Hotel Le Cygne D'Argent

Hotel Le Cygne D'Argentstersterster

6.5Voldoende

België, Luik, Luik

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Le Cygne D'Argent?

6.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Le Cygne D'Argent voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Le Cygne D'Argent

• 6Henk08-07-2012

Matig onderhouden gedateerd hotel

Het hotel ligt op loopafstand van het centrum, maar wel in een achteraf straat. De entree maakt een armetierige indruk. Via een smalle trap (er is overigens wel een lift) kom je op de 1e verdieping. De kamer is erg donker. Het enige raak ziet uit op 5 meter verder tegenoverliggende kamer. Je kunt letterlijk horen wat andere gasten bespreken. De inrichting en kleurstelling is oubollig. De vloerbedekking is uitgesproken vies. Het 2 persoonsbed is smal (1,40m) maar het ligt goed. De badkamer is schoon, maar eenvoudig. Het woord 'handdouche' krijgt hier een nieuwe dimensie: er is nog niet eens een haakje om deze aan op te hangen, laat staan een glijstang. Omdat er ook geen douchegordijn is, moet je je voorzichtig douchen om geen overstroming te veroorzaken. Het ontbijt houdt niet over. Oud brood op zondagochtend en een eitje is ver te zoeken. De Pakistaanse/Indiase(?) familie die het hotel runt, kan volgens ons niet beter... Er is geen Wifi.

Gereisd met partner in juli 2012

• 7Nieske20-12-2006

Leuk Hotel... wel klein. Het ontbijt was ook erg klein maar wel smaakvol. Verder een heerlijk Bad.. lekkere bedden en alles ziet er prima uit..

(paar)nachtje(s) luik.. Prima hotel hiervoor.

Gereisd in december 2006

0 tips over Hotel Le Cygne D'Argent