Peters H.H.J, 05-10-2018

Huren huisje

Hoi Jos en Karin Bij deze wilde ik vragen voor mijn dochter en haar man en kinderen. Het gaat de datum 18 oktober tot zondag 20 oktober. Vertel mij even wat de kosten zijn. De kleindochter ligt bij ons in de Caravan. Het gaat dus om 2 volwassenen en twee kinderen.

Ze heten Rob Roubroeks en Marijke Peters Ramona Roubroeks en Martijn Roubroeks Dorpsstraat Melick Nederland.

Wij zullen zoals nu uitziet de gehele week daar zijn Ik hoor het wel

Vr Gr Harry En Thea Peters Kerkrade

• Aantal campingplaatsen50 tot 200