Hotel Le Château de Saint-Nicolas

Hotel Le Château de Saint-Nicolasstersterster

9.5Fenomenaal

België, Luik, Luik

Op vakantie geweest naar Le Château de Saint-Nicolas?

9.5Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Le Château de Saint-Nicolas voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Le Château de Saint-Nicolas

• 10L&AM18-05-2012

ideaal voor 1 à 2 nachten te logeren

-zeer mooi landhuis met authentieke meubelen -met veel smaak ingericht -comfort is in orde -ontbijt is eerder eenvoudig maar gezellig -zeer vriendelijk

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Cor-Jan02-06-2009

Luxe / Romantich hotel met gastvrij personeel

Afgelopen weekend (30-05-2009) 1 nacht geweest. Waren pas rond 22.00 aanwezig, maar na ontvangst konden we nog prima bestellen uit de bar (was dicht). Er was zelfs keuze tussen een douche of een bad. Is een gerenoveerd landhuis met oude stijl elementen, maar nieuwerwetse kozijnen, baden, bedden etc. Prima voor elkaar, ook voor trouwerijen oid. Mooie omgeving direct rond het landhuis, het stadje St Nicolas is een vervallen oude voorstad van het even zo troosteloze Luik, niet aan te raden. Zorg wel dat je Engels en/of Frans spreekt want 25 km buiten nederland sprekt het personeel het niet

Gereisd met vrienden in mei 2009

0 tips over Hotel Le Château de Saint-Nicolas

0 vragen over Hotel Le Château de Saint-Nicolas

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesWasserette

• AdresFerdinand Nicolay, 227 4420(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website