Géén boekingskosten

Meer camping info

57 Reviews over du Moulin

• 6Kort kampeerder31-08-2022

Niet snel meer

Sanitair was super schoon, broodjes service ook perfect.

Maar kampeer plaats was drama stond tussen de vasten seizoen plaatsen.

Geen WiFi op de camping en ook 4G niet bereikbaar.

Aangegeven maar, antwoord was hebben we niet op andere gedeelte van camping.

Advies, vol gas er voorbij rijden deze camping.

• 9Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

saco, Eigenaar, 15-09-2022

Beste , Het klopt wij hadden geen andere plaatsen meer op de passanten kant dit hebben we aangegeven omdat deze vol stonden u heeft de plaats zelf geaccepteerd. Wat betreft de WIFI op de passanten kant hebben we volledige dekkende wifi (gratis ook nog )inclusief bij de taverne!! 4G is niet echt ons probleem aangezien we in een vallei liggen. De beoordeling over het zwembad lijkt me raar een 1 terwijl wij geen zwembad hebben staat al aangegeven bij algemene informatie bij reservering !!

• 10De wilde15-07-2022

Top verblijf

Mooie omgeving schoon sanitair toffe eigenaren en fijn sanitair

• 4Hanna14-05-2022

Mooie omgeving, iets mindere ligging.

Fijne camping. Eens wat anders met die hoge struiken. Sanitair in orde. Prachtige regio met heel wat wandelmogelijkheden. Enige minpunt: de camping ligt vlakbij een steengroeve waardoor er overdag constant zwaar vrachtverkeer af en aan vlak naast de camping dendert. Maar het lijkt mij precies bijna onmogelijk om een camping in de Ardennen te vinden die niet langs een baan met veel of druk verkeer ligt. (wetgeving?)

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Paul Michels29-12-2021

Top locatie, goede service

We hadden een caravan gehuurd, deze was splinter nieuw en voorzien van verwarming en isolatie, douche en toilet. Prima bedden en goed uitgeruste keuken.

Er waren problemen in het begin van ons verblijf, deze zijn snel en professioneel opgelost.

De ligging van deze camping is uniek te noemen vlak aan de rivier en op fiets afstand van Malmedy.

Gewoon boeken en gaan ervaren is mijn advies.

• 10poppen30-10-2021

Top camping

leuke camping vriendelijke uitbaters. Mooie wandelingen en een zeer leuke taverne voor een lekker biertje of een hapje eten. komen zeker terug

• 9E&k22-09-2021

Verblijf in pipo wagen

Vriendelijke behulpzame eigenaar Schoon sanitair Leuke pipo wagen Mooie rustige camping waar je geen verkeer hoort. Camping ligt in een dal Aanrader om te fietsen en te wandelen

• 1Eetgelegenheden
  • 8Marlous10-08-2021

Mooie camping in mooie natuur

We zijn hier een weekend met de camper geweest. Een fijne camping, fijne plek, mooie natuur, en een gezellig terras. Broodjes konden besteld worden tot 22u (!). Beviel goed, lekkere broodjes. Er worden wat basisproducten verkocht bij de receptie, maar niet heel uitgebreid. Vooral voor nood. Maar dat is prima. Mooie wandelingen in de omgeving. Sanitair hebben we geen gebruik van gemaakt, dus kunnen we niets over zeggen.Verder zagen wij nog veel potentie in het veld met vaste standplaatsen, je zou daar aan het water nog zeer mooie kampeerplaatsen kunnen creëren, als de indeling van het veld wat veranderd zou worden. Maar goed, dat was wat wij zouden doen als het onze camping was ;-)We komen zeker nog eens terug naar deze mooie camping!

• 8Kurt16-05-2021

Aanrader

Rustige camping in mooie omgeving. Vanuit de camping vertrekken er 2 wandelingen die de moeite waard zijn. Ons plaats voelde nogal ingesloten door de hoge hagen. Van het sanitair (met munten) en het afhaalbrood maakten we geen gebruik. De loosplaats was pas aangelegd. Honden welkom en de eigenaar is zeer vriendelijk en in voor een praatje.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Sonia Vinck19-10-2020

Rustige camping met proper sanitair

Bij aankomst wordt mijn man er op attent gemaakt dat hij zijn sigarettenpeuk moet oprapen .... terecht van één van de eigenaars. Daar tegenover doet hun hond zijn behoefte over heel de camping. Kakje achter onze campervan en oppassen als je niet op andere plekken in de hondestront trapt. Ik heb dat wel aan de andere eigenaar gemeld: kakje in een zakje en honden aangelijnd graag. Het tweede nadeel is dat er geen plek voorzien is om vuil water te lozen. Chemisch toilet kan je wel reinigen. Wel een heel rustige camping met proper sanitair. Warm en koud water gratis voor de afwas. Mooi plaats om te wandelen en te fietsen. Zelfs plaats voorzien om uw fiets af te spuiten. Aangezien het coronatijd is, zijn we eet- en drinkgelegenheid niet binnen gestapt

• 5van steenkiste yves17-09-2020

Nooit meer !

Verbleven drie dagen met de tent op een drassig en koud perceel (22) zonder zon over de hele dag. Hebben opmerking gemaakt aan eigenaar bij ons vertrek maar bleek minste van zijn zorgen, op naar de volgende klant. Taverne alleen open tijdens Week-End. Heel lawaaierig tot laat s'avonds, blaffende honden, nieuwe klanten die toekomen voorbij 22 uur. Slechte ervaring.

• 5Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair