Hotel Husa de la Couronne

8.6Fantastisch

België, Luik, Luik

8.6Fantastisch

• Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor Husa de la Couronne voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Husa de la Couronne

• 9Loes29-07-2014

Een aanrader

Mooi en net hotel vlakbij het centraal station en op een kwartier lopen van het stadscentrum. Ook het busstation is voor de deur waardoor je er nog korter over doet om in het centrum te komen. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ook na het uitchecken was het mogelijk om onze bagage nog een middag bij de receptie achter te laten. De kamer was modern, erg schoon en mooi ingericht. De airco stond al aan, waardoor het lekker koel was. Goed geslapen, totaal geen andere geluiden gehoord en het bed lag lekker. Ook de badkamer was modern en schoon. Kortom een echte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2014

• 9jansen27-12-2012

zeker niet twijfelen

Mooi verzorgd hotel kamers ok badkamer tip top ontbijt voldoende en mooi buffet verbinding naar centrum prima bus stopt om de 5 minuten voor de deur

s'avonds niet onveilig een aanrader voor zijn prijs meer hoeft niet voor een citytrip . restaurants vlak in de buurt .

Gereisd met vrienden in december 2012

• 7pvelzen05-11-2012

Even wachten totdat problemen zijn opgelost

Dit is een prima hotel met mooi gestylede kamers en een prachtige grote, schone badkamer. Met name de overdekte patio is je van het. Ontbijt was wat aan de karige kant, porties klein en weinig keus. Er zijn wel wat probleempjes op te lossen: de warm water voorziening was vrijwel afwezig en dat is wel een koude douche als het buiten vriest! En er loopt wat onguur volk rond het hotel dat tegenover het overigens prachtige nieuwe intercitystation ligt. Parkeren is ook een beetje een probleem. Men was overigens zo sportief om ons korting te geven vanwege het koude water.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9Johan07-07-2011

Zeker voor herhaling vatbaar!

Zeer netjes hotel, brandschoon, met keurige badkamer en heerlijk comfortabel bed. Vriendelijk personeel, je kunt genieten van je nachtrust (b.v. geen verkeerslawaai). Bij aankomst even moeten zoeken naar een parkeerplaats (voor het hotel betaald parkeren en erg druk), maar je kunt voor 10 euro p/dag je auto parkeren in een parkeergarage (plusminus 100 meter verderop). Betalen bij de receptie. Het ontbijt was ruim voldoende, gewoon lekkere bammetjes en broodjes. 's Nachts hangen er inderdaad wat rare types rond het station.

Wij kunnen dit hotel van harte aanbevelen!

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Robin21-08-2009

Net hotel

Een nachtje in dit hotel is prima, loop afstand naar het centrum is ongveer 30 min. Het ligt tegenover het station en is dus voor treinreizigers goed te bereiken. De kamers zijn zeer netjes en bij de receptie zijn ze zeer correct het ontbijt is voldoende en de prijzen zijn goed. Jammer alleen is dat er rondom het station wel wat fout volk rondhangt met misschien wel verkeerde bedoelingen.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 9Cristien21-05-2009

Erg mooi modern en nieuw

Vriendelijk personeel, gratis internet op de kamers. Kamer erg modern. Badkamer met ligbad is modern schoon en groot genoeg.

Echt een hotel wat wij kunnen aanraden.

Gereisd met partner in mei 2009

• WinkelsApotheek, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald