Hotel Park Inn Liège Airport

Hotel Park Inn Liège Airport

Airport hotelWeer vandaag22°13°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Liège Airport voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Park Inn Liège Airport in het Nederlands

Prima geprijsd weekendhotel

Wim Zuiderwijk
16-9-2016

Dit hotel is gelegen naast de luchthaven van Luik. Het is een zakenhotel en daardoor in het weekend voor een prikkie te boeken. Via de site van touroperator kun je 2 nachten (vrijdag- en zaterdagnacht) voor 74 euro totaal boeken en dat is het dubbel en dwars waard. Parkeren is gratis, er is een fitnessruimte en het ontbijt is geweldig. De kamers zijn airconditioned omdat de ramen niet open kunnen. Van het vliegverkeer of de autoweg hoor je niets.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ideaal hotel voor een vroege vlucht

Nico
10-4-2016

Moesten om 3uur in luchthaven zijn voor een vlucht. Hotel is ideaal om toch een redelijke nachtrust te hebben. Zeer mooi en modern hotel. Goed bed, badkamer OK. Geen last van vliegtuigen. Al heel vroeg (vers!) ontbijt mogelijk. Je kan er week parkeren voor 10€ en is op 200m van ingang terminal

Gereisd Met jonge kinderen in april 2016
2008

Naast Luik-airport

marion
21-9-2008

Dus geschikt voor reizigers die vroeg moeten vertrekken of laat arriveren. Prima kamers, luxe inrichting, schoon, vriendelijk personeel. Absoluut geen last van het vliegverkeer, een kleine ontbijthoek voor mensen die een zeer vroege (nacht-) vlucht hebben en parkeren kan voor 10 euro (maximaal 2 weken). Je loopt binnen 5 minuten naar de terminal van het vliegveld. Aan te bevelen.

Gereisd Familie in Tue Apr 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

HotelSpecials.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Liège Airport in Luik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Liège Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.