Hotel Crowne Plaza Liege

Hotel Crowne Plaza Liege

6.9Voldoende

België, Luik, Luik

Op vakantie geweest naar Crowne Plaza Liege?

6.9Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Liege voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

9 reviews over Hotel Crowne Plaza Liege

• 4An De Moor29-01-2017

Veel troeven maar geen gebruik van gemaakt

Overduidelijk maar 3 sterren door falend hotelbeleid rond hygiëne in welnessgedeelte en klantvriendelijkheid in restaurant. Parkingservice, ligging, inrichting en vriendelijk onthaal maken veel goed.Prachtige ligging, mooie kamer en vriendelijk onthaal MAAR 1) welnessgedeeltebis ondermaats (vuil, erg slipperig en dus gevasrlijk, veel roest in de kleedkamer en douches die ver van de sauna liggen, geen stoombad, te koud water in zwembad en 2) 5 man personeel wilde niet werken in restaurant: hoewel slechts handvol tafels 's avonds bezet was, was er zogezegd geen plaats. Toen we na 2 uur terugkwamen, was er nog even weinig volk. De volgende middag zijn we na 45 min opgestapt. De 5 garcons waren nog steeds aan het babbelen met elkaar. De 5 tafeltjes rondom ons blijkbaar geduldig aan het wachten. De klant is koning? Niet in dit hotel dat geen 5* waard is. Onbegrijpelijk want er zijn ongelooflijk veel troeven !

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Snoopy26-01-2017

Mooi hotel maar...

Mooi hotel, parkeerservice, goede receptie, fijne moderne kamer. Echter...... Waarom heeft het bed in een 5 sterren hotel een krakend zeiltje over het matras?

Gereisd met partner in januari 2017

• 1Selfkant24-08-2016

Personeel waardeloos onvriendelijk

Wat n kouwe kak dat personeel. Als je incheckt met n gewone tas dan heb je al afgedaan bij t personeel. Nee je moet met n koffer inchecken. Wilde wat drinken maar dat duurde n half uur zjjn weggelopen en dat voor 8€ per glas. Nee personeel heeft ons doen besluiten dit hotel n 1 t's geven er zijn betere hotels

Alicia, Receptionist, 06-09-2016

Dear Madam, Dear Sir,

Thank you for sending us your feedback and for choosing the Crowne Plaza Liège. We appreciate you taking the time to comment about your recent stay at our hotel. We apologize regarding the issue you've experienced at the reception. I'm pretty sure It should have been a misunderstanding and we'd be pleased to welcome you back here and show you how delighted we are to have you as our guest. Please, be sure we take all the reviews very seriously and we work continuously on improving our different departments. We truly hope seeing you again soon and having the opportunity to serve you better.

Best regards,

Alicia Guest Relations Manager

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Mieke Backaert03-07-2016

Geen 5 sterren waard

Pluspunten: mooi, verzorgd hotel en vriendelijk personeel. Rustige, goede ligging en toch in de nabijheid van de stad. Negatieve punten: er wordt geen Nederlands gesproken wat jammer is in dit 3-talige land. Welness complex is een beetje raar ingericht. Geen douche in de nabijheid van de sauna, maar voor de fitnessliefhebbers zijn er super apparaten ter beschikking. Het uitzicht vanuit de brasserie is heel mooi maar het 3-gangenmenu dat in het arrangement was inbegrepen, was de prijs van 40 EUR niet waard.

Alicia, Receptionist, 17-08-2016

Dear Mieke Backaert,

Thank you for taking the time to write a review of our hotel Crowne Plaza Liege.

It is regrettable that some aspects of our property and services did not live up to your expectations during your most recent visit. Nevertheless, we appreciate that you have shared your thoughts with us because we take all the reviews we receive very seriously.

Kind Regards,

Alicia Guest Relations Manager

Gereisd met partner in juli 2016

• 6Annette Blom11-09-2015

Beetje jammer

Wij zijn hier 2 dagen geweest. Absoluut een mooie kamer. Mooi schoon. Uitzicht iets minder maar ach dat vonden we niet zo erg. Auto werd niet geparkeerd! Sterker nog we moesten er zelf heen rijden, naar de privé garage van CP. De elektrische deur ging niet open. Diverse malen geprobeerd. Gelukkig kwam na ong. 10 min een medewerkerker een auto parkeren en hij heeft ons geholpen. Wij moesten dus met onze koffers zelf lopen over de kasseien. Niet echt handig. Nu even het diner. Wij waren in het restaurant om 19.00 uur. Nadat we 50 min later ons hoofdgerecht kregen was de steak doorgeslagen. ( na 20 min werd er gevraagd wat we ook alweer besteld hadden, ze was het vergeten door te geven.). OK dit kan gebeuren maar dan zorg je er toch voor dat het bestelde zsm wordt geregeld. Er is tenslotte een fout gemaakt. Maar zoals gezegd na 50 min kregen we eindelijk onze steak. Zo droog. Gaat de supervisor ons zeggen dat we medium rare hadden moeten bestellen.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Dave15-01-2014

Tophotel

Goed hotel vlakbij het centrum. Zeer mooie kamers en goed ontbijt. Auto wordt voor je geparkeerd. 1 overnachting ivm Luik-Bastenaken-Luik.

Gereisd met partner in april 2012

• 9LAGAE Hugo26-11-2012

Prachtig Hotel die zijn 5 sterren waard is

Zeer net en comfortabel hotel met vriendelijk personeel waarvan sommigen een inspanning doen om Nederlands te praten. Zeer mooie nette en rustige kamers. Ontbijtbuffet is ruim en voldoende. Confituur en honing op tafel evenals een kan koffie. Ligging is goed en ligt niet ver van het treinstation Liège Palais en het centrum. Ligt nogal hoog en kan misschien een probleem zijn voor mensen die invalide zijn maar ook daar is in het hotel aan gedacht. Met een taxi ben je trouwens in een wip in het centrum. Zeker een aanrader die zijn 5 sterren waard is.

Gereisd met oudere kinderen in november 2012

• 9Monique Plomp07-07-2011

Geweldig hotel

Vlakbij het centrum geweldige kamers. Uitzicht suite is wat minder! Ontbijt een aanrader. Service echt optimaal. Zwembad bleek nog dicht te zijn en dit is door mevr. Ellen van der Zanden naar volle tevredenheid opgelost. Gaan hier zeker nog eens heen en dan is het zwembad vast ook open! Waren 2 nachten in dit hotel en eigenlijk te laat voor het ontbijt maar geen probleem.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9klaassen05-07-2011

fantastische service

een heerlijk hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Dicht bij centrum gelegen. Heerlijk ontbijtbuffet. Een aanrader voor wie echte luxe wil.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Hotel Crowne Plaza Liege info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages