Hotel Alliance Liege

• Sauna

8 reviews over Hotel Alliance Liege

• 8Eric26-08-2015

fijn hotel

Prima hotel, honden waren welkom en dat was voor ons belangrijk. Mooie kamer met uitzicht op grote straat aan achterzijde, wel wat geluid hiervan omdat wij graag met deur of raam open slapen, ook 's winters. Zeer goed ontbijt, het ontbrak ons aan niets. Op loopafstand van het leuke centrum van Luik. (Kerstmarkt in december) Probleemloos parkeren voor de deur van het hotel.

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

• 7I DO22-10-2014

Prima voor een stedentrip!

Alliance ligt op een prima lokatie. Naast een park en 15 min lopen van het grote centrum en vlakbij de Mediacité met veel winkels zoals de Primark. Gedateerd hotel maar dat past bij de omgeving:-) 's Nachts lawaaiig buiten door verkeer maar niet heel storend voor ons. Ontbijt is gevarieerd, er is genoeg en het is goed. Top dat je hier gewoon met 4 volwassenen in 1 kamer kan voor een redelijk voordelige prijs. Een verbeterpunt is de badjuf die bewegingsleer oid geeft. Niet kindvriendelijk en daar doet ze haar best voor helaas. Verder personeel is vriendelijk maar niet persoonlijk.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

• 8Martin en Katy09-05-2011

goed hotel

Vlotte incheck! Kamers prima in orde. Ontbijt prima.op 5 minuten lopen van het winkelcentrum Mediacite....veel winkels en gezellige sfeer....een gedoe was het parkeren.....meteen de parkeergarage inrijden en daarin bevinden zich deuren waaracher de private parking is van het hotel 10 euro per nacht.Parkeren boven de grond is een groot probleem,alles stampvol.....hotel heeft nu andere naam.

Gereisd met partner in mei 2011

• 6Leandra197514-10-2009

Goede ligging, maar enigzins oud hotel

Hotel is een beetje vergane glorie, wel prima ontbijt. Maar de kamer die wij hadden was niet meer nieuw.. Al sliep het bed prima!

Waarschijnlijk was dit een kamer die nog niet gerenoveerd was. Ik zou hier nog wel een keer terugkomen, maar ik hoop dat men binnenkort het hotel goed gaat renoveren want de kamers zijn niet meer van de Holiday Inn standaard. Ligging dichtbij centrum aan de rivier, parkeerplaatsen voldoende en gratis.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

• 7Maarten van der Klis08-04-2007

Prima hotel, gerenoveerde kamers. Ontbijt zeer goed. Grote gratis parking. Lopen naar echte centrum duurt een kwartiertje, wel prettig wandelend langs de Maas. Tip: Restaurant La Capitainerie aan de jachthaven, aan de andere kant van de brug over de rivier.

Alleen gereisd in april 2007

• 9Joan en Daniella04-12-2005

Prima hotel, zelf naar de normen van HI. Toch enekel bemerkingen. Het zwembad, de sauna en de haman mogen wel eens vernieuwd worden of toch minstens opgefrist. Het ontbijt was perfekt en de bediening hanteert een hoge standaard.

Gereisd in december 2005

• 8maarten jr04-07-2005

HOTEL: mooi, groot hotel; goeie ligging, in het Palais de Congres is een heel goed restaurant; de zondag was er een leuke rommelmarkt/vlooienmarkt; in oktober dichtbij: Oktoberkermesse (heel leuk); gezellige knusse bar; mooi groot zwembad en sauna KAMERS: mooie grote kamers, alles aanwezig ONTBIJT: mooi groot amerikaans ontbijtbuffet

Gereisd in juli 2005

1 tip over Hotel Alliance Liege

• I DO, 22-10-2014

Tip dus bij culturele bezoekjes en voor shopping! Ook La Basse, de vlooienmarkt is in de buurt en ook..voor de liefhebbers..geochaching!

0 vragen over Hotel Alliance Liege

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras
    • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats