Hotel Ibis Liege Centre Opera

Hotel Ibis Liege Centre Opera

6.5Voldoende

België, Luik, Luik

Op vakantie geweest naar Ibis Liege Centre Opera?

6.5Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Liege Centre Opera voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Ibis Liege Centre Opera

• 3Sonja optekamp17-12-2017

Nooit meer

Het is een kleine kamer. De douche zit in bad en het bad is vrij hoog. Ik als jonge vrouw had er moeite mee om het bad in te komen. Moest me echt vasthouden. De douche was in de ochtend super koud. Kwamen nog net geen ijsklontjes uit zo koud. Wanden tussen de kamers zijn erg dun. Je kan elkaar gewoon horen. Prijs is te hoog voor dit hotel en kamer. We hebben uiteraard dit gemeld bij de receptie meerdere malen. Als laatste kregen we het aanbod om gratis te ontbijten. Super lief gebaar dus oke we doen het. Werden blij gemaakt met een dooie mus. Ontbijt was bijna op. Werd niks bij gemaakt of gepakt. We moesten bet doen met een snee brood met jam of kaas. En daar betaal je dan normaal 15euro pp voor. 1 voordeel het hotel staat midden in het centrum.

Gereisd met vrienden in december 2017

• 7K. Oosterom07-08-2017

voorlopig niet meer

goed bed en ook wel een redelijk grote kamer, maar een ongezellig hotel en rolstoel onvriendelijk (ook de kamers)

Gereisd met partner in augustus 2017

• 6susanne18-05-2016

Locatie is prima

Stadshotel, parkeergarage onder het hotel zeer fijn.Kamer sober maar wel voldoende ( een beetje smal). Vriendelijk receptionist. Ontbijt goed, maar verkeerd doorgegeven qua tijd aan ons, dus eigenlijk waren we te laat maar konden toch nog ontbijten ( dat is dan wel weer netjes). Midden in het centrum bij de kerstmarkt. Niet super, maar ook niet slecht, vooral de locatie is erg prettig. Luik is een beetje vies en de horeca vonden wij niet zo vriendelijk, daarna naar de plaats Hasselt geweest ( ook kerstmarkt), dat is meer een aanrader.

Gereisd met partner in december 2015

• 8Hans17-01-2016

Goed Hotel in het Centrum van Luik

Prima hotel middenin het gezellige centrum van Luik met groot pluspunt een grote parkeergarage onder het hotel waar je met hotelkorting terecht kan. Bezoek ook het sfeervolle theater Le Forum en de super gezellige Kerstmarkt vanaf eind november.Aanrader !

Gereisd met partner in november 2015

• 7Rinus09-01-2013

Standaard toeristenhotel

Het hotel is gelegen in het hartje van de stad en zeker een goed uitgangspunt voor een stadsbezoek, het is een goed standaard hotel zonder franje, het ontbijt was goed, maar de ontbijtzaal wat klein voor een groep, het hotel heeft geen restaurant, maar dat is geen probleem, ernaast ligt een uitstekend en betaalbaar restaurant.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 7mariska18-07-2011

goed om te winkelen

Samen met een vriendin een weekend wezen winkelen in Luik. Dit is vanuit dit hotel goed te doen, de verschillende winkel gebieden zijn goed te bereiken met het ov of te voet. Wij gingen te voet, waarbij wij van de receptioniste een plattegrond kregen met een zeer duidelijke uitleg!

De ontvangst was helemaal prima, goede uitleg tot de kamer. Het was een redelijk kleine kamer, waar je elkaar wel wat in de weg loopt als je bezig bent met omkleden (vrouwen he:P).

Ontbijt was bij ons inclusief, wat een zeer ruim buffet was! Het was ook geen probleem dat we eerst met koffie buiten gingen roken en later nog een bakje mee namen.

Al met al: Leuk hotel voor mensen die kort in de kamer zijn, heerlijk ontbijt, goede service!

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 8Frans Dedrie(België)28-12-2010

Ideale ligging en leuke internet-prijs!

Dit typische Ibis-hotel is makkelijk te bereiken vanuit 'Gare Guillemins' en daarna stadsbus lijn 1 en 4 met stopplaats vlak voor het hotel. De ondergrondse openbare parkeergarage is direct bereikbaar vanuit het hotel tegen een speciaal prijsje (10 euro per dag). Onze kamer (vijfde verdieping - Ibis beschikt slechts over 2 verdiepingen in dit gebouw) was ruim. De beide vensters kunnen 10 cm geopend worden, maar dit is niet overal het geval! De meest rustige kamers liggen aan de achterkant(met zicht op de kathedraal). Het is toch even schrikken van de zuigkracht van de WC(en daarbijhorende decibels!). Ook de boiler (douche) maakt nogal wat geluid! Ontbijtbuffet is VEEL te duur (14 euro p.p.). Beter bij de buren (7 euro),voldoende zonder zo'n prijzig buffet. Tot slot: wij reserveerden via een speciale internet-aanbieding van Ibis zelf. 49 euro voor 2-persoonskamer!! LEUK!!

Gereisd met vrienden in december 2010

• 6H L04-12-2010

Hotel is heel centraal gelegen.

Een ibishotel zoals al de andere Ibishotels. Alles is aanwezig maar basic. Het ontbijt in ibis Luik was wel een stuk duurder dan het Ibishotel in Reims Frankrijk. Ik vond het ontbijt in Reims zelfs bzeter dan in Luik.

Gereisd met vrienden in september 2010

• 6marjolijn28-11-2010

simpel hotel met zeer goede ligging

wij boekte dit hotel ervan uit gaande dat het een drie sterrenhotel was. Op de deur prijkte een tweester! Kamer was echt klein!15 centimeter tussen muur en bedzijde! Op de gang hing een penetrante lucht. Geen airco aanwezig wel een afzuiginstallatie die aan het plafond vast zat, net boven het raam. Kamer was koud, dus even de verwarming aan, het werd direct benauwd. In badkamer werkte de afzuiginstallatie niet. Auto geparkeerd onder het hotel in openbare louche garage! Pluspunten: zeer vriendelijk personeel, bed sliep goed, lekker stevig matras, douche goed warm en goede flinke straal. Parkeren voor 24 uur op hoteltarief. Dichtbij grote zondagmarkt .

Gereisd met partner in november 2010

• 7Rob24-12-2009

Prima Ibis hotel gelegen in het centrum

Prima ontvangst door receptionist Christophe. Wil je een uitgebreid ontbijt, neem dan het ontbijt van het hotel. Ben je met minder tevreden dan kun je uitstekend buiten de deur ontbijten.

Gereisd met partner in december 2009

Hotel Ibis Liege Centre Opera info