Camping du Moulin

Meer camping info

47 reviews over Camping du Moulin

• 5van steenkiste yves17-09-2020

Nooit meer !

Verbleven drie dagen met de tent op een drassig en koud perceel (22) zonder zon over de hele dag. Hebben opmerking gemaakt aan eigenaar bij ons vertrek maar bleek minste van zijn zorgen, op naar de volgende klant. Taverne alleen open tijdens Week-End. Heel lawaaierig tot laat s'avonds, blaffende honden, nieuwe klanten die toekomen voorbij 22 uur. Slechte ervaring.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2020

• 9Luc28-08-2020

Super aangenaam verblijf !!

Onze eerste ervaring met onze caravan was meteen een topper!! Héél mooie camping, super proper, fantastische ligging, lekker eten in de bistro, héél vriendelijke uitbaters. Wij komen zeker terug ❤️

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Hytteke12-08-2020

Een camping met voor- en nadelen

Tevoren had ik gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan. Wegens drukte moest ik 1x verhuizen wat geen probleem was. De eerste plek was fijn: half zon, half schaduw. Daarna moest ik naar een plek waar het alleen zonnig was; het was boven de dertig dus erg warm. Ik vroeg naar wat schaduw, maar dat kon niet. Plekken blijken zeer verschillend te zijn: groot en klein met en zonder schaduw. Het lijkt wat op een loterij welke plek je krijgt. Ik kon voor een paar dagen boeken, maar mijn buren niet, die moesten een week boeken. De eerste nacht op mijn nieuwe plek was heel lawaaiig, maar na een nacht vertrokken al die mensen en was het heerlijk rustig. Wel wat vol als alle plekken bezet zijn, dan is er weinig vrije ruimte. De locatie vlak bij Malmedy is prettig. Vlakbij is een zwembad. Kortom een camping met plussen en minnen.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in augustus 2020

• 10Patty10-08-2020

Top vakantie gehad!!

Hele vriendelijke en enthousiaste eigenaren, prachtige gezellige camping, net sanitair, lekker warme douche met stevige straal en mooie omgeving met zeer goed gemarkeerde wandel- en trail paden. Top vakantie gehad!!

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 10Dennis Brouwer, Texel31-07-2020

Helemaal top, aanrader voor mountainbike + wandel

Schitterende omgeving , de camping ligt in een dal > perfect qua temperatuur , maar zeker als start /eindpunt van een (sportieve) activiteit. Als je alles heb gegeven (of het gewoon genoeg vind) rol of loop je met minimale inspanning terug. alle (goed aangegeven) mtb routes en een aantal wandelpaden komen langs of over de camping, en eenmaal terug op de camping kan je voortreffelijk eten ,voor zeer schappelijke prijs in (of op het teras van) het prachtige monumentale pand

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10mario29-07-2020

Een aanrader!

Prachtige camping,zeer goede ligging.Beheerders zijn vriendelijk,zonder te familiair te zijn.Zeer proper sanitair,covid regels worden zeer goed opgevolgd.We gaan al 25 jaar camperen,en dit is toch echt een van de betere campings prijs/kwaliteit.We hadden een mooie,grote plaats met water op de plaats.Echt,we hebben geen minpuntjes!De terras op de camping zat bijna dagelijks goed vol,zeer democratische prijzen en een vlotte bediening! En we hadden ook mooi weer,dat is ook een meevaller. Proficiat aan de beheerders!

Gereisd met partner in juni 2020

• 3marc neven21-07-2020

nooit meer

meest onvriendelijke onthaal en vertrek ooit caravan aan huurprijs 60eu wat het zeker niet waard was

• 2Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 10Ralf18-02-2020

Heerlijke camping in een geweldige omgeving

Heerlijke camping in een geweldige omgeving. De Belgische Ardennen is een geweldige plek om heerlijk tot rust te komen . Camping du Moulin is gelegen op een prachtige locatie dicht bij het centrum en in een gebied waar je vanaf de camping al heerlijk kunt gaan fietsen of wandelen. Fijne camping met fijne eigenaren. Ook in de taverne is het heerlijk vertoeven met een hapje en een drankje. Keuzen ge iets als je van een speciaal biertje houd.

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Elon verbeek18-02-2020

heerlijk

Al twee keer geweest deze winter,een super gezellig restaurant (bar) aardige eigenaar en personeel fijne plaatsen voor een camper,veel natuur,goeie verwarmde douche en wc etc etc

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Marion18-02-2020

Heerlijke plek

Camping du moulin, ligt op een prachtige plek middenin wandel, fiets, hike gebied. Er zijn vanaf de camping volop activiteiten te doen midden in de natuur. De campingeigenaren zijn enthousiast, vriendelijk en staan altijd voor je klaar! Bij de taverne kun je heerlijk genieten van een hapje, drankje , diner. Heerlijke plek om te ontspannen!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020