Beoordeling
- Waardering
- Ligging
- Service
- Prijs/kwaliteit
- Kamers
- Zwembad
- Eten
Hotel info
- Airconditioning
- Restaurant
- Draadloos internet
- Rolstoel toegankelijk
- Zwembad
- Sportfaciliteiten
Benieuwd naar de prijzen?
We hebben de beste aanbieders voor Hotel Crowne Plaza Liege voor je op een rij gezet:
Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?
Ga naar accommodatie Ga naar accommodatie Ga naar accommodatie Ga naar accommodatie
- An De Moor29-01-2017
Veel troeven maar geen gebruik van gemaakt
Overduidelijk maar 3 sterren door falend hotelbeleid rond hygiëne in welnessgedeelte en klantvriendelijkheid in restaurant. Parkingservice, ligging, inrichting en vriendelijk onthaal maken veel goed.Prachtige ligging, mooie kamer en vriendelijk onthaal MAAR 1) welnessgedeeltebis ondermaats (vuil, erg slipperig en dus gevasrlijk, veel roest in de kleedkamer en douches die ver van de sauna liggen, geen stoombad, te koud water in zwembad en 2) 5 man personeel wilde niet werken in restaurant: hoewel slechts handvol tafels 's avonds bezet was, was er zogezegd geen plaats. Toen we na 2 uur terugkwamen, was er nog even weinig volk. De volgende middag zijn we na 45 min opgestapt. De 5 garcons waren nog steeds aan het babbelen met elkaar. De 5 tafeltjes rondom ons blijkbaar geduldig aan het wachten. De klant is koning? Niet in dit hotel dat geen 5* waard is. Onbegrijpelijk want er zijn ongelooflijk veel troeven !
- Ligging
- Service
- Prijs/kwaliteit
- Kamers
- Zwembad
- Selfkant24-08-2016
Personeel waardeloos onvriendelijk
Wat n kouwe kak dat personeel. Als je incheckt met n gewone tas dan heb je al afgedaan bij t personeel. Nee je moet met n koffer inchecken. Wilde wat drinken maar dat duurde n half uur zjjn weggelopen en dat voor 8€ per glas. Nee personeel heeft ons doen besluiten dit hotel n 1 t's geven er zijn betere hotels
- Ligging
- Service
- Prijs/kwaliteit
- Kamers
- Mieke Backaert03-07-2016
Geen 5 sterren waard
Pluspunten: mooi, verzorgd hotel en vriendelijk personeel. Rustige, goede ligging en toch in de nabijheid van de stad. Negatieve punten: er wordt geen Nederlands gesproken wat jammer is in dit 3-talige land. Welness complex is een beetje raar ingericht. Geen douche in de nabijheid van de sauna, maar voor de fitnessliefhebbers zijn er super apparaten ter beschikking. Het uitzicht vanuit de brasserie is heel mooi maar het 3-gangenmenu dat in het arrangement was inbegrepen, was de prijs van 40 EUR niet waard.
- Ligging
- Service
- Prijs/kwaliteit
- Eten
- Kamers
- Zwembad
Receptionist, 17-08-2016
Dear Mieke Backaert,
Thank you for taking the time to write a review of our hotel Crowne Plaza Liege.
It is regrettable that some aspects of our property and services did not live up to your expectations during your most recent visit. Nevertheless, we appreciate that you have shared your thoughts with us because we take all the reviews we receive very seriously.
Kind Regards,
Alicia Guest Relations Manager
- Annette Blom11-09-2015
Beetje jammer
Wij zijn hier 2 dagen geweest. Absoluut een mooie kamer. Mooi schoon. Uitzicht iets minder maar ach dat vonden we niet zo erg. Auto werd niet geparkeerd! Sterker nog we moesten er zelf heen rijden, naar de privé garage van CP. De elektrische deur ging niet open. Diverse malen geprobeerd. Gelukkig kwam na ong. 10 min een medewerkerker een auto parkeren en hij heeft ons geholpen. Wij moesten dus met onze koffers zelf lopen over de kasseien. Niet echt handig. Nu even het diner. Wij waren in het restaurant om 19.00 uur. Nadat we 50 min later ons hoofdgerecht kregen was de steak doorgeslagen. ( na 20 min werd er gevraagd wat we ook alweer besteld hadden, ze was het vergeten door te geven.). OK dit kan gebeuren maar dan zorg je er toch voor dat het bestelde zsm wordt geregeld. Er is tenslotte een fout gemaakt. Maar zoals gezegd na 50 min kregen we eindelijk onze steak. Zo droog. Gaat de supervisor ons zeggen dat we medium rare hadden moeten bestellen.
- Ligging
- Service
- Prijs/kwaliteit
- Eten
- Kamers
- Zwembad
- Dave15-01-2014
- LAGAE Hugo26-11-2012
Prachtig Hotel die zijn 5 sterren waard is
Zeer net en comfortabel hotel met vriendelijk personeel waarvan sommigen een inspanning doen om Nederlands te praten. Zeer mooie nette en rustige kamers. Ontbijtbuffet is ruim en voldoende. Confituur en honing op tafel evenals een kan koffie. Ligging is goed en ligt niet ver van het treinstation Liège Palais en het centrum. Ligt nogal hoog en kan misschien een probleem zijn voor mensen die invalide zijn maar ook daar is in het hotel aan gedacht. Met een taxi ben je trouwens in een wip in het centrum. Zeker een aanrader die zijn 5 sterren waard is.
- Ligging
- Service
- Prijs/kwaliteit
- Eten
- Kamers
- Monique Plomp07-07-2011
Geweldig hotel
Vlakbij het centrum geweldige kamers. Uitzicht suite is wat minder! Ontbijt een aanrader. Service echt optimaal. Zwembad bleek nog dicht te zijn en dit is door mevr. Ellen van der Zanden naar volle tevredenheid opgelost. Gaan hier zeker nog eens heen en dan is het zwembad vast ook open! Waren 2 nachten in dit hotel en eigenlijk te laat voor het ontbijt maar geen probleem.
- Ligging
- Service
- Prijs/kwaliteit
- Eten
- Kamers
Hotel Crowne Plaza Liege info
Soort hotel
- Adults onlyBeschikbaar
Het complex
- Totaal aantal kamers100
Faciliteiten
- AirconditioningBeschikbaar
- LiftenBeschikbaar (1)
- CafeBeschikbaar (1)
- BarsBeschikbaar (1)
- RestaurantsBeschikbaar (1)
- InternetBeschikbaar
- Wlan internetBeschikbaar
- Room serviceBeschikbaar
Kamerfaciliteiten
- Rolstoel toegangBeschikbaar
- MinibarBeschikbaar
- KluisBeschikbaar
- TVBeschikbaar
Entertainment
- SaunaBeschikbaar (1)
- SportschoolBeschikbaar (1)
- EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
- TennisNiet beschikbaar
- Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
Adresgegevens
- AdresgegevensMont Saint-Martin 9-11 , 4000
Receptionist, 06-09-2016
Dear Madam, Dear Sir,
Thank you for sending us your feedback and for choosing the Crowne Plaza Liège. We appreciate you taking the time to comment about your recent stay at our hotel. We apologize regarding the issue you've experienced at the reception. I'm pretty sure It should have been a misunderstanding and we'd be pleased to welcome you back here and show you how delighted we are to have you as our guest. Please, be sure we take all the reviews very seriously and we work continuously on improving our different departments. We truly hope seeing you again soon and having the opportunity to serve you better.
Best regards,
Alicia Guest Relations Manager