Géén boekingskosten
/België/Luik/Luik/Hotels Luik/Hotel Ramada Plaza Liège City Center

Ramada Plaza Liège City Center

BelgiëLuikLuik

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ramada Plaza Liège City Center voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 43 reviews
+58/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 43 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

43 Reviews over Ramada Plaza Liège City Center

• 9Myrna01-12-2018

Aanrader!

Een prachtige tuin en mooie bar, uitstekende overall service. We komen graag nogmaals terug.

• 6Tycho Huijts13-04-2017

Onjuiste informatie is erg irritant.

Met het hotel als zodanig is niets mis maar met de informatie op de website van het hotel des te meer. Daar staat dat het 15 minuten lopen is vanaf station Guillemins. In werkelijkheid is dat 45 minuten (het is 15 minuten vanaf station Palais). Ook staat er dat het hotel in het historische centrum ligt. Pertinent onjuist, zeker 15 minuten lopen. Wij hadden een boeking met een gratis drankje bij aankomst in het hotel. Op de bon die wij daarvoor kregen, stond dat die uitsluitend geldig was bij een maaltijd in het restaurant. Hadden wij deze misleidende informatie vooraf geweten, dan hadden wij dit hotel zeker niet geboekt. Bovendien is er door deze informatie sprake van oneerlijke concurrentie met andere hotels. Wij hebben het hotel op de onjuistheid van de informatie gewezen wat echter geen aanleiding was die te veranderen. Er is dus geen sprake van een 'vergissing'.

• 6Wandelaar24-02-2017

Prettig hotel voor koukleumen

Groot minpunt van dit hotel is dat de temperatuur op de kamer niet te regelen valt. Midden in de winter was het er zo'n 25 graden. Voor een koukleum wellicht plezierig, maar ons reisgezelschap heeft beroerd geslapen door de hitte. Had midden in de nacht wel een verkoelend drankje gelust. Helaas is er geen koelkast of minibar.

Pluspunten 1. op iedere kamer een waterkoker + thee en oploskoffie 2. de bedden liggen lekker 3. het ontbijtbuffet is prima 4. stevige straal water uit de douche, met de waterdruk is niets mis 5. de ligging is OK. Een kwartiertje lopen vanaf treinstation Liege Palais

• 6Frank07-08-2016

Geen 4 sterren waard

De kamer is ruim. Badkamer heeft onderhoud nodig; de afvoer van bad én wastafel dient schoongemaakt te worden. Ontbijt is lekker, alleen jammer dat er op de fruitschalen slechts peren en rotte appelen liggen. De invalideparkeerplek op de binnen parkeerplaats is niet te gebruiken, want zit op een slecht bereikbare plek. Op de menukaart van het restaurant staan slechts 7 gerechten (vis, vlees en vegetarisch). De gerechten zijn veel te duur voor hetgeen je er voor krijgt.

• 6Tom03-05-2016

Goed hotel op goede locatie

Je moet er een beetje van houden, van het verwaarloosde karakter van Luik, maar wat ons betreft heeft het wel wat. De ligging is dan ook goed. Ontbijt viel tegen, geen lokale producten en relatief weinig keuze, uitwisselbaar met willekeurig ander hotelontbijt. Voor 15 euro pp verwacht ik meer. Samen met de parkeerkosten en kosten van ontbijt is het toch redelijk duur allemaal, 254 euro voor 2 nachten inclusief toeristenbelasting. Boxspring niet helemaal waterpas, daardoor continu het gevoel dat je uit bed rolt.

• 8Travel6830-12-2014

Prima hotel

Prima hotel om Luik te verkennen. Alles op loopafstand. Goede kamers, schoon en ook een prima badkamer. Ontbijt uitgebreid in een mooie ruimte.

• 8Nathalie-op-reis15-04-2014

Net hotel bij het centrum

Hotel bezocht met een groep. Net hotel, prima ligging t.o.v. centrum. Gezellige bar die voor ons langer open bleef.

• 9Dennis16-11-2013

Goed hotel

Mooi hotel met een aardige ligging ten opzicht van het centrum

• 8de roo07-08-2013

heel goed prijs-kwaliteit

heel goed hotel ,duidelijke kennis van zaken bij check in ,verzorgde en mooie kamer en uitgebreid lekker ontbijt

• 9M.v.d.Meulen23-08-2012

Heerlijk hotel

Hoewel het direkt aan de Maas ligt in het nogal rommelige Luik (hoewel Luik ook verbetert), is het hotel van binnen prachtig met aan de achterkant een schitterende en zeer rustige grote tuin met een mooi terras. De kamers zijn supermooi en schoon, met de beste bedden die we ooit gehad hebben. Een heerlijk en bijzonder uitgebreid ontbijtbuffet. De eigenaar is een Maastrichtenaar en iedereen is er bijzonder vriendelijk en behulpzaam. We gaan er zeker terug.

Hotel Ramada Plaza Liège City Center info

Het complex