Hotel Ramada Plaza Liège City Center

België, Luik, Luik

8.8Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Plaza Liège City Center voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Ramada Plaza Liège City Center

• 2018
    9Myrna01-12-2018

Aanrader!

Een prachtige tuin en mooie bar, uitstekende overall service. We komen graag nogmaals terug.

• 2017
    6Tycho Huijts13-04-2017

Onjuiste informatie is erg irritant.

Met het hotel als zodanig is niets mis maar met de informatie op de website van het hotel des te meer. Daar staat dat het 15 minuten lopen is vanaf station Guillemins. In werkelijkheid is dat 45 minuten (het is 15 minuten vanaf station Palais). Ook staat er dat het hotel in het historische centrum ligt. Pertinent onjuist, zeker 15 minuten lopen. Wij hadden een boeking met een gratis drankje bij aankomst in het hotel. Op de bon die wij daarvoor kregen, stond dat die uitsluitend geldig was bij een maaltijd in het restaurant. Hadden wij deze misleidende informatie vooraf geweten, dan hadden wij dit hotel zeker niet geboekt. Bovendien is er door deze informatie sprake van oneerlijke concurrentie met andere hotels. Wij hebben het hotel op de onjuistheid van de informatie gewezen wat echter geen aanleiding was die te veranderen. Er is dus geen sprake van een 'vergissing'.

• 6Wandelaar24-02-2017

Prettig hotel voor koukleumen

Groot minpunt van dit hotel is dat de temperatuur op de kamer niet te regelen valt. Midden in de winter was het er zo'n 25 graden. Voor een koukleum wellicht plezierig, maar ons reisgezelschap heeft beroerd geslapen door de hitte. Had midden in de nacht wel een verkoelend drankje gelust. Helaas is er geen koelkast of minibar.

Pluspunten 1. op iedere kamer een waterkoker + thee en oploskoffie 2. de bedden liggen lekker 3. het ontbijtbuffet is prima 4. stevige straal water uit de douche, met de waterdruk is niets mis 5. de ligging is OK. Een kwartiertje lopen vanaf treinstation Liege Palais

Met oudere kinderen

• Oude reviews

6Frank07-08-2016

Geen 4 sterren waard

De kamer is ruim. Badkamer heeft onderhoud nodig; de afvoer van bad én wastafel dient schoongemaakt te worden. Ontbijt is lekker, alleen jammer dat er op de fruitschalen slechts peren en rotte appelen liggen. De invalideparkeerplek op de binnen parkeerplaats is niet te gebruiken, want zit op een slecht bereikbare plek. Op de menukaart van het restaurant staan slechts 7 gerechten (vis, vlees en vegetarisch). De gerechten zijn veel te duur voor hetgeen je er voor krijgt.

Met oudere kinderen

• 6Tom03-05-2016

Goed hotel op goede locatie

Je moet er een beetje van houden, van het verwaarloosde karakter van Luik, maar wat ons betreft heeft het wel wat. De ligging is dan ook goed. Ontbijt viel tegen, geen lokale producten en relatief weinig keuze, uitwisselbaar met willekeurig ander hotelontbijt. Voor 15 euro pp verwacht ik meer. Samen met de parkeerkosten en kosten van ontbijt is het toch redelijk duur allemaal, 254 euro voor 2 nachten inclusief toeristenbelasting. Boxspring niet helemaal waterpas, daardoor continu het gevoel dat je uit bed rolt.

• 8Travel6830-12-2014

Prima hotel

Prima hotel om Luik te verkennen. Alles op loopafstand. Goede kamers, schoon en ook een prima badkamer. Ontbijt uitgebreid in een mooie ruimte.

Met vrienden

• 8Nathalie-op-reis15-04-2014

Net hotel bij het centrum

Hotel bezocht met een groep. Net hotel, prima ligging t.o.v. centrum. Gezellige bar die voor ons langer open bleef.

Met vrienden

• 9Dennis16-11-2013

Goed hotel

Mooi hotel met een aardige ligging ten opzicht van het centrum

• 8de roo07-08-2013

heel goed prijs-kwaliteit

heel goed hotel ,duidelijke kennis van zaken bij check in ,verzorgde en mooie kamer en uitgebreid lekker ontbijt

Met jonge kinderen

• 9M.v.d.Meulen23-08-2012

Heerlijk hotel

Hoewel het direkt aan de Maas ligt in het nogal rommelige Luik (hoewel Luik ook verbetert), is het hotel van binnen prachtig met aan de achterkant een schitterende en zeer rustige grote tuin met een mooi terras. De kamers zijn supermooi en schoon, met de beste bedden die we ooit gehad hebben. Een heerlijk en bijzonder uitgebreid ontbijtbuffet. De eigenaar is een Maastrichtenaar en iedereen is er bijzonder vriendelijk en behulpzaam. We gaan er zeker terug.

3 tips over Hotel Ramada Plaza Liège City Center

• Andre, 12-07-2012

Zorg dat je het kaartje "niet storen" aan je deur hebt hangen anders staat de schoonmaakster om 08.00 uur in je kamer.

• M.v.d.Meulen, 23-08-2012

Leuk als je er op zondag bent: de grote Luikse markt (La Batte) ligt direkt voor de deur. Ook leuk: de Maigret-route.

• johanpaeye, 03-05-2012

op zondag is er een 2,5 km-lange markt langs autovrije baan langs de Maas beginnend aan dit hotel.

1 vraag over Hotel Ramada Plaza Liège City Center

• Sandra, 05-06-2012

Veilig s'avonds van het centrum naar hotel lopen?

Kun je veileig na het uit eten geweest te zijn terug naar je hotel lopen? Of lopen er allemaal junks, etc.

Travel68, 30-12-2014

geen last gehad van junks.

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer
    • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart